AR 15 rifler til IPSC i Danmark?

For sportsskytter der vil lidt mere...
Slettet bruger

Re: AR 15 rifler til IPSC i Danmark?

Indlæg af Slettet bruger » 1. apr 2018, 09:50

Rigsby skrev:
1. apr 2018, 07:26
Jeg bliver en anelse stødt på mit ellers gode humør når/hvis jeg bliver kaldt en løgnhals!

Hvis det da ellers er mig du sigter til så refererer jeg bare hvad HH fortalte mig.

Jeg forstår godt hvis du ikke kan lide budskabet, men lad dog være med at skyde budbringeren.

At du kan lave din Troy om til fuldautomatisk på 16 sekunder er jo nok noget som kun du kan, jeg tror nu nok bare at jeg havde gået lidt stille med dørene hvis det var mig.

Tilbage til topic!

IPSC i Danmark kommer ikke til at ske så længe Rigspolitiet har den holdning som de tidligere har skrevet i et svar til JM.

Og lur mig; IPSC med haglgevær og måske endda slugs bliver nok også slået tilbage til stenalderen når en eller anden lovhåndhæver (eller skytte for den sags skyld) lader munden køre for fuld speed uden at ha koblet hjernen ind.
Sorry det var ment mod Hunters house men der er åbenbart en forskel på Troy pump ar og alle de andre ar-15 det vidste jeg ikke. Og undskyld hvis du følte jeg kaldte dig løgner.

Men skulle man så ikke bare bygge upper delen på en ar-15 om så den ikke kunne tage enhver upper og så også bygge uppern om så den passede på og var lavet til en retrækker så må politiet vel være tilfredse?

Men i realiteten så kan næsten alle retrækkere pump og bolt release laves om forholds vist nemt et par dage på værkstedet til halv auto eller fuld de sværeste dele er den roterende bolt lås og løb.
Det ville også være nemt at lave en fuldautomatisk pistol som bare var slam fire 9mm ud af alm metal der er på værkstedet. Hvis man kan lave metalarbejde kan man også lave våben af metal, sådan er verden. Præcisionen ville dog nok ikke være fantastisk men det jo ligegyldigt for den slags mennesker man forsøger at undgå får fat i sådanne ting.

Besvar