Jeg så en gang en salgs annonce på denne pistol her på forummet.
Prisen den kom ned i, efter lidt tid, var lige mig.
Nu har jeg læst(måske i en feber drøm

Jeg var ellers blevet lidt hooked på sådan en.
Jo, i begynderklassen må man bruge både magwell, red-dot, kompensator og andre hjælpemidler.Ratata skrev: ↑15. jul 2022, 16:29Halløj til jer alle.
Nu har jeg læst(måske i en feber drøm) at man ikke må bruge magwell i begynder klassen. Passer det?
Start i den klasse du har våbnet til .. Hvis du nu køber den Pantera, så bliver det standard du starter i ..
Jeg startede i revolver og gik til licenskursuset med revolver. Det var ikke noget problem. Jeg fik lov til at skyde meget mere end de andre fordi jeg havde 50 klargjort moonclip så jeg skulle ikke bruge tid på at rense og lade magasiner
Haha det er sgu humor at kalde open begynder klassenBofhenator skrev: ↑15. jul 2022, 16:51Jo, i begynderklassen må man bruge både magwell, red-dot, kompensator og andre hjælpemidler.Ratata skrev: ↑15. jul 2022, 16:29Halløj til jer alle.
Nu har jeg læst(måske i en feber drøm) at man ikke må bruge magwell i begynder klassen. Passer det?
(du kan evt lige kigge på de forskellige divisioner her: https://www.IPSC.org/handgun-division/ , hint der er ikke noget der hedder begynderklassen ;-) mener du "production" ? )
Der er ikke nogen klasser der er begynder klasse. Vær klasse har sine specialer.
Det var muligvis min SPS du så herinde. Den blev solgt MEGET billigt, tror ikke du skal regne med at kunne finde nogen i det pris leje. Den er stadig ikke leveret til køber, og havde jeg vidst det ville tage så lang tid med tilladelsen, så havde jeg ikke solgt pistolen - jeg manglede penge til et projekt, men det pistol-salg hjalp jo ikke noget!Ratata skrev: ↑15. jul 2022, 16:29Halløj til jer alle.
det vel lige så meget EU med nye regler og inkompetende politi med deres uprøvede it,s skyld ,som der er regeringenFast Fumble skrev: ↑16. jul 2022, 18:50Det var muligvis min SPS du så herinde. Den blev solgt MEGET billigt, tror ikke du skal regne med at kunne finde nogen i det pris leje. Den er stadig ikke leveret til køber, og havde jeg vidst det ville tage så lang tid med tilladelsen, så havde jeg ikke solgt pistolen - jeg manglede penge til et projekt, men det pistol-salg hjalp jo ikke noget!Ratata skrev: ↑15. jul 2022, 16:29Halløj til jer alle.
Fucking Socialdemokratiske lorte-spasser Justitsminister!
(Undskyld, men jeg er ved at blæse en sikring hver gang jeg kommer til at tænke på hvordan vi skytter bliver pisset op og ned ad ryggen af vores nuværende regering).
Hvis du ved noget jeg ikke ved, må du meget gerne fortælle!
du har sikkert ret igen, jeg beklager at jeg betvivlede din autoritetFast Fumble skrev: ↑17. jul 2022, 22:07Hvis du ved noget jeg ikke ved, må du meget gerne fortælle!
Eu våbendirektivet, med de nye registreringskrav er jo nogle år gammel efterhånden, så det kan man næppe tørre skylden af på - alle andre lande i Europa har jo haft samme udfordring: Der skulle laves et nyt IT system som kunne håndtere registreringerne. Kun i Danmark er det gået galt.
Inkompetent politi? Fortæl, please? Det eneste jeg ved er, at politiet er Justitsministeriets resort-område. De bestilte Net Company til at lave systemet, og det aftalte leveringstidspunkt er iflg NetCompany's pressemeddelelse Juli 2022. Men systemet blev sat i drift i Januar 2022. Og så smuttede Justitsministeren til et nyt job i den private sektor. Så vidt jeg kan se, har "nogen" sat IT systemet i drift før det var færdigt, og rygters bureau siger det var for at undgå dagbøder til EU, grundet for sen idriftsætning. (EU direktiver indeholder en frist for medlemslandenes implementering, typisk 18-36 mdr).
Så for mig at se, peger pilen på Justitsministeren. Tager jeg fejl?
Arh, jeg har altså ikke nogen autoritet i den her debat