online køb ved http://www.talarms.co.uk/

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

online køb ved http://www.talarms.co.uk/

Indlæg af Erik the Viking » 4. jul 2005, 12:21

Nogen der har erfarring med at handle her?, priserne ser rimelige ud, også på FX våben:
http://www.talarms.co.uk/
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Niels
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2324
Tilmeldt: 20. maj 2004, 10:12
Interesser: Windows NT3.5
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 67 times
Been thanked: 212 times

Re: online køb ved http://www.talarms.co.uk/

Indlæg af Niels » 4. jul 2005, 12:59

Erik the Viking skrev:Nogen der har erfarring med at handle her?, priserne ser rimelige ud, også på FX våben:
http://www.talarms.co.uk/
Det fungerer uden bøvl. Flinke folk.
Vh
Niels

--
If it ain't Broke.....Fix it till it is!

Brugeravatar
The Dane
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 2. feb 2004, 18:46
Geografisk sted: Sjælland
Been thanked: 12 times

Indlæg af The Dane » 4. jul 2005, 17:37

Jeg betalte £50 for fragt af min Logun Solo fra UK, så hav det i mente når du bestiller! Fragten kan æde mange af fordelene ved lave priser i UK.
Opinions are like a$$holes, everybody seems to have one.


Henrik

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 4. jul 2005, 22:27

The Dane skrev:Jeg betalte £50 for fragt af min Logun Solo fra UK, så hav det i mente når du bestiller! Fragten kan æde mange af fordelene ved lave priser i UK.
Ja det lyder da lidt voldsomt :shock:
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
NTS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 691
Tilmeldt: 11. maj 2005, 14:37
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Indlæg af NTS » 5. jul 2005, 08:16

Jeg har lige givet £37 i fragt for at få en pakke med en pumpe og et fillkit fra BAR til DK.

Priserne på talarms er ex. moms. Når momsen kommer på er priserne sammenlignelige med f.eks. BARs priser.

Desuden skal man jo fremvise en skriftlig importtilladelse fra politiet i DK, før de vil eksportere FAC-luftvåben til DK.

Jeg vil anbefale at købe gennem Cygnus X i USA \. - det har jeg gjort med held. Cygnus er en flinker mand <;> {::}

F.eks. koster en g8 £630 hos talarms hvis fragten er £50 rammer du

680x11.30 = DKK 7684

Hos pyra koster g8'en $899 - jeg vil tro, du kan have den i DK for godt 7kkr via Cygnus + du slipper for bøwlet med pollerne ...

Indlæg ændret af Moderator
Senest rettet af NTS 5. jul 2005, 10:54, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Joboma
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. jul 2004, 20:14
Interesser: Amatørradio (OZ4TX) siden 1982
Geografisk sted: Vestsjælland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Indlæg af Joboma » 5. jul 2005, 10:52

NTS skrev:Jeg har lige givet £37 i fragt for at få en pakke med en pumpe og et fillkit fra BAR til DK.

Priserne på talarms er ex. moms. Når momsen kommer på er priserne sammenlignelige med f.eks. BARs priser.

Desuden skal man jo fremvise en skriftlig importtilladelse fra politiet i DK, før de vil eksportere FAC-luftvåben til DK.

Jeg vil anbefale at købe gennem Cygnus X som er NVF's udsendte i USA \. - det har jeg gjort med held. Cygnus er en flinker mand <;> {::}
Nu er £37 jo småpenge, da jeg fik mit 9mm luftgevær hjem fra staterne, der skulle den danske speditør have, hold lige fast, over 1600kr.
Så jeg kan kun anbefale at handle i GB, eller gennem Cygnus X.

Joboma ;-)
____________________________________________
FX Gladiator .22 - Leapers Accushot 4-16x56 AO SWAT
ShingSun Career Ultra .35 – Hawke Pro Stalk 5-20x50 AO
ShingSun Career .22 – Bushnell Trophy 4-12x40 AO
Weihrauch HW35 uden scope

Jeg ønsker mig stadig en cal .50 Quackenbush Bandit

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 5. jul 2005, 12:21

NTS skrev:Jeg har lige givet £37 i fragt for at få en pakke med en pumpe og et fillkit fra BAR til DK
..det var ikke så lidt - BAR hvad er det lige det er?? google giver ikke andet end hikke?
Priserne på talarms er ex. moms. Når momsen kommer på er priserne sammenlignelige med f.eks. BARs priser.
Ups!! det overså jeg selvom det stritter lige op i hovedet af en :oops:
Desuden skal man jo fremvise en skriftlig importtilladelse fra politiet i DK, før de vil eksportere FAC-luftvåben til DK.
Fra England, Sverige og Tyskland er det vel normalt ikke-FAC våben der sælges? - tilladelser fra min lokale sheriff kan jeg glemme alt om..
Jeg vil anbefale at købe gennem Cygnus X som er NVF's udsendte i USA \. - det har jeg gjort med held. Cygnus er en flinker mand <;> {::}
F.eks. koster en g8 £630 hos talarms hvis fragten er £50 rammer du
680x11.30 = DKK 7684
Hos pyra koster g8'en $899 - jeg vil tro, du kan have den i DK for godt 7kkr via Cygnus + du slipper for bøwlet med pollerne ...
Jeps, han er en flinker fyr, købte forøvrigt hans pumpe som han sendte pr. luftpost torsdag og jeg modtog den tirsdag!! - kan godt være det bliver løsningen, men det er jo ikke alt man kan få ved pyramydair, f.eks. ikke Brocock Enigma og RWS 500, og så er der ventetiden fra USA..
Man kunne jo også køre til Tyskland og selv handle ind, det skulle der vel ikke være nogen problemer i?
Tak for gode råd!
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 5. jul 2005, 12:27

Nu er £37 jo småpenge, da jeg fik mit 9mm luftgevær hjem fra staterne, der skulle den danske speditør have, hold lige fast, over 1600kr.
Så jeg kan kun anbefale at handle i GB, eller gennem Cygnus X.
Doh!, har oplevet noget lignende, der må være meget papirarbejde med det speditør halløj siden de beregner sig så store beløb.
Det er mærkeligt, fragtpriserne skulle ellers forestille at være helt i bund.
Her hvor jeg arbejder har jeg udsigt til en holdeplads for fragtmænd, det er mest Polakker, Letter, og andet godtfolk der holder til her, de lever nærmest i deres biler og fragter til en timeløn på ca. 7.85 + et stykke med spegepølse så det kan næppe være her pengene lægges..
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
NTS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 691
Tilmeldt: 11. maj 2005, 14:37
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Indlæg af NTS » 5. jul 2005, 12:31

BAR = http://www.airgunbuyer.com/ - de har været igang med et nyt website den sidste uges tid og de er stadig lukket ned - underligt at de ikke kan have den gamle kørende til den nye er færdig ...

Jeg tror altså, du får svært ved at lokke noget der er yder mere end 12 Joule ud af Englændere, svenskere eller tyskere uden tilladelse fra pollerne i DK, men måske tager jeg fejl ...

[/quote]

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 5. jul 2005, 13:08

NTS skrev:Jeg tror altså, du får svært ved at lokke noget der er yder mere end 12 Joule ud af Englændere, svenskere eller tyskere uden tilladelse fra pollerne i DK, men måske tager jeg fejl ...
Også det jeg mener...det der sælges on-line fra disse lande må normalt være under 12 joule når ikke andet nævnes, og burde ikke kræve tilladelse eller speciel forsendelse med speditør.
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Niels
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2324
Tilmeldt: 20. maj 2004, 10:12
Interesser: Windows NT3.5
Geografisk sted: Esbjerg
Has thanked: 67 times
Been thanked: 212 times

Indlæg af Niels » 5. jul 2005, 13:27

Erik the Viking skrev:
NTS skrev:Jeg tror altså, du får svært ved at lokke noget der er yder mere end 12 Joule ud af Englændere, svenskere eller tyskere uden tilladelse fra pollerne i DK, men måske tager jeg fejl ...
Også det jeg mener...det der sælges on-line fra disse lande må normalt være under 12 joule når ikke andet nævnes, og burde ikke kræve tilladelse eller speciel forsendelse med speditør.
Det er 16 joule i England, 10 i sverige og 7 i tyskland såvidt jeg husker.
Om der er noget med at det er lettere at eksportere fra tyskland, det skal jeg ikke kunne sige.
Vh
Niels

--
If it ain't Broke.....Fix it till it is!

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 5. jul 2005, 15:04

Niels skrev: Det er 16 joule i England, 10 i sverige og 7 i tyskland såvidt jeg husker.
Om der er noget med at det er lettere at eksportere fra tyskland, det skal jeg ikke kunne sige.
7 joule!! :roll: , det tangerer vel anslagsenergien fra en middelsvær skarnbasse (lærte ihvertfald mig at køre med styrthjælm!) ::-;<
Jamen så må vi jo glæde os over at vi befinder os i et liberalt smørhul (så længe de varer) ::_=>
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Brugeravatar
Cygnus X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1435
Tilmeldt: 19. apr 2004, 08:36
Interesser: skydere
Geografisk sted: Nord Kalifornien
Has thanked: 36 times
Been thanked: 118 times

Indlæg af Cygnus X » 5. jul 2005, 21:12

skulle det være kan jeg også godt klare straightshooters de er også flinke folk....men en bid dyrere end pyra

skulle de heller ikke have stumperne så, er i da altid velkommen til at maile og spørge mig en mail på min hotmail skal jeg nok vende tilbage asap.

foran @ skal der stå laslun (ja det er for at stoppe spam og lign jeg ikke skriver hele mail adressen)
pick my lock and meet my glock

Brugeravatar
Erik the Viking
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 992
Tilmeldt: 12. maj 2005, 09:27
Geografisk sted: Jylland, Danmark
Been thanked: 1 time

Indlæg af Erik the Viking » 5. jul 2005, 22:31

Cygnus X skrev:skulle det være kan jeg også godt klare straightshooters de er også flinke folk....men en bid dyrere end pyra

skulle de heller ikke have stumperne så, er i da altid velkommen til at maile og spørge mig en mail på min hotmail skal jeg nok vende tilbage asap.

foran @ skal der stå laslun (ja det er for at stoppe spam og lign jeg ikke skriver hele mail adressen)
U da man! <**>|
Erik the Viking
"..Samtidig bør alle luftvåben ind under SKV ordningen, sådan at vi får bugt med dette "plinkeri"" (citat Arne)

Besvar