Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Her kan du primært finde indlæg, hvor ligestillede har søgt hjælp til valg af jagtvåben og/eller kaliber.
Inden du selv opretter et indlæg og stiller spørgsmål så tag et kig rundt i eksisterende indlæg og se om ikke svaret allerede findes.
BGN
This member is
This member is
Indlæg: 235
Tilmeldt: 19. jun 2013, 21:44
Interesser: Rågeregulering og lidt jagt
Geografisk sted: Sydøstfyn
Has thanked: 12 times
Been thanked: 21 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af BGN » 31. maj 2018, 23:15

Ja så tror jeg ikke det er den rigtige. I år har jeg vel brugt ca.300.
Mvh. Bjarne
Diana 34
Ruger 10/22
Anschutz .22 1415
Berette 12/70

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af PSindrup » 26. maj 2021, 14:57

Jeg ved at det er en old tusse gammel tråd, men hvad endte du med at købe?

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af PSindrup » 26. maj 2021, 15:18

Når nu vi har genoplivet denne tråd, er der så nogen der ved hvor indenfor EU at man kan købe den obligatoriske auto bolt release som Elbæk nævner, og hvor man ikke skal betale ved bankoverførsel?

P.f.t.

Peter

Brugeravatar
Langenge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7281
Tilmeldt: 9. aug 2010, 10:13
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 286 times
Been thanked: 1066 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af Langenge » 26. maj 2021, 15:23

PSindrup skrev:
26. maj 2021, 15:18
Når nu vi har genoplivet denne tråd, er der så nogen der ved hvor indenfor EU at man kan købe den obligatoriske auto bolt release som Elbæk nævner, og hvor man ikke skal betale ved bankoverførsel?

P.f.t.

Peter
Jeg har googlet rundt efter den i de sidste tre uger, men ikke fundet den på lager.
Til gengæld har jeg fundet flere gode videoer, der viser hvordan man selv ændrer den originale.
F.eks.:
https://www.youtube.com/watch?v=5qqC4A20h1Y

PS. I f.eks. Tyskland, der betaler man altså ofte med bankoverførsel, og man bliver normalt ikke snydt :smile:
Da det firma jeg arbejder i, besluttede at åbne en tysk webshop, blev vi bestormet af tyske kunder, der ikke ville bruge vores muligheder for at betale med kreditkort, Klarna og PayPal, men partout ville betale forud med bankoverførsel.
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

BGN
This member is
This member is
Indlæg: 235
Tilmeldt: 19. jun 2013, 21:44
Interesser: Rågeregulering og lidt jagt
Geografisk sted: Sydøstfyn
Has thanked: 12 times
Been thanked: 21 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af BGN » 26. maj 2021, 15:55

Peter. Jeg købte den alm. tascali og kortet lidt af løbet og sat dæmper på. Købte også 2 stk. 15 skuds magasiner, men det jeg har brugt mest, driller lidt, med patronudkast og sommetider kommer der ikke en ny patron med op, så nu vil jeg prøve at gøre lidt ved det, haresteg de 2 videoer, som er lagt op for nogle dage siden, på siden rågestatus 2021, så må jeg se om det hjælper.
Senest rettet af BGN 26. maj 2021, 16:40, rettet i alt 1 gang.
Mvh. Bjarne
Diana 34
Ruger 10/22
Anschutz .22 1415
Berette 12/70

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Spørgsmål til .22 halvauto riffel

Indlæg af PSindrup » 26. maj 2021, 16:06

Langenge skrev:
26. maj 2021, 15:23
PSindrup skrev:
26. maj 2021, 15:18
Når nu vi har genoplivet denne tråd, er der så nogen der ved hvor indenfor EU at man kan købe den obligatoriske auto bolt release som Elbæk nævner, og hvor man ikke skal betale ved bankoverførsel?

P.f.t.

Peter
Jeg har googlet rundt efter den i de sidste tre uger, men ikke fundet den på lager.
Til gengæld har jeg fundet flere gode videoer, der viser hvordan man selv ændrer den originale.
F.eks.:
https://www.youtube.com/watch?v=5qqC4A20h1Y

PS. I f.eks. Tyskland, der betaler man altså ofte med bankoverførsel, og man bliver normalt ikke snydt :smile:
Da det firma jeg arbejder i, besluttede at åbne en tysk webshop, blev vi bestormet af tyske kunder, der ikke ville bruge vores muligheder for at betale med kreditkort, Klarna og PayPal, men partout ville betale forud med bankoverførsel.
:goodpost:

Super fed video. Super nem modifikation. Og super duper fed Sydstatsaccent :rock:

Jeg tror at jeg skal på værkstedet i aften, for den bundstykkelås er da til at få lange løg af. :giggle:

Mærkeligt med de tyskere og foretrukne betalingsmetode :grimasse:

Peter

Besvar