Indbrud i kælder, FX impact mk3+alt tilbehør væk. Hvad definere våben?

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Besvar
Chr0503
Newbie
Newbie
Interesser: PCP luftvåben, konkurence skyd
Geografisk sted: lejre
Has thanked: 4 times
Been thanked: 1 time

Indbrud i kælder, FX impact mk3+alt tilbehør væk. Hvad definere våben?

Indlæg af Chr0503 » 24. apr 2022, 16:02

Hej kære brugere på NVF.

Jeg har længe været en besøgende her inde, modtaget alle slags tips og tricks angående luftdrevne rifler og pistoler her inde, men ja, som i kan se, min første bruger.

Jeg vil gøre mit bedste for at gøre en længere forklaring kort.

Jeg står og har fået en vandskade i min lejlighed. Jeg er selv uddannet tømrer, skaden skete i august 2021 og har kæmpet med min forsikring siden august 2021 til slut januar 2022.
Jeg orkede ikke mere, fik lov at tage et lån i min ejerlejlighed for at kunne færdiggøre soveværelse og montere nyt køkken.
Jeg tænker at jeg ville forkæle mig selv lidt på forhånd, og købe drømme geværet jeg har savlet over siden lanceringen af MK1. Selvfølgelig FX impact og da der lige var udkommet MK3, så tog jeg kortet og bestilte det.
Samt element optics ffp helix 6-24x50. Montage ringe, bipod, compressor, saber tactical skulderstøtte, saber justerbar kindstøtte, ja alt, hvad der kunne monteres for at få det ultimative luftgevær.

Da renoveringen skal starte, jamen så får jeg naturligvis den tanke, om at pakke alt, hvad der har værdi for mig, som ikke skal have byggestøv, i eller på sig. Inkl, alt det jeg lige har skrevet, Samt meget mere. Samlet beløb er lidt over 55 000kr af gentsande.

Jeg arbejder som snedker, laver knive, og har altid selv lavet diverse skæfter, siden jeg var 14-15 år, til den dag idag hvor jeg er 27 år. Kort sagt, jeg har altid fundet en fornøjelse i at optimere, indstille og rode med disse ting.

Jeg kommer hjem til lejligheden d. 12 marts og der hænger et fint papir i opgangen, om masse indbrud i kælderen.