Observation med E.coli i vandet, almindelig hverdags ting

Stedet hvor vi kan tale om færdigheder, og grej for folk der vil lære at klare sig selv i naturen.
Besvar
Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7549
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 450 times
Been thanked: 902 times

Observation med E.coli i vandet, almindelig hverdags ting

Indlæg af Raptor357 » 30. okt 2022, 21:03

Torsdag tikkede en besked ind på telefonen, der er fundet E.Coli i vandet og det skal koges.
Keine problem, jeg har da en Sawyer jeg kan knalde på vandhanen. Det virker fint på jagt, hvorfor så ikke her?
Hvad der ikke virker fint er familiens kompatibilitet med "nyt" og anderledes. både kone og teenager har udfordringer.
1, Der åbnes så meget for vandet at gummibælgen blæses af vandhanen, så er der e.coli vand over alt. Det lærer de på daglig basis :giggle: .
2, Man hælder varmt vand gennem saweren, den tåler op til 60 grader, så den tåler ikke det meget varme vand vi har i hanen. Det kunne jeg heldigvis lukke for ved tilslutningen under vasken, inden der skete skade.

Hold da op hvor er jeg glad for at jeg havde et filter liggende, det er ren luksus at ikke skulle koge vandet og at man slipper for at hente vand ved forskellige brandhaner, hvilket blev muligt efter et par døgn.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Besvar