Tusinde tak for hjælpen på Isefjorden i dag!

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Brugeravatar
AirPellet
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 893
Tilmeldt: 13. jul 2010, 19:24
Interesser: Jagt, luftvåben
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Has thanked: 104 times
Been thanked: 32 times

Tusinde tak for hjælpen på Isefjorden i dag!

Indlæg af AirPellet » 13. okt 2011, 13:24

Kære medjæger i den "gamle" mopa! :giggle:

Tusinde tak for din redningsaktion i dag! Havde det ikke været for dig, var vi stadig der ude og padle tror jeg. Hvis du er her inde, så skriv en PB så jeg kan smide et par flasker vin din vej! :respekt:

Til de nysgerige.... I dag var en kammerat og jeg på havjagt. Motoren, en gammel luftkølet 4tkt indenbords var lidt svær at starte, men da den havde fået et par forsøg kom den igang og kørte fint. Efter lidt tid syntes vi, at vi kan lugte benzin... Vi kigger rundt på ledningen, men kan ikke se noget. Vi slår det hen med at det nok er udstødningsgassen og en lidt fed blanding. (vi havde vinden ind agterfra)... Vi stævnede der ud af og efter ca. 20min sejlads spotter vi en edderfugl og gør klar til at liste ind på den.... Pludselig dør motoren helt... Vi roder og rager og pludselig kan jeg se, at der tapløber benzin ud af kaburatoren. Det viser sig, at pakningen mellem kaburator og motor er gået... Vi ser en anden jæger komme der ud af og vinker ham an. Heldigvis ser han os, og han tog os på slæb og satte os af... Ingen fugle i dag, men en god fornemmelse over at vi jægere naturligvis altid bistår i en trængt situation! :razz:
klagt nicht - kämpft

Brugeravatar
Christian94
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 86
Tilmeldt: 16. sep 2010, 14:34
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 6 times

Re: Tusinde tak for hjælpen på Isefjorden i dag!

Indlæg af Christian94 » 13. okt 2011, 13:28

:respekt:
"You're a shameful opportunist! what you don't understand is that it's better to die on your feet than to live on your knees.''

Brugeravatar
Ssaaby
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 429
Tilmeldt: 15. mar 2009, 20:26
Interesser: Jagt, våben og natur
Geografisk sted: Hovedstaden
Has thanked: 6 times
Been thanked: 29 times

Re: Tusinde tak for hjælpen på Isefjorden i dag!

Indlæg af Ssaaby » 13. okt 2011, 16:04

Sådan skal det være! Medmenneskeligheden findes stadig, det er sgu dejligt :thumbup:

Besvar