Hvilken pistol til produktion ?

For sportsskytter der vil lidt mere...
Brugeravatar
Lasse68
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 1389
Tilmeldt: 3. okt 2010, 19:21
Interesser: Girls, guns and rock'n roll
Geografisk sted: Kjøwenhavns Vestegn
Has thanked: 219 times
Been thanked: 180 times

Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Lasse68 » 1. okt 2013, 08:41

Jeg er i syv sind.
Havde efter mange overvejelser besluttet mig for at købe en CZ75 Shadow, og kontaktede sonos.dk, der havde et fint tilbud på en komplet IPSC-pakke.
Carsten kunne desværre fortælle mig at CZ har solgt hele årets produktion til een kunde og at der nok ikke er nogle tilgængelige CZ75 Shadow...

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Han foreslog at jeg kunne købe en SIG men der var jeg i en midlertidig chocktilstand, så jeg hørte vist ikke så meget efter. Jeg havde jo tunet ind på sådan en CZ, og havde iøvrigt også skudt en del med en i min klub.

Er der nogle gode forslag.
ER SIG'en et alternativ. Er der nogen der ved hvor der ligger en CZ og samler støv. Skal jeg ud i noget helt andet.
Jeg er ikke umiddelbart GLOCK-mand og jeg har hånet min skydebuddy for hans G34, så det er nok ikke mit førstevalg men man kan jo muligvis lære at skyde med sådan en tupperwareskyder.

Jeg har ikke råd til en raceskyder fra STI (eller SVI) :nolisten: , så eventuelle links dertil vil være interessante men ikke aktuelle, med mindre der skulle være noget brugt til salg...

Brugt hmmm. Det er jo også en mulighed. Kom frem med hvad der måtte være.
Lasse
GV M/95 - AP COMP M2
Parker Hale 30.06 Bauer 2.5-10 x 50
Hatsan Marine Guard 12/76
AYA S/S 12/70
Remington 67 12/70
Dumoulin16/65
SPS Plus 9x19

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 1. okt 2013, 08:49

Lasse68 skrev:Er der nogle gode forslag.
ER SIG'en et alternativ. Er der nogen der ved hvor der ligger en CZ og samler støv. Skal jeg ud i noget helt andet.
Øj, øj, øj, du holder godtnok alle muligheder åbne!

En dims du kunne kigge på, er Tanfoglio. Aalborgs bedst placerede skytte til EM skyder med sådan en, og det gjorde EM vinderen også. Og så er det sådan set i grundplan samme design som CZ'en, bare tilsat andre krydderier.
Den ville jeg kigge på, hvis jeg skulle overveje Production. Og jeg ville ende med at skyde med enten en CZ eller en Tanfoglio. Det er det de unge vil ha'!
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Mapzter
This member is
This member is
Indlæg: 5847
Tilmeldt: 29. okt 2004, 03:28
Interesser: IPSC og pistolskydning
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 108 times
Been thanked: 495 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Mapzter » 1. okt 2013, 09:15

Der er en CZ med tilbehør til salg her: http://www.dsf.dk/for-skytter/kob-og-sa ... e-til-IPSC
Slava Ukraini!

IPSC - absoluten Königsdisziplin im Schießsport
Team Zero Mike Armory

Brugeravatar
NTS
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 691
Tilmeldt: 11. maj 2005, 14:37
Interesser: Jagt og skydning
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 7 times
Been thanked: 6 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af NTS » 1. okt 2013, 09:36

Hvis du har brugt lang tid på at træffe en kvalificeret beslutning, så vil du vel ikke lade dig bremse af en enkelt forhandler, som ikke kan skaffe varen. Prøv at ringe lidt rundt:

http://ahlarsen.dk/sortiment/v-ben-til- ... r/cz-guns/
http://www.huntershouse.dk/kat140-CZ/si ... ow-DK.html
http://www.vaabensmeden.dk/sider/sports ... vaaben.htm
"Non numeranda, sed ponderanda argumenta"

Brugeravatar
Lasse68
Gone But Not Forgotten
Gone But Not Forgotten
Indlæg: 1389
Tilmeldt: 3. okt 2010, 19:21
Interesser: Girls, guns and rock'n roll
Geografisk sted: Kjøwenhavns Vestegn
Has thanked: 219 times
Been thanked: 180 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Lasse68 » 1. okt 2013, 09:43

Jeg takker. I er guld.

:NVFrules: :thumbup: :thumbup:
:Hug:
Lasse
GV M/95 - AP COMP M2
Parker Hale 30.06 Bauer 2.5-10 x 50
Hatsan Marine Guard 12/76
AYA S/S 12/70
Remington 67 12/70
Dumoulin16/65
SPS Plus 9x19

Brugeravatar
ACE1
Banned
Banned
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 23. sep 2009, 02:47
Interesser: våben
Geografisk sted: Djævleøen
Has thanked: 22 times
Been thanked: 84 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af ACE1 » 1. okt 2013, 09:48

Hunters House havde en liggende i sidste uge.
3-Gun is the Crossfit of the shooting sports

With guns in the hands of the public, sure there will be tragedies, but without them there will be genocides. Unknown

Brugeravatar
Wetke
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 648
Tilmeldt: 23. apr 2009, 08:28
Interesser: Pistolskydning, 22er plinking
Geografisk sted: Trekantsområdet
Has thanked: 81 times
Been thanked: 49 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Wetke » 1. okt 2013, 09:51

Prøv at tage fat i mike73. Han skal vist af med sin sp01


Wetke
Rigeligt med smør

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Bofhenator » 1. okt 2013, 10:01

Nap en af de cz'ere, men inden så gør dig selv den tjeneste at prøve en sig 226 capsicum, den er en sjat dyrere, men det er en skøn skyder. Og den passede bedre til mine små hænder end cz'eren.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Pistolero
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 3. apr 2009, 11:30
Interesser: Fitness & skydevåben
Geografisk sted: Fyen
Has thanked: 5 times
Been thanked: 8 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Pistolero » 1. okt 2013, 10:01

Står lidt selv i samme situation som Lasse.
Jeg har haft kigget på denne mørke fætter:
Sig Sauer P226 X-Five SO Capsicum
Kan Sig Sauer anbefales ? Evt. nogle der har erfaringer/hørt noget om denne pistol
Du misser 100% de skud du aldrig tager.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Bofhenator » 1. okt 2013, 10:06

Pistolero skrev:Står lidt selv i samme situation som Lasse.
Jeg har haft kigget på denne mørke fætter:
Sig Sauer P226 X-Five SO Capsicum
Kan Sig Sauer anbefales ? Evt. nogle der har erfaringer/hørt noget om denne pistol
Sådan en har jeg, skøn skyder. Valgte den frem for cz kun pga ergonomien, jeg vaklede imellem de to da jeg skulle have en produktion skyder.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Gunslinger » 1. okt 2013, 12:29

Som udgangspunt vil jeg ikke anbefale en Sig Sauer til IPSC. Den er stor og klodset og aftrækket er ikke synderligt godt. En Tanfoglio Stock 2 er så vidt jeg husker billigere og er en meget bedre pistol. Jeg har et par stykker af dem som du gerne må prøve hvis du kommer til Dall og ser et IPSC stævne engang. Tanfoglioen er også meget pålidelig og ergonomisk. Du kan ændre greb hvis du vil have dem smallere eller tykkere! Grundet Eric Grauffel's samarbejde med Tanfoglio findes der nu en lang række stumper som er tilladte i Production, så du kan customize den som du ønsker.

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 1. okt 2013, 15:14

Gunslinger skrev:Som udgangspunt vil jeg ikke anbefale en Sig Sauer til IPSC. Den er stor og klodset og aftrækket er ikke synderligt godt.
Ret skal være ret, AD.
Mange af os finder at "stor og klodset" er en negativt drejet udgave af "tung", hvilket er en god ting (for mig). Og hvis du sammenligner aftrækket med en out-of-the-box Tanfoglio Stock II, så er forskellen vist ikke væsentlig. Det vil heller ikke være rimeligt at påstå at en Sig Sauer ikke er pålidelig eller stabil.

Når det så er sagt, så kan man hælde stumper i Tanfoglio'en og udføre "minor detailing" til en grad så den læner sig op af en diskvalifikation, og så kan TanF'en få et fremragende aftræk. Tilsvarende tuningsmuligheder findes mig bekendt ikke rigtig tilgængelig for SS'en, medmindre man har gode kontakter i Tyskland (hvor der efter sigende er en våbensmed som kan gøre den sprød).
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1444
Tilmeldt: 9. nov 2007, 09:31
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 74 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af CQB » 1. okt 2013, 17:18

jeg kikker også på cz,en, hvad er bedst med eller uden decocker lever. ifølge hunters house er aftrækket bedst uden decock lever ?

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Gunslinger » 1. okt 2013, 19:30

Fast Fumble skrev: Når det så er sagt, så kan man hælde stumper i Tanfoglio'en og udføre "minor detailing" til en grad så den læner sig op af en diskvalifikation, og så kan TanF'en få et fremragende aftræk.
Siger hvem? Ud af kassen har den et tungt aftraek, ligesom CZ og Sig Sauer. Skifter man en hammerfjeder bliver det straks meget bedre... det er faktisk det eneste man behoever at goere, for at faa et fremragende aftraek. Og skifter man hammeren og sear'en kommer aftraekket paa hoejde med STI osv. Det kommer dog aldrig under 700gram, men det blir ligesaa crisp, og med et naesten ligesaa kort reset.

Jeg kan skam ogsaa godt lide en tung skyder, men Sig Saueren er ikke blot tung, den er ogsaa klodset. Modsat Tanfoglio og CZ har den en meget hoej sigtelinje, der goer det svaerere at lokalisere sigtet hurtigt. Aftraekket synes jeg er forfaerdeligt. Ikke engang paa deres saakaldte custom shops er det bedre. Det er bloedt og minder mest om fornemmelsen naar man presser en skovl igennem bloedt mudder. Deres fancy pulverlakering har jeg heller ikke meget til overs for. I min gamle klub, var der 6 medlemmer der hver koebte en X-five custom shop. 5 af dem maatte tilbage paa fabrikken fordi pulverlakeringen skabte problemer.

Kort sagt: Hvis man vil vide hvad der er godt at skyde med i en given klasse, kunne man kigge paa hvad andre i klassen skyder med. Der er sikkert en grund til at de har truffet netop det valg.

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 1. okt 2013, 20:34

Gunslinger skrev:
Fast Fumble skrev: Når det så er sagt, så kan man hælde stumper i Tanfoglio'en og udføre "minor detailing" til en grad så den læner sig op af en diskvalifikation, og så kan TanF'en få et fremragende aftræk.
Siger hvem?
Tjah... Jeg synes faktisk lige du har sagt det så smukt. :giggle:
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Gunslinger » 1. okt 2013, 20:49

Fast Fumble skrev: Tjah... Jeg synes faktisk lige du har sagt det så smukt. :giggle:
Det sagde du jo foer min kommentar, saa hvordan ku du vide det :twisted: ?

Haeftede mig bare ved at du sagde man var tvunget til at skifte stumper og udfoere minor detailing til en saadan grad, at man laener sig op af en DQ, for at faa et godt aftraek... hvilket jeg ikke er enig i.

MEriksen
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 38
Tilmeldt: 2. jun 2006, 19:07
Interesser: Pistolskydning
Geografisk sted: Sydfyn
Geografisk sted: Sydfyn
Has thanked: 14 times
Been thanked: 12 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af MEriksen » 3. okt 2013, 18:52

Så vil jeg da lige som ikke specielt rutineret IPSC skytte spørge:

Hvor stor betydning har valget af skyder reelt, når man som jeg, ligger og fjoller rundt omkring de 60 - 70% til matcherne i Dall?

Jeg har godt nok kun skudt 1 match med min production SIG, og der placerede jeg mig ret præcist der, hvor jeg plejer at ligge med min standard STI.

Altså, jeg fik tæv af dem der plejer at tæve mig.

At jeg så var på squad med både AD og CT ved sidste match, bekræftede mig bare i, at det i hvert fald ikke er skyderen, der sætter begrænsningen endnu.

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 3. okt 2013, 23:23

MEriksen skrev:Hvor stor betydning har valget af skyder reelt, når man som jeg, ligger og fjoller rundt omkring de 60 - 70% til matcherne i Dall?
Helt ærligt: Intet.
Men hvad så når du ligger og fjoller rundt omkring de 90%?
Igen: Intet.
Hvis pistolen er præcis (og det er de næsten alle sammen, selv Glock), så er resten sådan set kun feelgood faktor, det kan stort set ikke aflæses på resultaterne.
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7547
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 450 times
Been thanked: 902 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Raptor357 » 3. okt 2013, 23:56

Man kan jo ikke gå fra en sti til en glock og skyde som man plejer, til det er de to pistolers opførsel for forskellig.
Pistolen betyder noget, men det vigtigste er at du kan lide at skyde med den, og du føler den er den rette for dig.
Først på de længere afstande har pistolen en større betydning. en popper på 65m kan være svær at ramme.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 4. okt 2013, 08:31

Raptor357 skrev:Man kan jo ikke gå fra en sti til en glock og skyde som man plejer, til det er de to pistolers opførsel for forskellig.
Joh, det kan man godt. Jeg kender i hvert fald flere som kan, bl.a. 2 af mine klubkammerater.
Raptor357 skrev:Pistolen betyder noget, men det vigtigste er at du kan lide at skyde med den, og du føler den er den rette for dig.
DET er nemlig helt rigtigt! Fortrolighed med pistolen er voldsomt vigtigt.
Raptor357 skrev:Først på de længere afstande har pistolen en større betydning. en popper på 65m kan være svær at ramme.
Og alligevel...
Jeg havde engang samme holdning som dig. Derfor lavede vi en test. En mini popper på 70m. Givet, at man har tid nok til sigte/aftræk, så var der ingen forskel i træfsikkerhed, om vi skød med 2011-typer eller Glock.
Grundlaget var en tunet Glock med et fint aftræk, mod et par tunede 2011 af forskelligt fabrikat, også med tunede/fine aftræk, og det er jo sådan pistolerne vil være, hvis de anvendes til IPSC.

Efter mange år at have haft nogle ret let-fattelige holdninger til især Glock pistoler, er jeg nået frem til den konklusion, at hvis skytten er rutineret nok, så skal pistolen være defekt, eller af vildt ringe kvalitet, for at have nogen betydning i ligningen.

Men mit valgsprog er nu stadig: Enhver Glock er et fejlkøb! :twisted:
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Raptor357
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 7547
Tilmeldt: 26. mar 2010, 23:27
Interesser: At skyde og ramme
Geografisk sted: Stor Kbh
Has thanked: 450 times
Been thanked: 902 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Raptor357 » 4. okt 2013, 08:41

udgangspunktet her var en pistol til produktion = ingen tuning, så min påstand er stadig, og for at konkretisere min påstand kommer der modeller på, en cz-75 sp-01 til en glock 17dk, at skiftet ikke er praktisk muligt uden at få store konsekvenser for skydningen. af to årsager, meget forskelligt aftræk og stor forskel i vægt og balance.

At rode STI ind i det var nok en fejl. Jeg tog selv licens med en lånt glock 34, så jeg kender godt lidt til glock.
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs

Brugeravatar
japh
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1552
Tilmeldt: 8. jun 2006, 09:00
Interesser: Pistolskydning, IPSC et al
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 3 times
Been thanked: 25 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af japh » 4. okt 2013, 09:06

Raptor357 skrev:udgangspunktet her var en pistol til produktion = ingen tuning, så min påstand er stadig, og for at konkretisere min påstand kommer der modeller på, en cz-75 sp-01 til en glock 17dk, at skiftet ikke er praktisk muligt uden at få store konsekvenser for skydningen. af to årsager, meget forskelligt aftræk og stor forskel i vægt og balance.
Det er jeg så ikke enig i - når timeren siger BEEP er de årsager irrelevante :giggle:

.. og på den mere seriøse side, jeg har skudt 3 år med M&P9 efterfulgt af 2 år med cz-75 sp01 (*) - faktisk skød jeg et halvt års tid med skiftevis cz og m&p'en - kigger jeg på mine matchresultater i den periode er der intet der indikerer at jeg har skiftet skyder undervejs.

*) Eneste modifikationer på begge skydere er montering af griptape.
-jens

Brugeravatar
Topcat
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2073
Tilmeldt: 21. feb 2008, 12:45
Geografisk sted: Nordjylland.
Has thanked: 100 times
Been thanked: 109 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Topcat » 4. okt 2013, 10:09

Gunslinger skrev: Siger hvem? Ud af kassen har den et tungt aftraek, ligesom CZ og Sig Sauer. Skifter man en hammerfjeder bliver det straks meget bedre... det er faktisk det eneste man behoever at goere, for at faa et fremragende aftraek. Og skifter man hammeren og sear'en kommer aftraekket paa hoejde med STI osv. Det kommer dog aldrig under 700gram, men det blir ligesaa crisp, og med et naesten ligesaa kort reset.
Hvorfor er det nu at du ikke bare skyder SD? :blink:
Demokrati er to ulve og et får der stemmer om hvad de skal spise til aftensmad.

Brugeravatar
Gunslinger
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1236
Tilmeldt: 5. mar 2008, 16:15
Interesser: IPSC, genladning, våbennørderi
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 70 times
Been thanked: 148 times

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Gunslinger » 4. okt 2013, 11:29

Topcat skrev:
Gunslinger skrev: Siger hvem? Ud af kassen har den et tungt aftraek, ligesom CZ og Sig Sauer. Skifter man en hammerfjeder bliver det straks meget bedre... det er faktisk det eneste man behoever at goere, for at faa et fremragende aftraek. Og skifter man hammeren og sear'en kommer aftraekket paa hoejde med STI osv. Det kommer dog aldrig under 700gram, men det blir ligesaa crisp, og med et naesten ligesaa kort reset.
Hvorfor er det nu at du ikke bare skyder SD? :blink:
Fordi jeg godt kan lide udfordringen i Production. Kan godt lide kravet om DA og kravet om de 15 skud i magasinet. Og uanset hvad folk siger, KAN du ikke goere ligesaa meget ved en Production skyder som du kan med en Standard. Jeg skiftede til Production fordi det ikke giver mening at konkurrere internationalt med en Minor skyder i Standard med mindre du er MEGET god og lynhurtig! Og nu gider jeg ikke skifte tilbage, blot for at kunne skyde .40... hvilket jeg alligevel ikke kan i de klubber jeg er medlem af.

Paa internationalt plan er Production efterhaanden den storste Division og den med mest konkurrence. Det meste af oesteuropa skyder Production. Derovre har de en anden tilgang til skydning: der er skole projekter, skytterne faar tilskud af store firmaer og saagar af staten ogsaa. Sponsoreret ammunition, traeningslejre og andre ting vi kun kan droemme om herovre. Til EM var der et par russiske drenge paa 14-16 aar der endte i top 20... hvilket er ret imponerende!

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Indlæg: 8857
Tilmeldt: 13. feb 2004, 08:52
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 354 times
Been thanked: 1155 times
Kontakt:

Re: Hvilken pistol til produktion ?

Indlæg af Fast Fumble » 4. okt 2013, 13:43

Gunslinger skrev:Og uanset hvad folk siger, KAN du ikke goere ligesaa meget ved en Production skyder som du kan med en Standard.
Ahem...

Du har lavet MEGET MERE ved din Production skyder (Tanfoglio) end jeg har lavet ved min Standard (SVI). Det er faktum!
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Besvar