Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?
Jeg har forsøgt i to timer nu, og er ved at opgive.
Har lige solgt et samlervåben og skal jo melde afgang.
Har fundet :-) Hvor finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?
- Langenge
- This member is
- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 427 times
Har fundet :-) Hvor finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?
Senest rettet af Langenge 24. jun 2023, 20:46, rettet i alt 1 gang.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!
- Langenge
- This member is
- Interesser: Gamle våben og bamser
- Geografisk sted: Region midtjylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 427 times
Re: Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.
-
- Newbie
- Interesser: Danske våben
- Geografisk sted: Storkbh.
- Has thanked: 1 time
Re: Har fundet :-) Hvor F..... i h... h... h...... finder jeg afgangsliste til samlervåben på politiets hjemmeside?
Wow. Jeg var ikke engang klar over at man kunne gøre det på deres hjemmeside, så tak for at dele. Har hidtil bare skrevet til dem via borger.dk.
Hvad gør man med erklæring fra bøssemager som de kræver at man vedhæfter? Sådan en findes vel ikke altid ved samlervåben?
Hvad gør man med erklæring fra bøssemager som de kræver at man vedhæfter? Sådan en findes vel ikke altid ved samlervåben?