Forfordelig af divisioner i Match

For sportsskytter der vil lidt mere...
Frantz
Banned
Banned
Indlæg: 1196
Tilmeldt: 17. jul 2018, 22:22
Interesser: Skyd
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 162 times
Been thanked: 118 times

Re: Forfordelig af divisioner i Match

Indlæg af Frantz » 5. jan 2021, 16:56

Fast Fumble skrev:
5. jan 2021, 14:59
Frantz skrev:
5. jan 2021, 14:33
Hvornår nå man så? Når man har skydt i 12 år og skyder åben?
Nej, det går heller ikke. Så vil du blive betragtet som en gammel tosse, der bare er på tværs. Dem har vi allerede nogen stykker af.
:biggrin:
:rolf: jeg kunne også selv være en gammel tosse.... Men jeg mangler alderen. Er jo ikke rundet det halve århundrede som jer andre.... :fun:
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.

Noxie
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 119
Tilmeldt: 18. mar 2009, 22:39
Interesser: af skyde
Geografisk sted: Gentofte
Been thanked: 8 times

Re: Forfordelig af divisioner i Match

Indlæg af Noxie » 6. jan 2021, 17:46

Det er en, i min optik, lidt en romantisk tanke.

1. At holde nogle slot, så nogle divisioner har en større mulighed er meget urealistisk, idet man som MD gerne vil have sin match fyldt, så man kan koncentrere sig om andre ting. Jeg tror på ingen måde der kommer flere revolver til af den grund, i stedet kunne man forslå de folk som gerne vil skyde revolver, aftaler af deltage på en match.

2. Kigger du på Rooster 2021 er der 11 revolver skytter, ikke 6. Sidste år var der 12, men når vi så kigger på andre matches så har Infinity 16 revolver skytter, dog lidt flere deltager, og Worldshoot i Frankrig kom op på hele 46 skytter.
Revolver og Classic (som har 99 deltager til Worldshoot) er bare ikke nogle store divisioner. Som der er skrevet før, også man har lave en masse tiltag uden held.

Det er meget hyggeligt at du vil skyde revolver, men lad vær med at presse det ned over os andre.

Henneberg

Besvar