Salg af foreningsregistreret våben
Salg af foreningsregistreret våben
Jeg har en pistol, som er registreret på en SKV4, da jeg på købstidspunktet ikke havde været medlem af foreningen i to år. Jeg undersøger pt. muligheden for at afhænde våbnet og vil gerne vide om der er noget, jeg skal være opmærksom på i den henseende? Dokumentation fra eventuel køber, skal formanden inddrages, må jeg overhovedet afhænde våbnet, da jeg ret beset ikke står som ejer…
- Martin G
- Silver Member
- Interesser: IPSC & Steel Challenge
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 19 times
Re: Salg af foreningsregistreret våben
Det skal gå gennem din formand da det er foreningen der har våbnet registreret.
“Der var et egern!”
-
- Silver Member
- Interesser: genladning
- Geografisk sted: sjælland
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 29 times
ja du skal aftale det med formanden, ellers er der ikke mange ko på isen over det...
sig til formanden at du vil sælge den og finde en køber.
find en køber, evt besigtigelse skal nok forgå sammen med som minimum et bestyrrelsesmedlem og så overdrager formanden den når handlen er endelige og SKV er på plads.
sig til formanden at du vil sælge den og finde en køber.
find en køber, evt besigtigelse skal nok forgå sammen med som minimum et bestyrrelsesmedlem og så overdrager formanden den når handlen er endelige og SKV er på plads.
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 294 times
Vedmindre der er kommet nye regler, så sælger du den bare, dog skal en fra bestyrelsen forestå udleveringen når papirerne er på plads.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs