Ja det virker til at vis man har søgt senere ligger man øverst i bunkenRas.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..

Ja det virker til at vis man har søgt senere ligger man øverst i bunkenRas.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..
Eller pistoler fra November…Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..
Har jeres formand rykket ??The Mad Viking skrev: ↑21. okt 2022, 21:34Eller pistoler fra November…Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..![]()
Uh ja, han har rykket flere gange.FBN skrev: ↑21. okt 2022, 22:09Har jeres formand rykket ??The Mad Viking skrev: ↑21. okt 2022, 21:34Eller pistoler fra November…Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..![]()
Jeg har hørt flere eksempler på “gamle” ansøgninger
som ikke er kommet skyldes fejl i ansøgning, skytten har
evt for mange våben ialt eller i kaliber, og så har SKV kontoret
Eller måske politi ikke givet besked![]()
December her...Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..
Sjovt!The Mad Viking skrev: ↑22. okt 2022, 02:03Uh ja, han har rykket flere gange.FBN skrev: ↑21. okt 2022, 22:09Har jeres formand rykket ??The Mad Viking skrev: ↑21. okt 2022, 21:34Eller pistoler fra November…Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..![]()
Og han er heller ikke en glad mand..![]()
Det skal “retfærdigvis” siges, at der var en fejlregistrering, som forsinkede det lidt.
Det var så SKV-kontoret selv, som havde klokket i det, og ydermere undladt at ringe til hverken formand eller jeg.
(Hvad skal de så bruge kontaktoplysninger til, når de ikke bruger dem til noget?)
Den er inde i loopet hos PAC nu, men er landet i ansøgningerne fra omkring Marts, så den burde være på trapperne.
Uden at nævne hvilket SKV-kontor, som har nosset i det, kan jeg dog oplyse at klubben kører alle ansøgninger (Hvor det er muligt) igennem Vingsted fremover..![]()
Og så starter den onde spiral... For SKV Brøndby er i forvejen underbemandet, de får ikke penge ind via SKV ansøgningerne (da de jo ryger til Vingsted), og der blev ikke afsat ekstra midler til SKV ved den ekstraordinære generalforsamlingFast Fumble skrev: ↑24. okt 2022, 14:55Sjovt!The Mad Viking skrev: ↑22. okt 2022, 02:03Uh ja, han har rykket flere gange.FBN skrev: ↑21. okt 2022, 22:09Har jeres formand rykket ??The Mad Viking skrev: ↑21. okt 2022, 21:34Eller pistoler fra November…Ras.Killing skrev: ↑21. okt 2022, 19:48Og samtidig er der folk der stadig har SKV rifler hængende i systemet fra Februar..![]()
Og han er heller ikke en glad mand..![]()
Det skal “retfærdigvis” siges, at der var en fejlregistrering, som forsinkede det lidt.
Det var så SKV-kontoret selv, som havde klokket i det, og ydermere undladt at ringe til hverken formand eller jeg.
(Hvad skal de så bruge kontaktoplysninger til, når de ikke bruger dem til noget?)
Den er inde i loopet hos PAC nu, men er landet i ansøgningerne fra omkring Marts, så den burde være på trapperne.
Uden at nævne hvilket SKV-kontor, som har nosset i det, kan jeg dog oplyse at klubben kører alle ansøgninger (Hvor det er muligt) igennem Vingsted fremover..![]()
Det var også dem som lagde min 9mm på hold i 9 mdr uden at informere mig eller formanden om det.
Fremover er alle mine pistoler til DGI discipliner!
Ras.killing skrev:Og så starter den onde spiral...
Det er hovedrystende at SKV våben skal tage så meget længere tid...
Det tror jeg så helt sikkert du har ret i, jeg føler ikke at de forskellige forbund har været særligt meget på stikkerne i den her sag, modsat DJ.Ras.Killing skrev: ↑25. okt 2022, 07:17Det er hovedrystende at SKV våben skal tage så meget længere tid...
Men DJ må jo være bedre til at råbe højt end SKV![]()
SKV våben er stadig håbløst langsomme.Greyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 11:58Måske lys forude, vi kan vel kun krydse finger, for at det er rigtigt.
PAC forventer normal drift ved udgangen af 2022
https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj ... H4d_MBWiUo
mvh
grey
Nu kommer driftsstatus jo fra PAC, offentlig gjort af jægerforbundet, mon ikke at også SKV delen er med i PAC's driftstatusRas.Killing skrev: ↑10. nov 2022, 12:02SKV våben er stadig håbløst langsomme.Greyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 11:58Måske lys forude, vi kan vel kun krydse finger, for at det er rigtigt.
mvh
grey
Politiet har en opdatering her: https://politi.dk/vaaben/driftsstatusGreyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 17:09Nu kommer driftsstatus jo fra PAC, offentlig gjort af jægerforbundet, mon ikke at også SKV delen er med i PAC's driftstatusRas.Killing skrev: ↑10. nov 2022, 12:02SKV våben er stadig håbløst langsomme.Greyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 11:58Måske lys forude, vi kan vel kun krydse finger, for at det er rigtigt.
mvh
grey
mvh
grey
I en noget mørk tid set i forhold til våbentilladelser, er det i det mindste positivt af SKV6, nu ser ud til at være næsten lige med, de behandler sager fra primo oktober.Caspian1911 skrev: ↑10. nov 2022, 17:17Politiet har en opdatering her: https://politi.dk/vaaben/driftsstatusGreyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 17:09Nu kommer driftsstatus jo fra PAC, offentlig gjort af jægerforbundet, mon ikke at også SKV delen er med i PAC's driftstatusRas.Killing skrev: ↑10. nov 2022, 12:02SKV våben er stadig håbløst langsomme.Greyberd63 skrev: ↑10. nov 2022, 11:58Måske lys forude, vi kan vel kun krydse finger, for at det er rigtigt.
mvh
grey
mvh
grey
SKV2 ansøgninger fra ultimo juni behandles nu.
Spændende! I SKV systemet er den seneste SKV2 som er færdigbehandlet til en skytte i min forening fra 15/6. Næste i rækken er fra 12/7, og står ikke som færdigbehandlet hos SKV. Men lad os se hvad de næste dage (og PostNord) bringer.
Jeg har en fra unionen fra sidst i maj, men det er som sagt unionen, så de har jo deres helt egne forsinkelser, der nogle gange for PAC til at ligne supermænd...
Til gengæld er jeg minimalt bekymret over at jeg har 3 stk, sendt ind til Vingsted og betalt 2/11, som stadig står som "betalt" i stedet for "behandles hos PAC". De plejer at være noget hurtigere til at ekspedere dem videre.Bofhenator skrev: ↑15. nov 2022, 09:31Jeg har en fra unionen fra sidst i maj, men det er som sagt unionen, så de har jo deres helt egne forsinkelser, der nogle gange for PAC til at ligne supermænd...
Ja, sådan en flok havde jeg også. Men de blev behandlet i en stor klump ligepludselig.Mapzter skrev: ↑15. nov 2022, 09:41Til gengæld er jeg minimalt bekymret over at jeg har 3 stk, sendt ind til Vingsted og betalt 2/11, som stadig står som "betalt" i stedet for "behandles hos PAC". De plejer at være noget hurtigere til at ekspedere dem videre.Bofhenator skrev: ↑15. nov 2022, 09:31Jeg har en fra unionen fra sidst i maj, men det er som sagt unionen, så de har jo deres helt egne forsinkelser, der nogle gange for PAC til at ligne supermænd...