Hejsa :)
Jeg står og skal have kortet noget af et gammelt jagtgevær. Har snakket med våbenkontoret på Sjælland idag om det var lovligt selv at gøre det for at være HELT sikker. Det mente de i første omgang ikke det var, men da jeg henviste til hvad jeg havde læst om emnet diverse steder havde de misforstået mig, og kunne ikke afvise at det var lovligt selv at gøre det, og hvis jeg ellers havde tiltro til hvad jeg havde læst, som sikkert var rigtigt nok, kunne jeg godt selv gøre det.
Er der nogen af jer der har noget på skrift, e mails med politiet, JM eller lign. der fortæller det er lovligt at korte sit løb ned selv som jeg kan få en kopi af?
Venlig hilsen Nicolai
Afkortning af jagtgevær
-
- Gold Member
- Interesser: Skydning med krudtvåben
- Geografisk sted: Jylland øst
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Afkortning af jagtgevær
Det er lovligt.
Der ligger en afgørelse her et sted på NVF som en anden bruger har været igennem hele møllen.
Han tog kontakt til JM og fik medhold i at han selv måtte gøre det.
Brug søgefunktionen og det skulle være til at finde. Jeg husker desværre ikke hvem det var
Der ligger en afgørelse her et sted på NVF som en anden bruger har været igennem hele møllen.
Han tog kontakt til JM og fik medhold i at han selv måtte gøre det.
Brug søgefunktionen og det skulle være til at finde. Jeg husker desværre ikke hvem det var

--
mvh.
en Predator
mvh.
en Predator
- Langenge
- This member is
- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 428 times
Vi har, gudskelov, stadig en lov, der siger:
Hvad der ikke er udtrykkeligt ulovligt, er lovligt.
Derfor er alt, der er lovligt, ikke nedskrevet nogen steder.
Kort nu bare den bøsse af
Hvad der ikke er udtrykkeligt ulovligt, er lovligt.
Derfor er alt, der er lovligt, ikke nedskrevet nogen steder.
Kort nu bare den bøsse af

Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
-
- Platin Member
- Interesser: jagt, natur, vildt, hund, osv
- Geografisk sted: sydjylland
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 44 times
bare kom i gang - det virker fint nok
du kan låne min dremmel til grater i løbene, eller skyde et par slugs af med snore træk hvis du tør
du kan låne min dremmel til grater i løbene, eller skyde et par slugs af med snore træk hvis du tør
Bobo ------ Igen uden billeder