Fik overstået min første 3D bane

Går du på buejagt eller skyder du med armbrøst, eller har du planer herom? Forum for historier, spørgsmål og grej til strengeinstrumenter.
Besvar
Raptor660
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 684
Tilmeldt: 12. maj 2014, 17:11
Interesser: Bue skydning & luftvåben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 174 times
Been thanked: 90 times

Fik overstået min første 3D bane

Indlæg af Raptor660 » 15. jun 2016, 21:17

Klubben lavede en fælles tur til buejægernes3d bane i vejen og tror vi var 10-12 stykker afsted, vi deltes op i 2 grupper også var det bare afsted :biggrin:

Jeg var lidt nervøs da det var min første gang og jeg ikke havde erfaring i at afstandsbedømme, men det gik faktisk rigtig godt og det var vildt fedt! Jeg var fuldstændig solgt efter den tur og kan slet ikke vente med at komme afsted igen :DancingBanana:

Jeg mistede 1 pil på et selvkørende mål og det var helt min egen skyld, men kæft det var sjovt og jeg kunne have stået og skyde der hele dagen.

Til andre som ikke har prøvet 3D som måske har tænkt på at prøve det, så lad vær og tøve og se at komme afsted det er bare vildt sjovt, plus man får virkelig testet sine færdigheder inden for skydning og afstands bedømmelse :biggrin:
FX Wildcat mk2 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)
Weirauch HW 100 T FAC 4.5mm (Hawke SF Tactical 8.5-25x42)
Weirauch HW 100 TK 7.5joule 4.5mm (Hawke SF Tactical 6.5-20x42)

Brugeravatar
Claus 247
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 6. sep 2023, 16:06
Interesser: Fjeder luftgevær - 4.5mm
Geografisk sted: Nord Sjælland
Has thanked: 10 times
Been thanked: 1 time

Re: Fik overstået min første 3D bane

Indlæg af Claus 247 » 1. nov 2023, 16:18

Hej Raptor660
3D er konge
Jeg har skudt 3d i + 20 år, med Engelsk langbue, Amerikansk fladbue og Recurve bue og har altid lavet mine egne pile.....både træ , alu og carbon.
Det er udfordringen med at kende pilene og det med den ukendte afstand og de forskellige skyde stillinger som tilsammen gør det spændende og ikke mindst dem som man går i gruppe med, der tit hæver glæden og fornøjelsen til uanede højder.
Jeg har været i skotland, østrig, england , frankrig og irland på 3d eventyr minimum en gang om året.
Jeg så at der ikke var nogen svar på din tråd.....og det kan vi jo ikke have....
Skyder du stadig 3D

Venligst
Claus
Først spørger de om min mening. :bowdown:
Så siger jeg min mening...............
Og så siger de : " Hvad fanden er meningen ????" :mob:

F U B A R
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1392
Tilmeldt: 9. apr 2008, 15:13
Interesser: WW2 våben long range shooting
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 195 times

Re: Fik overstået min første 3D bane

Indlæg af F U B A R » 1. nov 2023, 19:08

Han sidst online jan 2019
Synes pænt af dig at svare
Har selv en compund bue på andet år som jeg ikke fået brugt
Kommer nok med tiden
I spent most of my money on beer , guns and women
The rest i just wasted!

Besvar