Gåsejagt på Lolland tilbydes. (Men du skal have egnet hund)

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Brugeravatar
Lani1966
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 282
Tilmeldt: 9. apr 2012, 03:06
Interesser: Jagt og Bushcraft
Geografisk sted: Syd for Køge, Nord for Tyskland
Has thanked: 19 times
Been thanked: 19 times

Gåsejagt på Lolland tilbydes. (Men du skal have egnet hund)

Indlæg af Lani1966 » 13. dec 2014, 19:24

Halløj...

Jeg er med i et konsortie på Lolland hvor vi har fri jagt på gæs (Og vi har MANGE af dem!) - Jeg er helt ny i denne jagtform, men har købt en del lokkere og har også investeret i et liggende gåseskjul, men mangler hunden!!

SÅ har du den, OG kan kalde dem ned med dit gåsekald, og evt. kunne tage flere lokkere med (Jeg har pt. 6 stk. men mellem jul & nytår har jeg 17 mere), så vil jeg gerne invitere på gratis gåsejagt!!

Jeg har kun mulighed for at invitere én med af gangen, da det er konsortiets regel. Jeg bor i Fakse, vi kunne evt. følges derned af?

Jeg tænker at jeg kunne invitere et par dage før jul, et par dage efter, og igen efter nytår... (Det er primært Grågæs vi har på jagten)

KOM FRISK!!!
Jeg er lidt ligesom Bacon - Fed, men uimodståelig lækker...

Brugeravatar
Lani1966
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 282
Tilmeldt: 9. apr 2012, 03:06
Interesser: Jagt og Bushcraft
Geografisk sted: Syd for Køge, Nord for Tyskland
Has thanked: 19 times
Been thanked: 19 times

Re: Gåsejagt på Lolland tilbydes. (Men du skal have egnet hu

Indlæg af Lani1966 » 31. dec 2014, 10:45

Lige en lille update:

Jeg havde g.d en jæger med ned på Lolland, og det vi oplevede var 1000 vis af gæs!! Flest bramgæs, men vi fik 13 Grågæs med hjem fra en helt igennem vidunderlig jagtdag!

Oplevede det jeg har haft våde drømme om, nemlig at det kom en flok imod os på stive vinger. DAMN, det var lige så jeg fik stå-pels :giggle:

Godt nytår all. Og skulle der trods ingen har skrevet endnu være nogen som var friske på en helt igennen fantastisk jagtdag, så skriv!!
Jeg er lidt ligesom Bacon - Fed, men uimodståelig lækker...

Ratata
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 306
Tilmeldt: 12. mar 2011, 23:24
Interesser: mc kørsel
Geografisk sted: sydsjælland
Has thanked: 17 times
Been thanked: 27 times

Re: Gåsejagt på Lolland tilbydes. (Men du skal have egnet hu

Indlæg af Ratata » 31. dec 2014, 15:55

Jeg ville da gerne være behjælpelig med en hund. Ved dog ikke om han tager gæs. Fasaner og ænder tager han så det burde kunne lade sig gøre. Han er en 4 års lab
Sendt fra verdens navle Herlufmagle

Besvar