Nogen der har en nylig tidsmåling om hvor længe de er om at behandle sagerne for tiden?
Er næsten ikke utålmodig

Lyder rimelig. Men burde nu heller ikke tage så længe at skrive et i forvejen registreret våben ind i et pas...Cubone skrev:Der gik 4 dage fra jeg sendte ansøgningen til våbenpasset lå i min postkasse.
Lidt OT:Vetten skrev:Lyder rimelig. Men burde nu heller ikke tage så længe at skrive et i forvejen registreret våben ind i et pas...Cubone skrev:Der gik 4 dage fra jeg sendte ansøgningen til våbenpasset lå i min postkasse.
Nå ja...pestdk har været her i dag så vi har taget hul på den 5 uge.Rigbymauser skrev:...jeg ventede i ca 3 uger på min første tilladelse efter de nye regler. Min næste tilladelse nu her ser ud til at overskride 3 uger.
Det var bare nemmere(og bedre) den gang man kunne køre direkte op til et våbenkontor og de lavede den med det samme. Nu kan man ikke engang møde op personligt mere. Det har "systemet" frabedt sig.
Det skyldes at SKV er nogle sløve padder - ikke politiet.Staun skrev:Jeg har ventet 3 måneder, tilladelsen til min pistol er netop kommet
Staun
Staun skrev:Jeg har ventet 3 måneder, tilladelsen til min pistol er netop kommet
Staun
Den tror jeg faktisk ikke holder her på Sjælland. De nye ansøgninger på SKV går igennem på under 2 måneder. Dem der blev sendt til polisen lige op til flytningen har taget evigheder. Så den del ligger i hvert fald hos politiet.Kruffe skrev:Det skyldes at SKV er nogle sløve padder - ikke politiet.Staun skrev:Jeg har ventet 3 måneder, tilladelsen til min pistol er netop kommet
Staun