Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Stedet hvor vi kan tale om færdigheder, og grej for folk der vil lære at klare sig selv i naturen.
Brugeravatar
NaChO-LiBrE
Banned
Banned
Indlæg: 45
Tilmeldt: 11. mar 2020, 19:58
Interesser: Jagt/skydning/røgning
Geografisk sted: VestOnTheJylland
Has thanked: 9 times
Been thanked: 15 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af NaChO-LiBrE » 16. apr 2020, 21:04

Fast Fumble skrev:
16. apr 2020, 14:33
Og SÅ er der føde til sølvpapirshattene!

Der spekuleres i om SARS-CoV 2 er sluppet ud ved et uheld, fra et kinesisk lav-sikkerheds laboratorium i Wuhan:

https://nyheder.tv2.dk/udland/2020-04-1 ... l-teori-om

"- Jeg håber, at disse virusprøver, kun vil blive bevaret til videnskabelig forskning, og aldrig vil blive brugt i virkeligheden" siger den kinesiske forsker på filmen fra de kinesiske myndigheder.

Filmen er her:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... e=emb_logo
Den Spekulation var der gang i helt fra starten ..
USA har også peget fingre af kinøjserne og sagt at det er dem der er skyld i det, og kinøjserne har selvf peget den anden vej og sagt det er USA der har haft gang i og slippe lortet løs ..
men med alle de mutationer osv der har været af virus så skulle det virkelig seriøst ikke undre mig , spørgsmålet er så om det er med vilje eller om det er sket ved et uheld ...

og tænk sig engang hvis noget af det lort de sidder og arbejder med slap løs :getout: jeg så for flere år tilbage en doku omkring alt sådan noget virus lort.. og det er edderpløjme godt nok nogle grimme sager de har noget af det .. så kan man kun gisne om hvad de gemmer som offentligheden ikke kender til .. men det er nok en del grimmere end fart juice på flaske osv
En prut lugter for at de døve også kan ha glæde af den

Lassescout
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4993
Tilmeldt: 6. okt 2006, 19:13
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 496 times
Been thanked: 1149 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Lassescout » 16. apr 2020, 22:03

Rygterne om at virus var kunstig sammenklippet i et laboratorium kom meget tidligt frem. Det blev påstået at virus havde en gensekvens som aldrig tidligere er set i corona vira, og dette skulle bevise at den ikke er opstået naturligt. Det styrkede mistanken at man netop på et laboratorium i Wuhan har forsket i coronavirus hos flagermus.

Jeg vil tro, at der er så mange virologer rundt om i verden der har undersøgt den virus på det seneste, at hvis det var tilfældet, så ville det være blevet afsløret af uafhængige forskere på nuværende tidspunkt. Derfor vælger jeg foreløbig at tvivle på, om det kan være tilfældet.

Men det er ikke umuligt at bevise, tværtimod er jeg ret sikker på at det vil blive afsløret hvis det er tilfældet. Man kan nemt sekventere arvematerialet i den nye corona og sammenligne med de kendte udgaver, det gør man rutinemæssigt på masser af laboratorier.
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Spøgelset
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 53
Tilmeldt: 24. mar 2020, 19:55
Interesser: Våbenplatforme, samfund
Geografisk sted: Bunden af Öresund
Has thanked: 9 times
Been thanked: 38 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Spøgelset » 16. apr 2020, 23:40

STAT reports that preliminary results from a study in Chicago evaluating Gilead Sciences' (NASDAQ:GILD) remdesivir in severely ill COVID-19 patients are positive with rapid recoveries in fever and respiratory symptoms observed and almost all patients discharged in less than a week.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3361
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 633 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Flugteren » 17. apr 2020, 00:01

Lassescout skrev:
16. apr 2020, 22:03
Rygterne om at virus var kunstig sammenklippet i et laboratorium kom meget tidligt frem. Det blev påstået at virus havde en gensekvens som aldrig tidligere er set i corona vira, og dette skulle bevise at den ikke er opstået naturligt. Det styrkede mistanken at man netop på et laboratorium i Wuhan har forsket i coronavirus hos flagermus.

Jeg vil tro, at der er så mange virologer rundt om i verden der har undersøgt den virus på det seneste, at hvis det var tilfældet, så ville det være blevet afsløret af uafhængige forskere på nuværende tidspunkt. Derfor vælger jeg foreløbig at tvivle på, om det kan være tilfældet.

Men det er ikke umuligt at bevise, tværtimod er jeg ret sikker på at det vil blive afsløret hvis det er tilfældet. Man kan nemt sekventere arvematerialet i den nye corona og sammenligne med de kendte udgaver, det gør man rutinemæssigt på masser af laboratorier.
Enig. Hele genomet er offentliggjort og kortlagt på GenBank. Alverdens lande pumper milliarder af dollars ind i projektet om at finde en pålidelig vaccine, og generelt undersøge SARS-CoV-2 i bund; hvis virusen virkelig var modificeret af Wuhans BSL-4 laboratorie, så ville det være kommet frem for lang tid siden, og så ville der have været igangsat total økonomisk isolation af Kina for at have - uanset om det var et uheld eller ej - sluppet en modificeret, dødelig virus fri i naturen. Det ville have været uagtsom biologisk krigsførelse.

Brugeravatar
Leon
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 308
Tilmeldt: 29. mar 2005, 01:00
Interesser: Dingenoter
Geografisk sted: Jylland
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 169 times
Been thanked: 120 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Leon » 17. apr 2020, 03:45

Yderligere genåbning ifølge Statsministeriet:

http://stm.dk/_p_14942.html

Afslutningsvist står der så følgende:
Yderligere faser af en kontrolleret genåbning

Partierne vil i uge 17 fortsætte forhandlingerne om genåbningens fase 2 og yderligere faser med henblik på, en plan for Danmarks samlede vej ud af Coronakrisen. Målet er at skabe klarhed for hvornår yderligere restriktioner kan ophæves og under hvilke vilkår. Der laves både sundhedsfaglige og samfundsøkonomiske vurderinger af alle tiltag.

Partierne noterer sig, at sundhedsmyndighederne har en række generelle anbefalinger om hygiejne, afstand mv. Men der kan fra sektor til sektor være yderligere tiltag, som bør tages, for at undgå smitte. Der etableres nu en række sektorpartnerskaber, hvor der igangsættes en dialog mellem myndigheder, relevante erhvervs- og lønmodtagerorganisationer og andre relevante organisationer om, hvordan genåbningen kan ske på en ansvarlig måde. Sektordialogen har til formål at etablere en fælles forståelse om, hvad en ansvarlig genåbning indebærer, sådan at de enkelte sektorer er velforberedte på en genåbning.
Og til det kan og bør man spørge: Hvorfor hel.... har I ikke forud for denne første genåbning - etableret sådanne partnerskaber til drøftelse om, hvorledes en genåbning kan ske ansvarligt !

Det er jo nærliggende at slutte modsætningsvist og antage, at den første del af genåbningen er sket på et ufuldstændigt og muligt uansvarligt grundlag.
“Exceptionel claims demand exceptional evidence.”
Christopher Hitchens.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 07:28

Flugteren skrev:
17. apr 2020, 00:01
hvis virusen virkelig var modificeret af Wuhans BSL-4 laboratorie, så ville det være kommet frem for lang tid siden,
Ville man med 100% sikkerhed kunne afgøre hvis det var tilfældet?

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 07:37

Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter

AHSV
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 663
Tilmeldt: 19. okt 2007, 11:36
Interesser: Jagt, Fiskeri, Baneskydning
Geografisk sted: København
Has thanked: 21 times
Been thanked: 103 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af AHSV » 17. apr 2020, 09:21

PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 09:25

AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter

AHSV
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 663
Tilmeldt: 19. okt 2007, 11:36
Interesser: Jagt, Fiskeri, Baneskydning
Geografisk sted: København
Has thanked: 21 times
Been thanked: 103 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af AHSV » 17. apr 2020, 09:40

PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 09:53

AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:40
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:
Det kan vi godt aftale. :Hug:
(Men jeg kom et øjeblik i tvivl om hensigten, på trods af din smily - sorry) :giggle:

Peter

Brugeravatar
Refraktorius
Admin
Admin
Indlæg: 21720
Tilmeldt: 23. maj 2006, 11:13
Interesser: Skydning, dimser og alu-bats
Geografisk sted: Århus
Has thanked: 465 times
Been thanked: 2370 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Refraktorius » 17. apr 2020, 10:06

Overvægtige hvide mænd med mundkusser, wrap-around solbriller og automatvåben (og masser af magasintasker balanceret ovenpå vommene).

Er vi sikre på, at det ikke er oppositionen eller The Onion der har hyret dem som karrikaturer på "The ultimate deplorables"?

Sjovt at nogen af dem tror så lidt på det, at de alligevel bærer maske.
Vedhæftede filer
ultimate deplorables.jpg
ultimate deplorables.jpg (114.18 KiB) Vist 6443 gange
"Det tager kun 2 minutter at læse opslagene øverst i et forum."

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 10:14

Refraktorius skrev:
17. apr 2020, 10:06
Overvægtige hvide mænd med mundkusser, wrap-around solbriller og automatvåben (og masser af magasintasker balanceret ovenpå vommene).

Er vi sikre på, at det ikke er oppositionen eller The Onion der har hyret dem som karrikaturer på "The ultimate deplorables"?
Jeg har virkelig svært ved at forstå at de tror at de vil blive taget mere seriøst når de møder op som om den næste borgerkrig er brudt ud. Men det må være noget med frihedsrettigheder, og der kommer retten til at eje og bære våben jo ind på en klar førsteplads, hvis man skal føle sig fri.

Peter

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 401 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af LJ » 17. apr 2020, 10:47

AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:40
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:
:giggle:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 10:50

LJ skrev:
17. apr 2020, 10:47
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:40
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:
:giggle:
Indrømmet - jeg missede ironien. :oops:

Please move on! :rock:

Peter

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 401 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af LJ » 17. apr 2020, 10:56

Refraktorius skrev:
17. apr 2020, 10:06

"The ultimate deplorables"?
Absolut et godt bud! De skal kategoriseres sammen med BLM (Black lives matter), Antifaer, ekstremistiske muslimer, et pænt antal politikere og embedsmænd og ikke mindst fanatiske veganere, som absolut undværlige! :rolf:

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 401 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af LJ » 17. apr 2020, 10:57

PSindrup skrev:
17. apr 2020, 10:50
LJ skrev:
17. apr 2020, 10:47
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:40
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:
:giggle:
Indrømmet - jeg missede ironien. :oops:

Please move on! :rock:

Peter
Jeg driller dig bare lidt :razz:

Brugeravatar
Caspian1911
Moderator
Moderator
Indlæg: 4083
Tilmeldt: 1. nov 2006, 16:59
Interesser: IPSC, gamle danske våben
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 565 times
Been thanked: 369 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Caspian1911 » 17. apr 2020, 10:57

Dette er lige lagt på Facebook af en af de store våbenforretninger i Kansas City. Beskriver måske amerikanernes måde at tænke på meget godt.
51013F35-AD7F-4675-8D02-388C05AC7410.jpeg
51013F35-AD7F-4675-8D02-388C05AC7410.jpeg (174.12 KiB) Vist 6403 gange
As I hurtled through space, one thought kept crossing my mind - every part of this rocket was supplied by the lowest bidder.
~ John Glenn, RIP


PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 10:58

LJ skrev:
17. apr 2020, 10:57
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 10:50
LJ skrev:
17. apr 2020, 10:47
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:40
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 09:25
AHSV skrev:
17. apr 2020, 09:21
PSindrup skrev:
17. apr 2020, 07:37
Amerikanske social-distancing deniers - sådan nogen findes der tilsyneladende også ...

Og "naturligvis" bevæbnet til tænderne :evil:

https://edition.cnn.com/2020/04/16/poli ... index.html

Peter
Elsker billedet - det er en flok store tænkere, der står der på trappen, er det mon sådan en NVF demonstration ideelt set burde se ud :smile:

Mvh.
Anders
Ellers tak!! :mob:

Optrådte vi sådan, ville vi ALDRIG mere blive taget seriøst - og gud ske tak og lov for det.
(Du får jo ikke automatisk mere ret bare fordi du står med en halvautomatisk riffel i hånden)

Peter
Hmm, jeg er lidt i tvivl omkring, hvorvidt min ironi mon var spildt på dig :Hug:
:giggle:
Indrømmet - jeg missede ironien. :oops:

Please move on! :rock:

Peter
Jeg driller dig bare lidt :razz:
Det er helt fint. Vi keder os vel alle lidt i disse corona-tider, og jeg kan tåle det :Hug:

Peter

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 401 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af LJ » 17. apr 2020, 11:00

Caspian1911 skrev:
17. apr 2020, 10:57
Dette er lige lagt på Facebook af en af de store våbenforretninger i Kansas City. Beskriver måske amerikanernes måde at tænke på meget godt.
51013F35-AD7F-4675-8D02-388C05AC7410.jpeg
Selve reklameværdien er egentlig ret god. Det rummer med få midler en masse budskaber og rammer plet i målgruppen :smile:

AHSV
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 663
Tilmeldt: 19. okt 2007, 11:36
Interesser: Jagt, Fiskeri, Baneskydning
Geografisk sted: København
Has thanked: 21 times
Been thanked: 103 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af AHSV » 17. apr 2020, 11:31

LJ skrev:
17. apr 2020, 11:00
Caspian1911 skrev:
17. apr 2020, 10:57
Dette er lige lagt på Facebook af en af de store våbenforretninger i Kansas City. Beskriver måske amerikanernes måde at tænke på meget godt.
51013F35-AD7F-4675-8D02-388C05AC7410.jpeg
Selve reklameværdien er egentlig ret god. Det rummer med få midler en masse budskaber og rammer plet i målgruppen :smile:
Enig, men tankesættet er så grundlæggende sygt, at man må spærre øjnene op! I resten af verden hamstres der toiletpapir så man kan have ren røv gennem corona epidemien. I USA går de i våben hamstrings-frenzy så de kan skyde hinanden i vildskab, hvis nu... Nå de må jo kunne lide det, vi må håbe på at lockdown ikke bliver for langvarig. Det kan godt blive sjovt at skulle håndtere 20 mio arbejdsløse bevæbnet til tænderne og ammunition til anklerne.

En vis leverandør af genladningsartikler har netop meddelt mig, at han ikke ved, hvornår han kan levere to pakker TSX projektiler idet Amerikanerne har kastet sig ud i endnu en hamstringsbølge... Det 'sjove' er, at det er mindst 3 gang i den tid jeg har været genlader at jeg oplever leverance problemer grundet amerikanske hamstringsbølger (normalt trigget af massakrer eller præsidentvalg). Så er det sgu alligevel meget fedt at leve i den del af verden hvor de asociale kan nøjes med at hamstre toiletpapir, gær og håndsprit.

Mvh.
Anders

LJ
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1702
Tilmeldt: 14. apr 2017, 11:16
Interesser: Jagt og flugtskydning.
Geografisk sted: Sjælland. Heldigvis!
Has thanked: 115 times
Been thanked: 401 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af LJ » 17. apr 2020, 11:39

AHSV skrev:
17. apr 2020, 11:31
Så er det sgu alligevel meget fedt at leve i den del af verden hvor de asociale kan nøjes med at hamstre toiletpapir, gær og håndsprit.

Mvh.
Anders
På trods af mange "ting" er jeg generelt glad for at bo i DK og ikke USA! :fun:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af PSindrup » 17. apr 2020, 11:44

LJ skrev:
17. apr 2020, 11:39
AHSV skrev:
17. apr 2020, 11:31
Så er det sgu alligevel meget fedt at leve i den del af verden hvor de asociale kan nøjes med at hamstre .

Mvh.
Anders
På trods af mange "ting" er jeg generelt glad for at bo i DK og ikke USA! :fun:
Jeg er heller ikke i tvivl om hvem jeg helst vil møde på gaden, desperate efter en længere lockdown.

Folk bevæbnet med AK47 og AR15, eller folk bevæbnet med toiletpapir, gær og håndsprit. :giggle:

Peter

Greyberd63
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2120
Tilmeldt: 17. aug 2017, 19:14
Interesser: Westernskydning og genladning
Geografisk sted: hovedstadsområdet
Has thanked: 475 times
Been thanked: 312 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Greyberd63 » 17. apr 2020, 12:27

AHSV skrev:
17. apr 2020, 11:31
LJ skrev:
17. apr 2020, 11:00
Caspian1911 skrev:
17. apr 2020, 10:57
Dette er lige lagt på Facebook af en af de store våbenforretninger i Kansas City. Beskriver måske amerikanernes måde at tænke på meget godt.
51013F35-AD7F-4675-8D02-388C05AC7410.jpeg
Selve reklameværdien er egentlig ret god. Det rummer med få midler en masse budskaber og rammer plet i målgruppen :smile:
Enig, men tankesættet er så grundlæggende sygt, at man må spærre øjnene op! I resten af verden hamstres der toiletpapir så man kan have ren røv gennem corona epidemien. I USA går de i våben hamstrings-frenzy så de kan skyde hinanden i vildskab, hvis nu... Nå de må jo kunne lide det, vi må håbe på at lockdown ikke bliver for langvarig. Det kan godt blive sjovt at skulle håndtere 20 mio arbejdsløse bevæbnet til tænderne og ammunition til anklerne.

En vis leverandør af genladningsartikler har netop meddelt mig, at han ikke ved, hvornår han kan levere to pakker TSX projektiler idet Amerikanerne har kastet sig ud i endnu en hamstringsbølge... Det 'sjove' er, at det er mindst 3 gang i den tid jeg har været genlader at jeg oplever leverance problemer grundet amerikanske hamstringsbølger (normalt trigget af massakrer eller præsidentvalg). Så er det sgu alligevel meget fedt at leve i den del af verden hvor de asociale kan nøjes med at hamstre toiletpapir, gær og håndsprit.

Mvh.
Anders
Lee's bullet sizer i 0.356 er udsolgt mange steder, også på Lee's hjemmeside, nok en del i US der er begyndt at se på genladning, eller bare vil have lidt ekstra grej, for en sikkerheds skyld.
Mvh
Grey

Brugeravatar
Glockster
Moderator
Moderator
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 9. feb 2004, 13:00
Geografisk sted: København
Has thanked: 57 times
Been thanked: 58 times

Re: Tråden om “Wuhan Coronavirus”

Indlæg af Glockster » 17. apr 2020, 12:41

Refraktorius skrev:
17. apr 2020, 10:06
Overvægtige hvide mænd med mundkusser...
Se der lærte jeg lige et nyt ord..... :numberone:
"A fear of weapons is a sign of retarded sexual and emotional maturity." - Sigmund Freud

Besvar