Huglu S112 SE for og imod

Her kan du primært finde indlæg, hvor ligestillede har søgt hjælp til valg af jagtvåben og/eller kaliber.
Inden du selv opretter et indlæg og stiller spørgsmål så tag et kig rundt i eksisterende indlæg og se om ikke svaret allerede findes.
Besvar
Ruger 77
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 357
Tilmeldt: 9. sep 2007, 11:07
Interesser: Jagt og Skydning.
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Huglu S112 SE for og imod

Indlæg af Ruger 77 » 3. apr 2018, 10:28

Hej.Jeg vil gerne høre for og imod dette gevær.
Huglu S112 SE Black Links kal. 12/76
Hej. Det er jo menneskeligt alt fejle,ellers var der jo ingen grund til at lave en blyant med et viskelæder i den anden ende.

Brugeravatar
Kleth
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5290
Tilmeldt: 27. mar 2013, 15:20
Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 971 times
Been thanked: 725 times

Re: Huglu S112 SE for og imod

Indlæg af Kleth » 3. apr 2018, 10:51

Fruen har et Huglu haglgevær, det er tungt men glimrende og har endnu ikke forvoldt nogen ærgelser.
Den var dog yderst stram at åbne og lukke i starten, ikke som en Baikal men nok til at hun stadig foretrækker at skyde med min Kahn K200 plastikbøsse og jeg har ikke de store problemer med at den er stram. Skulle jeg købe en ny, ville jeg nok give træværket den store tur, for det blev ret hurtigt kedeligt at se på, efter jagt i et par storme og orkaner. Men det kunne vel friskes op hvis jeg havde lyst, tid og lejlighed.
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”

Ruger 77
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 357
Tilmeldt: 9. sep 2007, 11:07
Interesser: Jagt og Skydning.
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 6 times
Been thanked: 10 times

Re: Huglu S112 SE for og imod

Indlæg af Ruger 77 » 3. apr 2018, 12:29

He.Jeg takker mange gange.
Hej. Det er jo menneskeligt alt fejle,ellers var der jo ingen grund til at lave en blyant med et viskelæder i den anden ende.

Besvar