Pulled Pork .. vestjysk maner

Stedet hvor du deler dine opskrifter med os andre.
Brugeravatar
Topcat
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. feb 2008, 12:45
Geografisk sted: Nordjylland.
Has thanked: 100 times
Been thanked: 109 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Topcat » 4. aug 2009, 10:34

Gator skrev:Jeps.. har et trådløst termometer til kødet, og grillen har indbygget termometer i låget :) så for mit vedkommende er det super nemt (min grill har også gasbrænder til optænding af kul hehe)
Hmm, så skal jeg vist have købt et termometer til at måle grillens temp...
Senest rettet af Topcat 14. aug 2009, 09:55, rettet i alt 1 gang.
Demokrati er to ulve og et får der stemmer om hvad de skal spise til aftensmad.

Brugeravatar
Ras.Killing
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5165
Tilmeldt: 15. mar 2009, 22:00
Interesser: Jagt & pistolskydning
Geografisk sted: Sy'Fyn
Has thanked: 1009 times
Been thanked: 1372 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Ras.Killing » 14. aug 2009, 00:15

Det skal altså prøves af det der :D
...Syntes jeg bliver sulten hver gang jeg klikker ind på tråden :alcohol:
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.

Make Fyn fin again!

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21723
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 467 times
Been thanked: 2372 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Refraktorius » 14. aug 2009, 09:28

Jeg prøvede... og fejlede ynkeligt.

Jeg brugte "heat-beads" og de er simpelthen for tunge og tætte til at de ville tænde hinanden.
Jeg tog på arbejde (tog afsted da grillen var tændt og temperaturen var fin og tilsyneladende stabil) men 1/3 af vejen rundt, gik lortet ud.
Det så fruen da hun kom hjem, hun ringede og jeg bad hende prøve at få gang i dem igen med blæselampen... det lykkedes ikke for godt... så den blev stegt færdig i ovnen.

Den smagte OK, men var en teknisk fiasko (som jeg nok desværre kun kan give mig selv æren for)
:freak:


Næste gang bliver det med andre briketter (quick-glow burde tænde nemmere) og på et tidspunkt hvor jeg er hjemme til at kæle for den i løbet af dagen.
:cry:
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Brugeravatar
Topcat
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. feb 2008, 12:45
Geografisk sted: Nordjylland.
Has thanked: 100 times
Been thanked: 109 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Topcat » 14. aug 2009, 09:56

Hov forresten, hvor køber du/I jeres mesquite? Weber sælger noget men det er uhyggeligt dyrt...
Demokrati er to ulve og et får der stemmer om hvad de skal spise til aftensmad.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 14. aug 2009, 11:45

Refraktorius skrev:Jeg prøvede... og fejlede ynkeligt.

Jeg brugte "heat-beads" og de er simpelthen for tunge og tætte til at de ville tænde hinanden.
Jeg tog på arbejde (tog afsted da grillen var tændt og temperaturen var fin og tilsyneladende stabil) men 1/3 af vejen rundt, gik lortet ud.
Det så fruen da hun kom hjem, hun ringede og jeg bad hende prøve at få gang i dem igen med blæselampen... det lykkedes ikke for godt... så den blev stegt færdig i ovnen.

Den smagte OK, men var en teknisk fiasko (som jeg nok desværre kun kan give mig selv æren for)
:freak:


Næste gang bliver det med andre briketter (quick-glow burde tænde nemmere) og på et tidspunkt hvor jeg er hjemme til at kæle for den i løbet af dagen.
:cry:
Hehe, jeg bruger selv heat beads til det :) og det fungere ganske glimrende .. men i starten da jeg begyndte med det havde jeg også et par gange hvor de ik ville tænde hinanden, måden du ska lægge ringen på er . du lægger først den ene ring, næste ring ligger du forskudt så kullet starter ved halvdelen af den første, (håber du forstår hvad jeg mener) så tænder de hinanden fint, og så smider du bare godt med røgtræ ovenpå ..

Topcat mesquite er dyrt, og især det fra weber, jeg har været så heldig at jeg fik en stor sending ganske gratis af en kammerat, og der har jeg vel til et par år endnu.. jeg ved ik hvor du ellers kan få det, men det er da noget jeg vil prøve og undersøge, metro og bauhaus har tit nogle gode tilbud. bla på jack daniels røg smuld (Det er hammer godt og dufter fortræffeligt) alt røgtræ kan bruges, alle frugt træer, enebær smuld, lyng (ååååh små lyng stykker, så er man nød til at gå og små æde hele dagen) det behøver ik lige være mesquite, den eneste grund til jeg bruger det, er fordi jeg har fået den store sending, og fordi at jeg tror det er mit favorit røg for tiden.. (røg en stor ørrede forleden i min røgeovn med enebær og lyng, og næste gang pulled pork får samme behandling ) :razz:

Refek, op på hesten igen, og så post billeder af dit resultat.. og ik noget med at tage på arbejde, når du laver det, temp vil variere lidt under processen, niks du må åbne en go mørk øl, finde dit luftgevær frem, og så ellers holde havehygge hele dagen

EDIT: mit favorit PP er forøvrigt barbeque marineret.. en go stærk barbeque marinade, og så ellers lade nakkefilet trække i 24 timer inden man smider den på, og så snit et lille tern mønster i kødet så det rigtig kan trække ind, det er :numberone:
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Topcat
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. feb 2008, 12:45
Geografisk sted: Nordjylland.
Has thanked: 100 times
Been thanked: 109 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Topcat » 14. aug 2009, 11:50

Gator skrev:Topcat mesquite er dyrt, og især det fra weber, jeg har været så heldig at jeg fik en stor sending ganske gratis af en kammerat, og der har jeg vel til et par år endnu.. jeg ved ik hvor du ellers kan få det, men det er da noget jeg vil prøve og undersøge, metro og bauhaus har tit nogle gode tilbud. bla på jack daniels røg smuld (Det er hammer godt og dufter fortræffeligt) alt røgtræ kan bruges, alle frugt træer, enebær smuld, lyng (ååååh små lyng stykker, så er man nød til at gå og små æde hele dagen) det behøver ik lige være mesquite, den eneste grund til jeg bruger det, er fordi jeg har fået den store sending, og fordi at jeg tror det er mit favorit røg for tiden.. (røg en stor ørrede forleden i min røgeovn med enebær og lyng, og næste gang pulled pork får samme behandling ) :razz:
Jeg har gået og luret på nogen Jack D smulder, men nu har fruen studeret i Texas hvor mesquite åbenbart er ligeså anvendt som salt og peber, hvorfor vi har været (forgæves) på jagt efter det herhjemme...

Jeg skal helt sikkert have prøvet det af snarest, det bliver sikkert også godt med spare ribs :eating:
Demokrati er to ulve og et får der stemmer om hvad de skal spise til aftensmad.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 14. aug 2009, 12:10

Topcat ..

køb du bare en pakke af weber's .. det er lidt små dyrt, men feks til spareribs , der bruger man ik mere end 2-4 stykker der har lagt i vand i et par timer .. så posen holder faktisk længere end man forventer..

Det gør den så bare ik herhjemme, for jeg bruger grillen langt mere end jeg bruger vores alm ovn , og det er hele året rundt, om det regner sner stormer, tordner eller blæser, flytter den bare ud i carporten når det er møg vejr .. mesquite er virkelig godt røg træ, men vil du gerne igang og lege lidt med det, så kør ud til din lokale fiskehandler eller minkavler og få dig en go pose bøgesmuld , så kyler du bare en håndfuld på kullene når du griller , og vil du ha mere røg så giver du bare en håndfuld mere når det første er stoppet med at røge.. :numberone:

eller køb dig en pose med bøgetræ til brændeovn, dem saver du bare i små stykker på størrelse med en halv håndflade, når du så ska bruge dem, så smider du bare 2-4 stykker i noget vand, og lader dem trække i et par timer før du smider dem på :) det fungere lige så godt, du kender også røgsmagen, det er samme røg som bla makrel og alle andre røget ting fra din fiskehandler får..

AAARGH en edit mere.. et lille fif.. hvis du laver hassebagt kartofler i din grill, så kog dem i 10 min først, krydder som du gerne vil ha dem, smid dem på grillen, og put så lidt røg derind.. NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Skovtrolden
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 405
Tilmeldt: 10. jul 2007, 16:28
Interesser: Bueskydning
Geografisk sted: Hornsyld
Geografisk sted: Hornsyld
Has thanked: 150 times
Been thanked: 27 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Skovtrolden » 14. aug 2009, 14:00

lige et forslag, der er et konkurrende forum, (når det gælder denne slags tråde :blink: )
http://www.grillguru.dk/forum/portal.php

Ved ikke om i kender det, men det er jo aldrig for sent at lære nyt, og der er den del gode forslag, og ideer.
Mojn
Skovtrolden
----------------------------
User - a technical term used by computer pros. See idiot.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 14. aug 2009, 17:10

Der er mange gode opskrifter på grill guru.. og jeg kommer der også.. men forummet er kun til gavn for de garvede, alle andre får personlige henvendelser fra ejeren af siden, med trulser om udelukkelse osv.. grillguru er et lorte forum hvis man ser bort fra de lækre opskrifter.. ejeren er en nar... af allerstørste karrakter
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 14. aug 2009, 17:13

Skovtrolden skrev:lige et forslag, der er et konkurrende forum, (når det gælder denne slags tråde :blink: )
http://www.grillguru.dk/forum/portal.php

Ved ikke om i kender det, men det er jo aldrig for sent at lære nyt, og der er den del gode forslag, og ideer.
og til din post er der kun og sige.. jeg håber der er flere der vil smide en opskrift ind på gør det selv.. der er mange jæger herinde, og dermed mange opskrifter.. det giver nye ide'er osv.. vi ska ik besøge andre fora for at få en go opskrift.. jeg håber sådan vi kan få en afdeling her på NVF, hvor vi kan få de gode gamle mormor opskrifter, med både fløde og smør og alt hva alle advare imod
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Lassescout
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4998
Tilmeldt: 6. okt 2006, 19:13
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 497 times
Been thanked: 1150 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Lassescout » 16. aug 2009, 09:06

Hej Gator

Fed tråd denneher og meget grundig instruktion, det skal simpelthen prøves det der :bowdown: .

Så ærgrer det mig bare at jeg har overgivet mig og købt et weber stegetermometer. Jeg var blevet træt af No-name stegetermometre som går i stykker første gang de er i brug, så jeg tænkte ok, så prøver vi en weber så må vi se om kvaliteten følger med navnet.

Og det ser da ud til at kvaliteten er ok, men hvorfor kan man ikke bare vælge en targettemperatur, og så få en alarm når den er nået ? På vanlig amerikansk maner må jeg kun bestemme kødtype og grad af gennemstegning, så skal de nok fortælle hvilken temperatur jeg har brug for - ØV.

Hvordan rammer man 92 grader på den måde uden at få forværret sin tinitus af den forbandede alarm ?

...og nu jeg er i gang med mit brok så er jeg FGM også træt af at både tørretumbler og opvaskemaskine bibbber løs i hele kvarter når de er færdige. De kan sq da bare gøre arbejdet, så skal jeg nok bestemme hvornår de skal tømmes !
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 16. aug 2009, 11:41

Hej Lasse
:rolf:

Jeg har et termometer magen til det du nævner, det er som du er inde på ret irriterende man ik kan bestemme temp selv, men kun kan køre i de for indstillet på termometeret.. jeg plejer bare og lade lortet køre, og når alarmen så går a, så trykker jeg bare på cook så klapper den i igen og fortsætter med at vise temp op a .. på et tidspunkt flipper den så helt ud, og så gør jeg bare det samme igen :)
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Skovtrolden
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 405
Tilmeldt: 10. jul 2007, 16:28
Interesser: Bueskydning
Geografisk sted: Hornsyld
Geografisk sted: Hornsyld
Has thanked: 150 times
Been thanked: 27 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Skovtrolden » 17. aug 2009, 08:43

Gator skrev:...
og til din post er der kun og sige.. jeg håber der er flere der vil smide en opskrift ind på gør det selv.. der er mange jæger herinde, og dermed mange opskrifter.. det giver nye ide'er osv.. vi ska ik besøge andre fora for at få en go opskrift.. jeg håber sådan vi kan få en afdeling her på NVF, hvor vi kan få de gode gamle mormor opskrifter, med både fløde og smør og alt hva alle advare imod
Ja, det synes jeg også lyder som en god ide. Jagten er vel først færdig, når hunden har fået resterne :blink:

Jeg oprettede engang for længe siden en profil på guru'ens hjemmeside, men har nu aldrig hørt fra dem ellers. Heller ikke trusler.
Men det var mest for, at finde ud af om deres øl/bryg-sektion var noget ved. Det var den så ikke, så tilbage til http://www.haandbrygforum.dk
Mojn
Skovtrolden
----------------------------
User - a technical term used by computer pros. See idiot.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 17. aug 2009, 09:01

Det ølbryggeri er en verden jeg selv MEGET gerne vil begive mig ud i , så mon ik jeg en dag får råd til at købe udstyret hjem, hehe..
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Skovtrolden
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 405
Tilmeldt: 10. jul 2007, 16:28
Interesser: Bueskydning
Geografisk sted: Hornsyld
Geografisk sted: Hornsyld
Has thanked: 150 times
Been thanked: 27 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Skovtrolden » 17. aug 2009, 11:35

Det er ikke så slemt, et par gryder fra et loppemarked, og man er klar.

At der så er et par småting mere som man lige skal have er så en anden sag. :blink:

Men man kan starte for et par hundrede, med gryder, som er brugte, og så skal man haven en dunk, kan sikkert fås gratis i den lokal grillbar, (saftevand) og et termometer, og en gammel plastik vinballon, eller et par spande som man tigger i grillbaren.
men så er det selv følgelig meget små portioner.

Men var lige ude ven en i går, de har et bryglaug hvor der er et 200 l anlæg, og et lille på 100l og så har han også selv lige en elgryde på de 30 l, (som jeg også nøjes med), så her er prisen en helt anden.
Men man kan altid finde hjælp? Og der er, så vidt jeg ved, flere bryggere herinde.

Og endelig er der jo denne løsning http://www.skovbryg.dk/privat/OE_31.pdf. :biggrin:
Mojn
Skovtrolden
----------------------------
User - a technical term used by computer pros. See idiot.

Brugeravatar
Albani
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 252
Tilmeldt: 4. maj 2005, 06:27
Geografisk sted: København
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Albani » 22. aug 2009, 05:43

Godmorgen :smile:

Ja så er nakkebanditen smidt på grillen og så skulle det bare være at vente i mange timer.
Jeg har lavet et par testkørsler med grillen få at se hvordan kulene brænder og skulle have styr på det nu tror jeg :neutral:
Mere følger :eek:

Martin

Brugeravatar
Albani
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 252
Tilmeldt: 4. maj 2005, 06:27
Geografisk sted: København
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Albani » 22. aug 2009, 09:56

Godformiddag :smile:
4 timer inde i grillingen og det køre på skinner.
Kerne temperaturen er nu 63 grader og grillen ligger imellem 110 og 120 grader
Nu glæder man sig :smile:

Martin

Brugeravatar
Hønsetyv
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1276
Tilmeldt: 13. jun 2007, 20:22
Interesser: Genladning
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 1 time
Been thanked: 302 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Hønsetyv » 22. aug 2009, 11:59

Gator og andre, her er en rigtig herreret:

http://nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f ... ift#p29264

Brugeravatar
Albani
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 252
Tilmeldt: 4. maj 2005, 06:27
Geografisk sted: København
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Albani » 22. aug 2009, 14:16

Godeftermiddag.

Nu har nakkefileten ligget på grillen i ca 8 1/2 time og den smager dælme godt allerede :razz:
Jeg trode faktisk det ville være svære at holde den på de 120 grader men det går forbavsende nemt.
Den eneste ulempe ved dette grileventyr "for konen altså" : det er at det er hende der skal ned og købe ind :twisted: , for der ryger nogle fadbamser ned når man skal holde øje med at det køre.
Nå jeg vil ud og drikke en kold fad.....nå nej jeg vil ud og se til kødet.

Martin

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 22. aug 2009, 21:23

Albani skrev:Godeftermiddag.

Nu har nakkefileten ligget på grillen i ca 8 1/2 time og den smager dælme godt allerede :razz:
Jeg trode faktisk det ville være svære at holde den på de 120 grader men det går forbavsende nemt.
Den eneste ulempe ved dette grileventyr "for konen altså" : det er at det er hende der skal ned og købe ind :twisted: , for der ryger nogle fadbamser ned når man skal holde øje med at det køre.
Nå jeg vil ud og drikke en kold fad.....nå nej jeg vil ud og se til kødet.

Martin
hehe, der kan meget hurtigt ryge lidt humle under processen... men ja det er slet ik så svært når man først kommer igang.. post endelig et billede a dit resultat :razz:
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Albani
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 252
Tilmeldt: 4. maj 2005, 06:27
Geografisk sted: København
Has thanked: 1 time
Been thanked: 4 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Albani » 23. aug 2009, 00:07


Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 23. aug 2009, 12:25

Det ser eddermame godt ud.. tillykke med resultatet :mad:
man kan blive noget så forfærdelig mæt af sådan en omgang, men man går jo også og glæder sig i mange timer hehe..
og det gør det ik mindre perfekt at du har en grill magen til min :biggrin: et lille tip, kan se du har org flasken fra weber sat på, det er fuldstændig unødvendig og give så mange penge for dem, dem til ukrudtsbrændere passer perfekt til formålet.. :numberone:
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Lassescout
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4998
Tilmeldt: 6. okt 2006, 19:13
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 497 times
Been thanked: 1150 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Lassescout » 25. aug 2009, 12:03

Bare lige for at være helt sikker inden jeg forsøger :

På billedet af briketterne i grillen, ser det mest ud til, at ringen tændes, så den kun brænder én vej rundt. Men der ligger lidt aske halløj med kontakt til " den anden ende" så man kunne få den tanke, at du tænder ringen og den så brænder begge veje rundt. Det må så give dobbelt varme og halv brændetid.

Hvad gør du ?
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Brugeravatar
XaVieR
Banned
Banned
Indlæg: 1597
Tilmeldt: 23. dec 2007, 17:37
Interesser: Alt mulig..
Geografisk sted: Ringkøbing området.
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af XaVieR » 25. aug 2009, 15:55

Lassescout skrev:Bare lige for at være helt sikker inden jeg forsøger :

På billedet af briketterne i grillen, ser det mest ud til, at ringen tændes, så den kun brænder én vej rundt. Men der ligger lidt aske halløj med kontakt til " den anden ende" så man kunne få den tanke, at du tænder ringen og den så brænder begge veje rundt. Det må så give dobbelt varme og halv brændetid.

Hvad gør du ?
Den ska brænde begge veje rundt.. når den gør det, så passer det efter ca en times tid med en temp på omkring de 110-120 grader, og kullene holder i omkring 8-10 timer, jeg bruger heatbeats til formålet :razz:
Rigtige mænd går i Waders
Står der SAUER på blokken, er riflen på toppen

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21723
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 467 times
Been thanked: 2372 times

Re: Pulled Pork .. vestjysk maner

Indlæg af Refraktorius » 25. aug 2009, 16:42

Gator skrev:Den ska brænde begge veje rundt.. når den gør det, så passer det efter ca en times tid med en temp på omkring de 110-120 grader, og kullene holder i omkring 8-10 timer, jeg bruger heatbeats til formålet :razz:
Ahaaaa, min ynkelige fejlstegning forsøgte også kun at komme den ene vej rundt!
:cry:
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

Besvar