Vi, Zero Mike Armory, står for at skulle lægge første ordre på Ruger rifler. Flere har rådet os til at købe et stort lager af 10/22 varianterne. Vi er selvfølglig bekendt med både deres pålidelighed og popularitet. Vi er dog en kende tøvende når det kommer til mængden, da vi ikke ved hvor mange tilladelser der gives til regulering rundt omkring i landet. Desværre er det jo den eneste måde at eje en 10/22 på, så afsætningspotentialet er jo direkte afhængigt af, hvor mange der har og gerne vil have, en tilladelse til regulering.
Hvad er jeres erfaringer med at opnå tilladelse til regulering både på kommunal og privat grund?
[Vidensindsamling] Udstedelse af tilladelse til halvautomatisk salonriffel på baggrund af reguleringstilladelse
- Gunslinger
- This member is
- Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
- Geografisk sted: Nordjylland
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 18 times
-
- Platin Member
- Interesser: UV-jagt, våben, Teknik
- Geografisk sted: København S
- Has thanked: 234 times
- Been thanked: 219 times
Re: Udstedelse af regulerings tilladelser
Det er vel ikke krævet selv at have en reguleringstilladelse? Jeg er hvert år på rågeregulering med min 10/22, men det er på invitation.
Hilsen Kenneth
Hilsen Kenneth
-
- Platin Member
- Interesser: støverjagt
- Geografisk sted: jylland
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 11 times
Re: [Vidensindsamling] Udstedelse af tilladelse til halvautomatisk salonriffel på baggrund af reguleringstilladelse
Har en 1/2 auto Krico, der for en del år siden og efter direktiv fra Esbjerg Politi, krævedes blokeret af en fjederbelastet pal ved fortsat brug. I overensstemmelse med dette udførte Korsholm arbejdet, så jeg formoder direktivet er fortsat gældende.
Salonriflen har været brugt til træning og lidt regulering på krager - aldrig rågejagt/reg.; men den fører nu en støvet tilværelse efter “amputationen”. Det er ikke sjovt længere at skyde med den.
Jeg ville være lidt loren ved at importere et parti semiautomatiske salonrifler p.t.
Salonriflen har været brugt til træning og lidt regulering på krager - aldrig rågejagt/reg.; men den fører nu en støvet tilværelse efter “amputationen”. Det er ikke sjovt længere at skyde med den.
Jeg ville være lidt loren ved at importere et parti semiautomatiske salonrifler p.t.
-
- UDMELDT AF NVF
- Interesser: skydning
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 1193 times
- Been thanked: 185 times
Re: [Vidensindsamling] Udstedelse af tilladelse til halvautomatisk salonriffel på baggrund af reguleringstilladelse
Da jeg for 3 år siden søgte om våbentilladelse til min Ruger 10/22 angav jeg blot regulering som formål/begrundelse.
Jeg blev ikke bedt om at fremvise nogen reguleringstilladelse.
Den gik glat igennem.
Peter
Jeg blev ikke bedt om at fremvise nogen reguleringstilladelse.
Den gik glat igennem.
Peter
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 150 times
- Been thanked: 295 times
Jeg har heller ikke haft det der ligner udfordringer med at få tilladelse.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
- Elbæk
- Platin Member
- Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 268 times
- Been thanked: 1158 times
Jeg fik tilladelse til min 10/22 i januar 2017, uden at blive afkrævet nogen form for dokumentation for at have havde adgang til regulering.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
- The Mad Viking
- This member is
- Interesser: Skydning og mekanik
- Geografisk sted: Nordøstfyn
- Has thanked: 431 times
- Been thanked: 136 times
Og jeg rendte som bekendt ind i problemer efter de begyndte at administrere anderledes i foråret 2017.
Dog ikke med en 10/22, men en “farligt” udseende halvauto salonriffel. Det blev dog aldrig angivet som grund eller noget i den retning, så jeg ved ikke om det spillede ind? (S&W MP 15-22)
Efter min nye ansøgning her til årsskiftet, strøg den lige igennem uden partshøringsbrev eller nogen ting.
Dog ikke med en 10/22, men en “farligt” udseende halvauto salonriffel. Det blev dog aldrig angivet som grund eller noget i den retning, så jeg ved ikke om det spillede ind? (S&W MP 15-22)
Efter min nye ansøgning her til årsskiftet, strøg den lige igennem uden partshøringsbrev eller nogen ting.
Studies suggest that 9 out of 10 men prefer curvy women.
The 10th man usually prefers the other 9...
The 10th man usually prefers the other 9...