og ligger nu på mit køkkenbord

Far er en glad mand

Er der grund til at være bekymret for de to øjer til en rem? De ser lidt små ud i materialetykkelsen, til at det er lavet i plastik.Harding skrev:Så landede der et originalt Hensoldt sigte i postkassenJa, ja... en Schmidt & Bender PM II ville også se fin ud, men så er prisen også en anden.
Ja, den har været på banen. Jeg havde desværre undervurderet hvor meget krudt jeg skulle tage med!Senserazer skrev:Har du haft den ude at skyde?![]()
Jeg kan se at SL-8'ere fås til relativt overkommelige penge, i forhold til noget AR-15 platform riffel, så den har min interesse!
Sigtet er købt på egun.de og er et Hensoldt Wetzlar med 3x forstørrelse samt dette trådkors Jeg har haft riflen med på KSC på 100m indskydningsbane og 200m selvmarkerende. Sigtet er skarpt, har en fin farvegengivelse og god rand skarphed.Senserazer skrev:Hvordan virker sigtet for dig?Og hvor købet du det?
Såvidt jeg ved er SL8 rifler solgt i US singlestack og hvis du søger på "SL8 conversions" finder du masser af tips til at ændre en singlestack SL8'er til en G36 der kan tage standard G36 magasiner.Senserazer skrev:Sejt! Det ville bestemt også være sådan et sigte som skulle ende på en SL8 jeg ejede, det hører jo ligesom til!
Hvilke magasiner bruger sådan en SL8? Nogle specifikt til den? Eller kan den bruge AR magasiner? Jeg ved Spuhr laver en AR magwell til SL8, men er i tvivl om hvorvidt den kun er til det amerikanske marked, hvor de vidst har en crimped magwell, til single stack.