Søges: eventyrlysten jæger

Jagtkammerater er rummet hvor du kan bytte en jagt. Eller fortælle eller stille spørgsmål der angår din bedste Jagtkammerat - din HUND.
Besvar
Arenstorff
Newbie
Newbie
Indlæg: 1
Tilmeldt: 23. jan 2014, 21:12
Interesser: Jagt
Geografisk sted: Aalborg

Søges: eventyrlysten jæger

Indlæg af Arenstorff » 11. okt 2015, 18:53

Har fået en ide jeg selv syns er god, men virker som om den vil være sjovere vis man er to.
Planen er at tage til new Zealand, og så eller begynde at gå ud i skoven, og komme tilbage et par måneder efter, og alt hvad der skal bruges i den tid, er hvad vi har på ryggen. Målet er ikke at få det støste trofæ, selv om jeg ikke klager vis det kommer, men simpelt hænd at leve med og af naturen.
For at fortælle lidt om mig selv, er 25 år, og synes selv jeg er remeligt afslappet og læt at havde med at gære. Er engeligt udannet kok, men har brugt de sidste par år i forsvaret, med en enkel udsendelse og et patrulje kursus i rygsækken, der ud over har jeg brugt det sidste år på sat rejse i newzealand og Autralien, og sluttede af med at arbejde et halvt år som asistent i en jagt firma i syd Afrika.
Søger en der er dum nok til at tænke det er en god ide at bo et par måneder i en skov, uden noget formål ud over at gøre det. Så er til at holde ud at være sammen med i længere tid af gangen, har en fornuftig form, da det jo nok bliver en anelse hårdt en gang i mellem, men vigtigst af alt er vi kan sammen og lysten er der, så kan meget jo kommes igemmen.
Håber at hære fra en der syns det virker som en fed ide, eller en der kender en.

Besvar