Hey..
Må man sådan uden videre hjemkøbe genladeudstyr (dies + div) fra det store udland, eller skal man have nogle former for importpapir på det ?
/Pingo
Indkøb af genlade udstyr fra USA/UK?
-
- Bronze Member
- Interesser: Jagt
- Geografisk sted: Østjylland, Danmark
Indkøb af genlade udstyr fra USA/UK?
Senest rettet af Lycon 27. apr 2015, 23:58, rettet i alt 1 gang.
Begrundelse: Emnelinjen er ændret til at afspejle indlæggets indhold.
Begrundelse: Emnelinjen er ændret til at afspejle indlæggets indhold.
- Kleth
- Platin Member
- Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 94 times
Re: genlade udstyr fra USA/uk
Udstyr; vægte, presse, dies, tragt, ladeplader m.v. kan du frit tage med ind i DK.Dræberpigvinen skrev:Hey..
Må man sådan uden vidre hjemkøbe genladeudstyr(dies + div) fra det store udland, eller skal man have nogle former for importpapir på det ?
/Pingo
Hylstre, projektiler, fænghætter og krudt, skal du både have importtilladelse til samt genopladningstilladelse.
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”
-
- Bronze Member
Ok takker. Jeg har nemlig et sæt dies til at ligge i tolden pt, eller de har taget det fra og givet til politiet, hvilket jeg ikke kan forstå ( men det er der så meget af )..
- Raptor357
- Platin Member
- Interesser: At skyde og ramme
- Geografisk sted: Stor Kbh
- Has thanked: 145 times
- Been thanked: 294 times
Ring og gør dem opmærksom på at det er værktøj. det er det samme med en kammer rival, den er også blot et stykke værktøj.Dræberpigvinen skrev:Ok takker. Jeg har nemlig et sæt dies til at ligge i tolden pt, eller de har taget det fra og givet til politiet, hvilket jeg ikke kan forstå ( men det er der så meget af )..
Kun mængden af varm luft er begrænsningen på hvor højt politikerne stiger til vejrs
- Kleth
- Platin Member
- Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 160 times
- Been thanked: 94 times
Noget du har haft med hjem eller har fået tilsendt?Dræberpigvinen skrev:Ok takker. Jeg har nemlig et sæt dies til at ligge i tolden pt, eller de har taget det fra og givet til politiet, hvilket jeg ikke kan forstå ( men det er der så meget af )..
- Er det tilsendt, er det muligvis p.g.a. fortoldning og så er de gået i sort

Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 306 times
- Been thanked: 1124 times
Det er nok terroristforskrækkelse. Sku ikke så mærkeligt de optjener en overarbejdspukkel. Men vær du glad for det. Når politiet har dem, kan du få dem udleveret. Hvis Postdanmark havde beholdt dem, havde de bare returneret dem til afsenderen uden forklaring til dig. De vil ikke fragte noget der har med våben at gøre.Dræberpigvinen skrev:Ok takker. Jeg har nemlig et sæt dies til at ligge i tolden pt, eller de har taget det fra og givet til politiet, hvilket jeg ikke kan forstå ( men det er der så meget af )..
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.
-
- Bronze Member
Re: Indkøb af genlade udstyr fra USA/UK?
jo det er tilsendt.
jeg havde en snak om en eller anden post dk mand fra tolden, som fortalte at pakken var blevet lagt til side af post dk i en "fælles" kasse hvor de relevante myndigheder så kommer og kigger på hvad det er en gang imellem, så der kunne gå op til 14 dage før jeg høre noget..
jeg havde en snak om en eller anden post dk mand fra tolden, som fortalte at pakken var blevet lagt til side af post dk i en "fælles" kasse hvor de relevante myndigheder så kommer og kigger på hvad det er en gang imellem, så der kunne gå op til 14 dage før jeg høre noget..