Magnet på en Safariland Model 771. Er det blot at lime een på?

For sportsskytter der vil lidt mere...
Besvar
CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Magnet på en Safariland Model 771. Er det blot at lime een på?

Indlæg af CDinesen » 9. sep 2020, 19:28

Hej jeg har rig med https://safariland.com/products/model-7 ... ouch-11181 - jeg ville gerne have en magnet på den ene så jeg kan sætte et på fx når jeg aflader..

Er der nogen som har erfaringer med dette - er det blot at lime een på? :help:

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Magnet på en Safariland Model 771

Indlæg af Mapzter » 9. sep 2020, 19:41

Jeg har ikke kunnet få lim til at holde på dem. På en double-stack 771 har jeg boret et hul, og sat en m6 islagsmøtrik i, som jeg så varmede op med en loddekolbe, mens jeg trak i en M6 bolt, som jeg havde skruet i islagsmøtrikken. På den måde fik jeg islagsmøtrikken så langt ind at den ikke skrabede imod magasinerne, og så skruede jeg en magnet på. På mine single-stack 771 kunne jeg ikke se at jeg kunne få plads til det, og købte i stedet en holder fra Bjørn Tactical med magnet.
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

CDinesen
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 253
Tilmeldt: 28. okt 2016, 21:30
Interesser: Pistol, Jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 5 times
Been thanked: 11 times

Re: Magnet på en Safariland Model 771

Indlæg af CDinesen » 13. sep 2020, 10:26

Mapzter skrev:
9. sep 2020, 19:41
Jeg har ikke kunnet få lim til at holde på dem. På en double-stack 771 har jeg boret et hul, og sat en m6 islagsmøtrik i, som jeg så varmede op med en loddekolbe, mens jeg trak i en M6 bolt, som jeg havde skruet i islagsmøtrikken. På den måde fik jeg islagsmøtrikken så langt ind at den ikke skrabede imod magasinerne, og så skruede jeg en magnet på. På mine single-stack 771 kunne jeg ikke se at jeg kunne få plads til det, og købte i stedet en holder fra Bjørn Tactical med magnet.
Mange tak Mapzter, jeg har bestilt eet fra Bjørn Tactical - skriver når jeg har prøvet det :razz:

Besvar