Erindringsskrivelse fra rigspolitiet om udløb af våbentilladelse på et tidspunkt hvor ingen udløber?
- 2duer
- Gold Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Erindringsskrivelse fra rigspolitiet om udløb af våbentilladelse på et tidspunkt hvor ingen udløber?
Rigspolitiet har sendt mig digital post 2 igår og 2 idag om udløb af en våbentilladelse den 29. Marts 2023 , men jeg har ingen der udløber denne dato. Er der gået kage i komputeren ved RP ? Jeg har ikke tidligere modtaget erindringsskrivelser fra RP.
Jeg ringer til PAC i morgen for en forklaring .
Senest rettet af Refraktorius 19. jan 2023, 09:29, rettet i alt 2 gange.
Begrundelse: Overskrift tilrettet til indlægggts formål. Læs opslaget i small talk
Begrundelse: Overskrift tilrettet til indlægggts formål. Læs opslaget i small talk
Riffel fra .17 til .500
- Bofhenator
- Moderator
- Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 410 times
- Been thanked: 960 times
- Kontakt:
Re: Erindringsskrivelse fra rigspolitiet om udløb af våbentilladelse
Forklaringer er at der er gået SPUNK i deres datoer pga den administrative udsættelse af udløb. Det har givet rod i deres system.2duer skrev: ↑15. jan 2023, 14:29Rigspolitiet har sendt mig digital post 2 igår og 2 idag om udløb af en våbentilladelse den 29. Marts 2023 , men jeg har ingen der udløber denne dato. Er der gået kage i komputeren ved RP ? Jeg har ikke tidligere modtaget erindringsskrivelser fra RP.
Sammenlign journalnummeret, så kan du finde ud af hvilken tilladelse det drejer sig om. Og OBS på de kommer selvom man HAR indsendt en ansøgning om fornyelse.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
Hanlons razor
- 2duer
- Gold Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Sønderjylland
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 24 times
Jeg fandt den tilladelse der er gået SPUNK i. Den blev fornyet november 2022 med 2 ejere. Så lang tid til fornyelse igen
Riffel fra .17 til .500
-
- Silver Member
- Interesser: riffeljagt
- Geografisk sted: 2100
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 10 times
Jeg har haft en episode med PAC.... Fik også 2 erindringsskrivelser.... Kun med journalnummer. Herefter var jeg mine tilladelser igennem. Ingen med nævnte jr nr. Nå hvad så? Heldigvis har jeg gemt tilladelserne på de rifle jeg har solgt. Bingo det var så 2 otterup fririfler jeg solgte på Lauritz i 2019. Den flinke dame hos PAC sagde de stadig var registreret i mit navn, så jeg måtte grave faktura fra Lauritz fem og maile dem alt hvad jeg havde på sagen. For tilladelsen var indgået mellem mig og politiet. Så det var mit problem. Har ikke hørt videre endnu. Blot til info hvis andre oplever ligende.. PS down load jeres fakturaer fra Lauritz, så i har dem hvis der opstår problemer... Mvh
- Bofhenator
- Moderator
- Kontakt:
Jeg har kun oplevet dem hjælpsomme når man har henvendt sig i den her periode med bøvl. Hvor længe har du ventet på svar?Johannes skrev: ↑15. jan 2023, 18:09Jeg har haft en episode med PAC.... Fik også 2 erindringsskrivelser.... Kun med journalnummer. Herefter var jeg mine tilladelser igennem. Ingen med nævnte jr nr. Nå hvad så? Heldigvis har jeg gemt tilladelserne på de rifle jeg har solgt. Bingo det var så 2 otterup fririfler jeg solgte på Lauritz i 2019. Den flinke dame hos PAC sagde de stadig var registreret i mit navn, så jeg måtte grave faktura fra Lauritz fem og maile dem alt hvad jeg havde på sagen. For tilladelsen var indgået mellem mig og politiet. Så det var mit problem. Har ikke hørt videre endnu. Blot til info hvis andre oplever ligende.. PS down load jeres fakturaer fra Lauritz, så i har dem hvis der opstår problemer... Mvh
/bofh
Hanlons razor
Hanlons razor
- Bofhenator
- Moderator
- Kontakt:
OK, så er der er gået knap en uge?
/bofh
Hanlons razor
Hanlons razor
- Agamemnon
- Moderator
- Interesser: Skydning genladning Etymologi
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 472 times
- Been thanked: 1071 times
Jeg har stort set også kun haft positive oplevelser med PAC, når jeg har henvendt mig til dem.Bofhenator skrev: ↑15. jan 2023, 18:38Jeg har kun oplevet dem hjælpsomme når man har henvendt sig i den her periode med bøvl. Hvor længe har du ventet på svar?Johannes skrev: ↑15. jan 2023, 18:09Jeg har haft en episode med PAC.... Fik også 2 erindringsskrivelser.... Kun med journalnummer. Herefter var jeg mine tilladelser igennem. Ingen med nævnte jr nr. Nå hvad så? Heldigvis har jeg gemt tilladelserne på de rifle jeg har solgt. Bingo det var så 2 otterup fririfler jeg solgte på Lauritz i 2019. Den flinke dame hos PAC sagde de stadig var registreret i mit navn, så jeg måtte grave faktura fra Lauritz fem og maile dem alt hvad jeg havde på sagen. For tilladelsen var indgået mellem mig og politiet. Så det var mit problem. Har ikke hørt videre endnu. Blot til info hvis andre oplever ligende.. PS down load jeres fakturaer fra Lauritz, så i har dem hvis der opstår problemer... Mvh
Jeg har endda været ude for at PAC medarbejdere har rådgivet aldeles kompetent omkring hvordan mine problematikker kunne løses, så både de og jeg havde mindst bøvl ud af det.
Der er tilmed blevet ringet retur med en forespørgsel om hvorvidt jeg ønskede den ene eller den anden løsning.
Så din oplevelse er ikke en som jeg personligt kan genkende.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Edmund Burke, 1729-1797.
Edmund Burke, 1729-1797.
-
- Bronze Member
- Interesser: jagt, genladning og ombygning
- Geografisk sted: Esbjerg
- Geografisk sted: Esbjerg
Jeg har også her i weekenden modtaget en med samme info som dig, glæder mig til at høre hvorfor.
-
- Silver Member
- Interesser: riffeljagt
- Geografisk sted: 2100
- Has thanked: 138 times
- Been thanked: 10 times
Bare for at uddybe, da nogle læser mit indlæg som om den kvindelige medarbejder hos PAC var uforskammet, det var hun ikke. Min pointe var at jeg stod med et problem, hvis jeg ikke havde haft kvitteringerne fra Lauritz, da de stadig var registreret i mit navn ved PAC. Så blot til info, hvis man indleverer hos Lauritz, eller på anden måde overdrager sit våben i forbindelse med salg, skal man nok undersøge grundigt hvad man skal have af dokumentation.Mvh
-
- Platin Member
- Interesser: Guns 'n' bunnies
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 817 times
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.