Buejagt teori. Ved i om man kan få det printet ud på en smart måde? eller finde teorien et andet sted?

Går du på buejagt eller skyder du med armbrøst, eller har du planer herom? Forum for historier, spørgsmål og grej til strengeinstrumenter.
Besvar
Vcore
Newbie
Newbie
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11. jan 2018, 09:58
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Aakirkeby
Been thanked: 8 times

Buejagt teori. Ved i om man kan få det printet ud på en smart måde? eller finde teorien et andet sted?

Indlæg af Vcore » 24. maj 2022, 08:45

Hej buejægere

Jeg snuser lidt til buejagt. Det tiltaler mig rigtig meget, og har besluttet at tage buetegnet.
Har været ude og prøve på en bane, og fik at vide at man selv skulle læse op på teorien.

Jeg har fundet hjemmesiden, hvor teorien kan læses ( https://teori.fadb.dk/ ).
Det ser dog ikke ud til at det kan printes ud, og da jeg ingen bærbar eller tablet har ville jeg gerne have det på papir så jeg kan sidde i sofaen og terpe. Ved i om man kan få det printet ud på en smart måde? eller finde teorien et andet sted?

På forhånd tak.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Buejagt teori

Indlæg af C-X » 24. maj 2022, 08:55

Jeg tog hvad der var at tage af online test. Det gav en god forberedelse. Der er ikke ret meget materiale, der kun henvender sig til buejagt. Spørg evt dem der afholder det obligatoriske kursus, som du er tilmeldt.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Vcore
Newbie
Newbie
Indlæg: 16
Tilmeldt: 11. jan 2018, 09:58
Interesser: Jagt & fiskeri
Geografisk sted: Aakirkeby
Been thanked: 8 times

Re: Buejagt teori

Indlæg af Vcore » 24. maj 2022, 10:56

Har taget diverse tests, de eneste spørgsmål jeg dumper på er dem, hvor der er brugt bue "fagsprog".
Havde bare været fedt med print af pensum, så det kunne terpes :)
Tak for svar, jeg må lede videre.

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Buejagt teori

Indlæg af C-X » 24. maj 2022, 11:15

Jeg mener vi fik nogle print, fra et sæt produceret af FADB, dengang jeg tog kurset (ca. 6 år siden). Så spørg lige til, om der stadig undervises efter det. Bemærk, der er ikke meget materiale, det er få udtræk fra jagtloven.

Husker det som at jeg terpede op til prøven, efter kurset.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Besvar