Klip det væk du ikke svarer på. Det er træls at skulle scrolle 153 linjer for at læse 5 linjer.
/Mod
Klip det væk du ikke svarer på. Det er træls at skulle scrolle 153 linjer for at læse 5 linjer.
Nu var det jo et spørgsmål , netop fordi jeg ikke fattede hvad du mente med dit vrøvl , så nej den eneste der brokker sig er jo dig der brokker dig over at du ikke synes folk skal kunne få våben på denne mådeFBN skrev: ↑6. jun 2024, 01:55Det er sgi din tanke gang det er galt med, du er da bare en brok røv og vil da kun misforstå alt.
Jeg har sgu da ikke sagt du er syg i roen, men denne måde
at få tilladelse er da nemmere for folk at tilladelse til
Våben da du ikke skal læse op til jagttegn.
Og bestå prøven / prøverne.
Der er kun ca 40% der består jagttegns prøven og igen ca det
samme til hagl prøven.
Så er man syg i roen men det ikke er registret i system, er det da nemmere bare at melde sig ind i en jagtforening via nettet og derefter online søge en tilladelse.
Og det er ny fint mulighed for at finde en forening nu man så gerne vil dyrke sin sport/interresse
https://danskflugtskydningsforbund.dk/w ... -06-22.pdf
Ok, prøvede men så fik jeg slettet en klamme eller noget der ikke skulle slettes og så blev det rigtigt mærkeligt , men det skal jeg nok fremoverBofhenator skrev: ↑6. jun 2024, 06:42Klip det væk du ikke svarer på. Det er træls at skulle scrolle 153 linjer for at læse 5 linjer.
/Mod
Udover at man med jagttegnet kan skyde 5 gange om året på egen grund og ikke behøver være medlem i en forening , giver det dig ikke en eneste mulighed som våbenpåtegningen ikke giver dig , hvis din eneste interesse er at skyde lerduer
Hvornår har du taget dit jagttegn? Jeg forsøgte forrige år, og jeg kan fortælle at det er det sværeste jeg har forsøgt at gennemfører. 400+ sider af ting, som man skal huske til fingerspidsen. Vi var omkring 30% der dumpede - de fleste i teorien. Jeg dumpede selv i afstandsbedømmelsen.Ansjosen skrev: ↑6. jun 2024, 11:05
Jeg synes jagttegn var pisselet , det kan jo cykles igennem hurtigt uden kundskab , så længe man er god til at huske ting , og der er da absolut intet på det kursus jeg gik på der gjorde nogen bedre egnet til andet end den egentlige jagt
Sjovt når intensivkurserne har beståelsesprocent på over 90% så ved ikke lige hvor du har din statistik fra
Torup sogn jagt foreningAnsjosen skrev: ↑6. jun 2024, 11:10Udover at man med jagttegnet kan skyde 5 gange om året på egen grund og ikke behøver være medlem i en forening , giver det dig ikke en eneste mulighed som våbenpåtegningen ikke giver dig , hvis din eneste interesse er at skyde lerduer
Hvor kan du erhverve jagttegn for små 3200 inkl alt?
Maj 2023 , og der var kun 2 ud af et hold på 25 der dumpede , du behøver jo langt fra huske alt , og 90% af det kræver jo bare lidt logisk tænkende , afstandsbedømningen er jo også møg let når man lige kender tricket til at se om dyrene er for langt vækScooterskytten skrev: ↑6. jun 2024, 12:53Hvornår har du taget dit jagttegn? Jeg forsøgte forrige år, og jeg kan fortælle at det er det sværeste jeg har forsøgt at gennemfører. 400+ sider af ting, som man skal huske til fingerspidsen. Vi var omkring 30% der dumpede - de fleste i teorien. Jeg dumpede selv i afstandsbedømmelsen.
Og ang intensivkurserne. Vi havde 10 folk med til prøven som havde gennemgået intensivkurset. 2 bestod. Resten dumpede i teorien.
Så hvor har du dine tal fra? Og hvornår har du taget dit jagttegn?
Manden sagde tal pænt
Vi lukker hér.Bofhenator skrev: ↑6. jun 2024, 06:40I skal holde en ordentlig tone! Gå efter bolden ikke manden. Det her er ikke Facebook. Tal ordentligt!
/Mod