Og man måtte kun have 2 af samme kaliber, skulle man have flere så skulle det oplyses hvad den skulle bruges til i rubrik 3, TJAAA til at slå søm i (ironi kan forekomme).
Jeg har næsten altid haft 2 stk. 22 2. stk. 9mm. 2 stk. 38/357, så jeg må ikke have fulgt med i de "nye" regler, for jeg købte en 357 sidste år og der havde jeg 2 stk. 9 mm og en 38/357 uden at skulle skrive i rubrik 3.
En skyttes ansøgning kom tilbage fordi der manglede husnummer, en kom tilbage fordi der ikke stod CZ 75.B men kun CZ 75, så det er nok skytten der sløser når SKV skal søges så HUSK DET.
En skytte havde søgt en 22 og en 9mm, 9mm kom tilbage fordi der manglede det sidste nul i postnummeret, han ringede og spurgte, og fik svaret der manglede et sidste nul i postnummeret, og du har skrevet rigtigt i 22 ansøgningen, han spurgte om ikke hun så bare kunne skrive det nul, eller have ringet det ville jo kun tage et minut, men det kunne hun så ikke.
Jeg kan da huske da de godt kunne slå på tråden hvis der var en mindre fejl, men ved så ikke om det er nemmere bare at sende tilbage, for at trække tiden, sådan føler mange det.