Nyjægerjagt aflyst...

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Gamma
Newbie
Newbie
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. dec 2010, 15:58
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Jylland

Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af Gamma » 7. dec 2010, 16:08

Hej allesammen

Jeg er en ny/ung jæger, der skulle have været på nyjægerjagt, hvilket jeg selvfølgelig havde glædet mig rigtig meget til. Jagten er desværre blevet aflyst :crying:

Tænkte på, om der skulle være en, der kunne redde min dag, ved at invitere mig med på en form for (hagl)jagt? - gerne omkring Thy. Jeg betaler naturligvis gerne et mindre beløb, hvis nødvendigt.

K.M.
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 401
Tilmeldt: 16. okt 2010, 22:46
Interesser: Riffel- og pistolskydning
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 6 times

Re: Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af K.M. » 7. dec 2010, 17:09

Først et velkommen til forummet. Her skal du nok få tilbragt noget tid inde, der er i hvert fald masser af folk, der er villige til at lære fra sig og give gode råd!

Dernæst så lyder det da træls at den jagt du skulle have været på blev aflyst :cry: Men du skriver ikke hvad dag det er du vil have reddet?

Og til sidst et lille øf: Hvis du læser reglerne for Jagtkammerater forummet, er det primært for at folk kan "udbyde" pladser på jagter, ikke efterlyse. Specielt ser det en lille smule dårligt ud når ens første indlæg er "inviter mig med på jagt, please". Men forstår da godt du er træt af at din jagt er aflyst, og håber da at du finder noget at tage med på.

Igen et velkommen til forum, er er masser af viden at hente herinde :smile:
Improvise, adapt, overcome!

Gamma
Newbie
Newbie
Indlæg: 3
Tilmeldt: 7. dec 2010, 15:58
Interesser: Hagljagt
Geografisk sted: Jylland

Re: Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af Gamma » 9. dec 2010, 15:34

Mange tak for velkomsten :blink:

Jeg beklager meget, hvis jeg har gjort noget forkert - det var ikke meningen :blink:

Hornhof
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 113
Tilmeldt: 3. nov 2009, 19:57
Interesser: jagt
Geografisk sted: østsjælland
Been thanked: 5 times

Re: Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af Hornhof » 26. dec 2010, 08:38

k.m. skrev:Først et velkommen til forummet. Her skal du nok få tilbragt noget tid inde, der er i hvert fald masser af folk, der er villige til at lære fra sig og give gode råd!

Dernæst så lyder det da træls at den jagt du skulle have været på blev aflyst :cry: Men du skriver ikke hvad dag det er du vil have reddet?

Og til sidst et lille øf: Hvis du læser reglerne for Jagtkammerater forummet, er det primært for at folk kan "udbyde" pladser på jagter, ikke efterlyse. Specielt ser det en lille smule dårligt ud når ens første indlæg er "inviter mig med på jagt, please". Men forstår da godt du er træt af at din jagt er aflyst, og håber da at du finder noget at tage med på.

Igen et velkommen til forum, er er masser af viden at hente herinde :smile:
hold da op,...gi da lige manden en chance, men må da sige, at det sker snart for ofte her inde at folk hakker andre ned her inde,
og til gamma, havde du boet på sjælland, eller mulighed for at komme her over, så skulle vi nok kunne finde en dag til dig, og måske ser om der skulle være et stykke råvildt, vis du har riffeltegn,
vh christian,..

KimH
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1821
Tilmeldt: 16. apr 2006, 08:38
Interesser: Håndvåben - 2.ww våben
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 33 times

Re: Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af KimH » 26. dec 2010, 11:56

Hornhof skrev:
k.m. skrev:Først et velkommen til forummet. Her skal du nok få tilbragt noget tid inde, der er i hvert fald masser af folk, der er villige til at lære fra sig og give gode råd!

Dernæst så lyder det da træls at den jagt du skulle have været på blev aflyst :cry: Men du skriver ikke hvad dag det er du vil have reddet?

Og til sidst et lille øf: Hvis du læser reglerne for Jagtkammerater forummet, er det primært for at folk kan "udbyde" pladser på jagter, ikke efterlyse. Specielt ser det en lille smule dårligt ud når ens første indlæg er "inviter mig med på jagt, please". Men forstår da godt du er træt af at din jagt er aflyst, og håber da at du finder noget at tage med på.

Igen et velkommen til forum, er er masser af viden at hente herinde :smile:
hold da op,...gi da lige manden en chance, men må da sige, at det sker snart for ofte her inde at folk hakker andre ned her inde,
og til gamma, havde du boet på sjælland, eller mulighed for at komme her over, så skulle vi nok kunne finde en dag til dig, og måske ser om der skulle være et stykke råvildt, vis du har riffeltegn,
vh christian,..
:goodpost: :goodpost: Hornhof har ret.
Giv dog lige manden en chance :impatient:

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Indlæg: 14341
Tilmeldt: 26. jan 2004, 11:56
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1745 times
Been thanked: 1272 times
Kontakt:

Re: Nyjægerjagt aflyst...

Indlæg af Lycon » 26. dec 2010, 13:03

Jeg syntes nu K.M. udtrykte sig ganske pænt og sobert, han sagde jo blot det vi andre tænker!
Endda med den pædagogiske Ros - Ris - Ros metode.

Og velkommen til Gamma :welcome:
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Besvar