SKV2 ansøgning det er nu så hyggelig
-
- Silver Member
- Interesser: Pistol skydning
- Geografisk sted: Himmerland (Aalborg)
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 3 times
SKV2 ansøgning det er nu så hyggelig
Sender en SKV2 på en 9 mm 28. juni, ringer til våbenkontoret i går (Aalborg) ja de har sendt den til vingsted d. 16. juli, fedt at de så har lukket i uge 28 29 30

- mafotha
- Gold Member
- Geografisk sted: midtfyn
- Has thanked: 1 time
Re: SKV2 ansøgning det er nu så hyggelig
Jeg kan ikke engang huske hvor længe jeg nu har ventet på min SKV... Så ja, det er hyggeligt 

Mafotha
-
- Banned
- Interesser: Skydning
- Geografisk sted: Vestjylland
- Been thanked: 1 time
jeg har ventet siden 2 sep 2011 og ventet med glæd på den SKV så min lille 45ere kan komme hjem og bo sammel med sin lille bror (1911 38 super) alt godt komme til den som ventet 

-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 1125 times
Det er fuldstændig grotesk. Politiet har en målsætning om, at almindelig sagsbehandling af den art skal være afsluttet på en måned. Kan du, eller en anden i lignende situation ikke tage og klage over ventetiden til Rigspolitiet ? De er måske udfordrede af nedskæringer, men hvis vi bare sidder med hænderne i skødet og venter, så får det jo lov at forblive sådan.knt skrev:jeg har ventet siden 2 sep 2011 og ventet med glæd på den SKV så min lille 45ere kan komme hjem og bo sammel med sin lille bror (1911 38 super) alt godt komme til den som ventet
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.
-
- Banned
det er lægge ved Rigspolitiet nu. da jm og Rigspolitiet skal se om der er en sikkehedrisko for at vi få den ny kaliber det er det siste jeg har høret.
Lassescout skrev:Det er fuldstændig grotesk. Politiet har en målsætning om, at almindelig sagsbehandling af den art skal være afsluttet på en måned. Kan du, eller en anden i lignende situation ikke tage og klage over ventetiden til Rigspolitiet ? De er måske udfordrede af nedskæringer, men hvis vi bare sidder med hænderne i skødet og venter, så får det jo lov at forblive sådan.knt skrev:jeg har ventet siden 2 sep 2011 og ventet med glæd på den SKV så min lille 45ere kan komme hjem og bo sammel med sin lille bror (1911 38 super) alt godt komme til den som ventet
- Fredericianer
- Platin Member
- Geografisk sted: Fredericia
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 32 times
Der er flere i de historiske foreninger der har ventet i over et år på tilladelse til almindelig repetérrifler.
Never confuse verbosity with veracity.
-
- Bronze Member
- Interesser: Artillerigranater
- Geografisk sted: Midtjylland
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 21 times
tja de sidste tre SKV2 har jeg i snit ventet på i et år (godt man kan købe mere end en riffel ad gangen)
Jeg har lige fået SKV-2 til en ny pistol, det tog kun en måned! Så jeg synes det lyder mærkeligt hvis i andre venter så lang tid?
Jeg bor i østjylland..
Jeg bor i østjylland..

Nå, men det korte af det lange er, at etaten tilsyneladende har smidt ansøgning helt væk Så jeg blev bedt om at indlevere en ny....
Det kunne egentlig være lidt interessant, hvis man kunne lokke ombudsmanden til at se på etatens sagsbehandling. Der er vel trods alt for lidt ressourcespild i foretagnet til, at rigsrevisionen vil interessere sig for det...
MVH
Lars
Lars
-
- Banned
det tag 3-4uge i nordvestjylland for kendt våben riffel-22-9mm og 38 .men 45ene er hvis en gråsone de ikke har styr på i nu og få det nok aldig ,så tro ikke vi få lov til at få de ny kalibeOks-1 skrev:Jeg har lige fået SKV-2 til en ny pistol, det tog kun en måned! Så jeg synes det lyder mærkeligt hvis i andre venter så lang tid?
Jeg bor i østjylland..