Flugtskydning efter arbejde (opbevaring af våben i bil)
Flugtskydning efter arbejde (opbevaring af våben i bil)
Hej
Jeg læser og hører lidt forskelligt om reglerne, derfor spørger jeg her, da der må være nogen der har erfaring.
Mit spørgsmål er: må jeg medbringe mit haglgevær på mit arbejde (i aflåst bil i en lukket og overvåget p-kælder) for efter endt arbejde at tage direkte på flugtskydningsbanen?
Jeg læser og hører lidt forskelligt om reglerne, derfor spørger jeg her, da der må være nogen der har erfaring.
Mit spørgsmål er: må jeg medbringe mit haglgevær på mit arbejde (i aflåst bil i en lukket og overvåget p-kælder) for efter endt arbejde at tage direkte på flugtskydningsbanen?
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt, skydning, sport, science
- Geografisk sted: Sjælland
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 754 times
Re: Flugtskydning efter arbejde (opbevaring af våben i bil)
Loven siger følgende:MN81 skrev: ↑8. nov 2021, 08:23Hej
Det er lidt en gråzone. Læser man loven med regelrytterøjne, så må man ikke gøre ophold mellem opbevaringssted og anvendelsessted, når man transporterer våben (andet end force majeure-situationer, såsom påfyldning af benzin eller toiletbesøg).Retsinformation skrev:§ 11. Våben og ammunition mv., der er nævnt i våbenlovens § 1, stk. 1 og stk. 2, litra a-d, og i denne bekendtgørelses § 18, skal transporteres forsvarligt, f.eks. under konstant tilsyn eller tildækket i aflåst transportmiddel eller på tilsvarende betryggende måde.
Stk. 2. Skydevåben må kun i tilfælde af transport mellem opbevarings- og anvendelsessted og transport i forbindelse med køb, salg, reparation og andre lignende anerkendelsesværdige formål medbringes uden for det område, hvor de lovligt kan anvendes.
Vælger man at læse loven med lidt mere praktiske øjne, så giver anerkendelsesværdige formål jo en mulighed for, at man tager bøssen med på arbejde for at få en kollega til at hjælpe med at udskifte en reservedel (efter aftale med chefen, naturligvis)...
Jeg tror, du ville få svært ved at få en dommer til at sige noget som helst negativt til det, du planlægger - især med aflåst bil og p-kælder. Jeg ville sgu nok tage en snak med min overordnede og høre ham/hende i sagen - det kan jo være, du bare kan tage din foderal med op på kontoret og have det under konstant opsyn dér.
-
- UDMELDT AF NVF
- Interesser: skydning
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 1193 times
- Been thanked: 185 times
Sådan ville jeg ikke forsøge at bøje reglerne.
Enten så må man eller også må man ikke ...
Jeg ville ikke have nogen betænkeligheder ved at transporterer våbnet som beskrevet.
Peter
-
- Platin Member
- Interesser: Guns 'n' bunnies
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 817 times
Jeg ville ikke gøre det, men hvis jeg alligevel gjorde det, ville jeg ikke engang sige det til min nærmeste kollega.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
-
- Banned
- Interesser: Skyd
- Geografisk sted: Danmark
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 47 times
Er der ikke også noget med at man fra dagen før, til dagen efter er lovligt formål (feks stævne), må transportere og opbevare et våben uden for sikkerhedsskabet. Mod det er forsvarligt gemt af vejen/aflåst eller under opsyn?
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.
- Fast Fumble
- Moderator
- Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
- Geografisk sted: Nordjylland
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 329 times
- Been thanked: 949 times
- Kontakt:
Nu er vi jo ikke i Smalltalk, så her må de, der byder ind, gerne basere sig på faktuel viden, eller i hvert fald tydeligt gøre opmærksom på, hvis de blot kommer med en (juridisk fuldstændig værdiløs) holdning.
SKV har tidligere haft på deres FAQ, at et kortvarigt stop fx til tankning eller lignende, er indenfor rammerne, blot våbnet opbevares i aflåst bil (bagagerum, usynligt udefra). Tjek selv op med SKV eller organisationerne, for en dugfrisk opdatering af deres tolkning - den kan man da læne sig op af, og påberåbe sig god tro, hvis man får ørerne i maskinen.
Men som C-X også nævner, så skal man nok ikke reklamere med hvad man gør. I min forening havde vi et indbrud hos et medlem for nogle år siden, hvor indbrudstyven fandt nøglen og tømte våbenskabet. Våbnene dukkede op igen (politiet fandt dem), og det viste sig at indbrudstyven var en kollega, som havde været i ejerens hjem.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!
- Fast Fumble
- Moderator
- Kontakt:
Nej, det er reglerne for midlertidig opbevaring (i forbindelse med stævner), ikke transport som sådan.
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!
- Ras.Killing
- Platin Member
- Interesser: Jagt & pistolskydning
- Geografisk sted: Sy'Fyn
- Has thanked: 545 times
- Been thanked: 629 times
Det behøves nu ikke kun være i forbindelse med stævner.Fast Fumble skrev: ↑8. nov 2021, 09:32Nej, det er reglerne for midlertidig opbevaring (i forbindelse med stævner), ikke transport som sådan.
Jf. våbenbekendtgørelsens § 25 gælder det, at man fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt, kan foretage midlertidig opbevaring, så længe det er i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.
Midlertidig opbevaring af skydevåben må kun finde sted fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt.
Jeg vil nu mene, at en tur på flugtskydningsbanen lever op til det formål.
Hvorvidt det så kan forsvares er en anden snak.
Hvis du f.eks. arbejder 10min fra din.bobæl (den permanente opbevaring), så tænker jeg ikke den går.
Arbejder du en time fra din bopæl, skal hjem og hente bøssen og så en time tilbage i samme retning for at komme ud og skyde, så tror jeg bedre den kan forsvares.
Men det er ikke noget der i min optik kan gives et konkret svar på.
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
- Fast Fumble
- Moderator
- Kontakt:
Hvad baserer du det råd på? Ser du et grundlag for det i lovgivning eller SKV's fortolkninger?Ras.Killing skrev: ↑9. nov 2021, 14:45Jf. våbenbekendtgørelsens § 25 gælder det, at man fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt, kan foretage midlertidig opbevaring, så længe det er i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.Fast Fumble skrev: ↑8. nov 2021, 09:32Nej, det er reglerne for midlertidig opbevaring (i forbindelse med stævner), ikke transport som sådan.
Midlertidig opbevaring af skydevåben må kun finde sted fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt.
Arbejder du en time fra din bopæl, skal hjem og hente bøssen og så en time tilbage i samme retning for at komme ud og skyde, så tror jeg bedre den kan forsvares.
Der KAN gives et konkret svar på spørgsmålet, i en dom. Det er ganske vist.
For jeg tror altså ikke reglerne for midlertidig opbevaring finder anvendelse til en almindelig træning - men det er kun tro, og det kunne være rart med noget viden...
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!
-
- UDMELDT AF NVF
- Interesser: skydning
- Geografisk sted: danmark
- Has thanked: 1193 times
- Been thanked: 185 times
Hvad får dig til at mene at denne ikke skulle give tilladelse (hjemmel)?Fast Fumble skrev: ↑9. nov 2021, 16:19Hvad baserer du det råd på? Ser du et grundlag for det i lovgivning eller SKV's fortolkninger?Ras.Killing skrev: ↑9. nov 2021, 14:45Jf. våbenbekendtgørelsens § 25 gælder det, at man fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt, kan foretage midlertidig opbevaring, så længe det er i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.Fast Fumble skrev: ↑8. nov 2021, 09:32Nej, det er reglerne for midlertidig opbevaring (i forbindelse med stævner), ikke transport som sådan.
For jeg tror altså ikke reglerne for midlertidig opbevaring finder anvendelse til en almindelig træning - men det er kun tro, og det kunne være rart med noget viden...
Igen vil jeg anbefale at man ringer til DJs jurist. Hun plejer at kunne finde svarene på det man spørger om
Peter
- Ras.Killing
- Platin Member
Fast Fumble skrev: ↑9. nov 2021, 16:19Hvad baserer du det råd på? Ser du et grundlag for det i lovgivning eller SKV's fortolkninger?Ras.Killing skrev: ↑9. nov 2021, 14:45Jf. våbenbekendtgørelsens § 25 gælder det, at man fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt, kan foretage midlertidig opbevaring, så længe det er i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.Fast Fumble skrev: ↑8. nov 2021, 09:32Nej, det er reglerne for midlertidig opbevaring (i forbindelse med stævner), ikke transport som sådan.
Bare lige så vi er helt enige - det er ikke loven du sætter spørgsmålstegn ved?Bekendtgørelse om våben og ammunition m.v.
§ 25. Bestemmelserne i § 24, stk. 2, 4 og 5, finder ikke anvendelse på midlertidig opbevaring af skydevåben i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål. Midlertidig opbevaring af skydevåben må kun finde sted fra dagen før til dagen efter formålet er opfyldt. Skydevåben skal være under konstant tilsyn eller skal opbevares forsvarligt i et sikkert, aflåst gemme eller fastlåst til mur eller lignende og på et sted, der er utilgængeligt for uvedkommende. Ammunition til skydevåben skal opbevares for sig i et aflåst gemme.
Det vi diskutere, er om en tur på flugtskydningsbanen er at betegne som et andet anerkendelsesværdigt formål?
"The culture I stand for is sometimes lost into today's society, when in fact society was built on the culture of The Hunter.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
- Fast Fumble
- Moderator
- Kontakt:
Ja, lige præcis!Ras.Killing skrev: ↑9. nov 2021, 16:32Bare lige så vi er helt enige - det er ikke loven du sætter spørgsmålstegn ved?
Det vi diskutere, er om en tur på flugtskydningsbanen er at betegne som et andet anerkendelsesværdigt formål?
Og det tror jeg ikke det er. Men det fremgår jo ikke af våbenbekendtgørelsen, så min tolkning er ikke en ti-øre værd! Det eneste der definitivt vil afdække hvad andet anerkendelsesværdigt formål kan dække over, er som jeg tidligere skrev: En dom.
Og da jeg nu ikke har lyst til at være den, dommen rammer, så kan jeg vel ikke gøre andet, end kigge til hvad mine organisationer tolker.
Fx her fra DGI og Det Kriminalpræventive Råd:
https://www.dgi.dk/media/23126/sikker-o ... -print.pdf
Og Jægerforbundet her:
https://www.jaegerforbundet.dk/vaben/ja ... -af-vaben/
Når jeg tolker som jeg gør, er det fordi jeg synes der er forskel på Konkurrence (måske langt fra hjemmet), jagt (måske langt fra hjemmet), reparation (hvor våbnet ikke KAN opbevares i hjemmet) - og så "det er hverdag, jeg skal på den ugentlige tur på skydebanen for at træne". Men jeg er jo ikke dommer.
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!
- Ras.Killing
- Platin Member
Den folder fortæller intet om midlertidig opbevaring?Fast Fumble skrev: ↑9. nov 2021, 18:34Og da jeg nu ikke har lyst til at være den, dommen rammer, så kan jeg vel ikke gøre andet, end kigge til hvad mine organisationer tolker.
Fx her fra DGI og Det Kriminalpræventive Råd:
https://www.dgi.dk/media/23126/sikker-o ... -print.pdf
Den artikel skriver jo det samme, som jeg gjorde længere oppe?Fast Fumble skrev: ↑9. nov 2021, 18:34Og Jægerforbundet her:
https://www.jaegerforbundet.dk/vaben/ja ... -af-vaben/
Men nu kender du jo ikke trådstarters situation? Eller hvor langt han har til skydebanen ifht. arbejde/hjemmet.Fast Fumble skrev: ↑9. nov 2021, 18:34Når jeg tolker som jeg gør, er det fordi jeg synes der er forskel på Konkurrence (måske langt fra hjemmet), jagt (måske langt fra hjemmet), reparation (hvor våbnet ikke KAN opbevares i hjemmet) - og så "det er hverdag, jeg skal på den ugentlige tur på skydebanen for at træne". Men jeg er jo ikke dommer.
Desuden siger loven intet om, hvor langt fra hjemmet man skal befinde sig, før midlertidig opbevaring kan komme på tale.
Det eneste der kan være lidt elastisk her, er hvad andet anderkendelsesværdigt formål kan dække over - altså udover jagt og konkurrencer, som er specifikt nævnt.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
-
- This member is
- Interesser: Våbenrelateret information
- Geografisk sted: Jylland
- Has thanked: 141 times
- Been thanked: 503 times
Med den liberale tolkning af våbenloven så ville der vel reelt være carte blanche til altid at køre rundt med våben og ammunition i bilen, for hvem kan bevise at man ikke havde tænkt sig at tage på jagt eller skydebane senere?
Jeg kan ikke forestille mig at politiet eller domstolene ville syntes at det er en fed ide, men som der er blevet sagt så kan det kun være gætteri indtil der kommer en dom.
Personligt er jeg meget lidt interesseret i at blive prøvesag, så jeg transportere våben som om jeg blev fulgt af en politi-drone der bare venter på at jeg begår en fejl.
Det er sikkert alligevel sådan vores fremtid ser ud
Jeg kan ikke forestille mig at politiet eller domstolene ville syntes at det er en fed ide, men som der er blevet sagt så kan det kun være gætteri indtil der kommer en dom.
Personligt er jeg meget lidt interesseret i at blive prøvesag, så jeg transportere våben som om jeg blev fulgt af en politi-drone der bare venter på at jeg begår en fejl.
Det er sikkert alligevel sådan vores fremtid ser ud

-
- This member is
- Interesser: Hund, skydning, jagt og mad.
- Geografisk sted: Djursland
- Has thanked: 238 times
- Been thanked: 278 times
Det er den her vi skal have fat i: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2016/1444
BEK nr 1444 af 01/12/2016
Bekendtgørelse om våben og ammunition m.v.
Der skelnes mellem transport (§11-§14) og opbevaring (§24-§28), så de to ting skal lige holdes helt adskildt.
Så vi skal finde ud af om transporten til skydebanen via arbejde er ok, og vi skal finde ud af om vi må opbevare våbnet i bilen eller kontoret fra 8-16.
HR
Edit: Det lille kritiske "ikke" sat ind (tak C-X)
Der skelnes mellem transport (§11-§14) og opbevaring (§24-§28), så de to ting skal lige holdes helt adskildt.
Så vi skal finde ud af om transporten til skydebanen via arbejde er ok, og vi skal finde ud af om vi må opbevare våbnet i bilen eller kontoret fra 8-16.
Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet ikke medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):§ 11 Stk. 2. Skydevåben må kun i tilfælde af transport mellem opbevarings- og anvendelsessted og transport i forbindelse med køb, salg, reparation og andre lignende anerkendelsesværdige formål medbringes uden for det område, hvor de lovligt kan anvendes.
Så nej, våbnet må ikke tages med på arbejde. Desværre.§ 25. Bestemmelserne i § 24, stk. 2, 4 og 5, finder ikke anvendelse på midlertidig opbevaring af skydevåben i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.
HR
Edit: Det lille kritiske "ikke" sat ind (tak C-X)
Senest rettet af HR 10. nov 2021, 11:21, rettet i alt 1 gang.
Et postvæsen er ikke kritisk infrastruktur i 2022. Luk Postnord!
-
- Platin Member
FixedHR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Det er den her vi skal have fat i: https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2016/1444
Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og anvendelse må våbnet ikke medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):§ 11 Stk. 2. Skydevåben må kun i tilfælde af transport mellem opbevarings- og anvendelsessted og transport i forbindelse med køb, salg, reparation og andre lignende anerkendelsesværdige formål medbringes uden for det område, hvor de lovligt kan anvendes.
Så nej, våbnet må ikke tages med på arbejde. Desværre.§ 25. Bestemmelserne i § 24, stk. 2, 4 og 5, finder ikke anvendelse på midlertidig opbevaring af skydevåben i forbindelse med jagt, skydekonkurrence eller andet anerkendelsesværdigt formål.
HR

Fremragende indlæg i øvrigt og også dækkende for min opfattelse.
Hvad man så vælger at gøre, må man jo gøre op med sin egen risikovillighed.
Dette er en af årsagerne til at jeg købte mig en ekstra HW 97k, nærmest identisk med den jeg havde i forvejen, bare i .177, så jeg kunne køre omkring venner og familie, efter arbejde, og skyde rotter.
Senest rettet af C-X 10. nov 2021, 11:38, rettet i alt 1 gang.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
- Ras.Killing
- Platin Member
Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
- Fast Fumble
- Moderator
- Kontakt:
Og det er også sådan jeg tolker bekendtgørelsen, for transport og opbevaring er to forskellige ting.Ras.Killing skrev: ↑10. nov 2021, 09:03Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. ... Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
Slava Ukraini!
Slava Ukraini!
-
- Banned
- Interesser: Skyd
- Has thanked: 65 times
- Been thanked: 47 times
Så det delme ærgerligt hvis man skal til konkurrence i USA og man skal mellemlande i feks hamburg og der er en nat overlay....... så overskrider man også fra dagen før til dagen efter en konkurrence. (Samtlige OL krudt skytter her hermed brudt loven)Ras.Killing skrev: ↑10. nov 2021, 09:03Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
Så fik jeg endelig min 1866 riffel.
-
- Platin Member
Der er du udenfor Danmark, og så gælder national lov for det land du besøger.Frantz skrev: ↑10. nov 2021, 10:34Så det delme ærgerligt hvis man skal til konkurrence i USA og man skal mellemlande i feks hamburg og der er en nat overlay....... så overskrider man også fra dagen før til dagen efter en konkurrence. (Samtlige OL krudt skytter her hermed brudt loven)Ras.Killing skrev: ↑10. nov 2021, 09:03Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
-
- This member is
- Interesser: Hund, skydning, jagt og mad.
- Geografisk sted: Djursland
- Has thanked: 238 times
- Been thanked: 278 times
Det han sagde. Plus, at et stay-over er en del af rejsen der ikke har andet formål end at vente på det næste fly. Så nej, vores OL skytter er 100% inden for loven.C-X skrev: ↑10. nov 2021, 10:35Der er du udenfor Danmark, og så gælder national lov for det land du besøger.Frantz skrev: ↑10. nov 2021, 10:34Så det delme ærgerligt hvis man skal til konkurrence i USA og man skal mellemlande i feks hamburg og der er en nat overlay....... så overskrider man også fra dagen før til dagen efter en konkurrence. (Samtlige OL krudt skytter her hermed brudt loven)Ras.Killing skrev: ↑10. nov 2021, 09:03Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. Længere er den egentligt ikke. Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
/HR
Et postvæsen er ikke kritisk infrastruktur i 2022. Luk Postnord!
-
- Platin Member
Og så kan jeg blive lidt trist overfor behovet for mistænkeliggørelsen af andre udøvere, særligt når de faktisk har deres på det tørre. Der kan man altså gøre meget med sin formulering (evt. skrive det som et spørgsmål).
- Ras.Killing
- Platin Member
Så når jeg (og andre) køre til f.eks Dall for at skyde Dall Challenge, så ankommer vi typisk om fredagen, tager en over overnatning på hotel, tager til Dall og skyder lørdag, tilbage på hotel og overnatte til søndag, for så at køre til Dall igen at skyde og så køre hjem.Fast Fumble skrev: ↑10. nov 2021, 10:27Og det er også sådan jeg tolker bekendtgørelsen, for transport og opbevaring er to forskellige ting.Ras.Killing skrev: ↑10. nov 2021, 09:03Så du tolker det således, at den midlertidige opbevaring skal foregå i direkte forbindelse med aktiviteten? Og ikke nogen mellemstation.HR skrev: ↑9. nov 2021, 22:39Da arbejde ikke er transport mellem opbevarings og og anvendelse må våbnet medbringes. ... Og §25 om midlertidig opbevaring hjælper os ikke, for opbevaring på arbejde er ikke opbevaring i forbindelse med flugtskydning (en anerkendelsesværdig anvendelse af en haglspreder):
Mener du at mellemstationen på hotellet er ulovlig?
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!
-
- Platin Member
Din overnatning er en del af rejsen, mellem to seperate, anerkendelsesværdige arrangementer. Du skal naturligvis opføre dig således, at det er forsvarligt. Jeg ville nødig fanges med en høj promille og et skydevåben i transit.
Det er min tolkning.
Det er min tolkning.
- Ras.Killing
- Platin Member
Så det er fordi du ikke regner arbejdet som en del af rejsen imellem flugtskydning og hjemmet? Og er det uanset, hvor lang tids kørsel man har i mellem hjemmet, arbejdet og skydebanen?
Jeg har personligt svært ved at se, hvordan det at mellemlande på en arbejdsplads er væsentlig anderledes end at mellemlande på et hotel.
Make Fyn fin again!
Make Fyn fin again!