Klistret grade 3 skæfte Schultz & Larsen

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Brugeravatar
308 W
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt & Hundetræning
Geografisk sted: Midt/Vestjylland
Has thanked: 25 times
Been thanked: 19 times

Re: Klistret grade 3 skæfte Schultz & Larsen

Indlæg af 308 W » 16. maj 2015, 16:30

ba66 skrev:
308 W skrev:Jeg har undladt at svare på enkelte spørgsmål, da jeg ikke fandt svar mulighederne fyldestgørende.

Sendt fra min D5803
Hej 308W - jeg tilføjer gerne flere muligheder for svar. Skriv bare hvad du savner og hvor. Og mange tak for de svar, du har givet.
Jeg kan ikke lige huske alle spørgsmål, men blev meget stødt over at se min Ford Mondeo i samme svar mulighed som en fransk bil [emoji15]

Men som allerede nævnt så mangler der lidt mere nuancerede svar muligheder omkring modeller.

Sendt fra min D5803

Brugeravatar
Bessie4ever
UDMELDT AF NVF
Interesser: rifler,hjemmeladning
Geografisk sted: Øvre Sydjylland
Has thanked: 2 times
Been thanked: 23 times

Re: Klistret grade 3 skæfte Schultz & Larsen

Indlæg af Bessie4ever » 16. maj 2015, 16:47

308 W skrev:
ba66 skrev:
308 W skrev:Jeg har undladt at svare på enkelte spørgsmål, da jeg ikke fandt svar mulighederne fyldestgørende.

Sendt fra min D5803
Hej 308W - jeg tilføjer gerne flere muligheder for svar. Skriv bare hvad du savner og hvor. Og mange tak for de svar, du har givet.
Jeg kan ikke lige huske alle spørgsmål, men blev meget stødt over at se min Ford Mondeo i samme svar mulighed som en fransk bil [emoji15]

Men som allerede nævnt så mangler der lidt mere nuancerede svar muligheder omkring modeller.

Sendt fra min D5803

Hvad pokker bilder du dig ind at sætte Ford i sammme gruppe som min elskede Picasso :evil

:rolf:
Perfect! Thats is good enough for me

Besvar