Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
-
308 W
- Platin Member

- Interesser: Jagt & Hundetræning
- Geografisk sted: Midt/Vestjylland
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 19 times
ba66 skrev:308 W skrev:Jeg har undladt at svare på enkelte spørgsmål, da jeg ikke fandt svar mulighederne fyldestgørende.
Sendt fra min D5803
Hej 308W - jeg tilføjer gerne flere muligheder for svar. Skriv bare hvad du savner og hvor. Og mange tak for de svar, du har givet.
Jeg kan ikke lige huske alle spørgsmål, men blev meget stødt over at se min Ford Mondeo i samme svar mulighed som en fransk bil [emoji15]
Men som allerede nævnt så mangler der lidt mere nuancerede svar muligheder omkring modeller.
Sendt fra min D5803
-
Bessie4ever
- UDMELDT AF NVF
- Interesser: rifler,hjemmeladning
- Geografisk sted: Øvre Sydjylland
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 23 times
308 W skrev:ba66 skrev:308 W skrev:Jeg har undladt at svare på enkelte spørgsmål, da jeg ikke fandt svar mulighederne fyldestgørende.
Sendt fra min D5803
Hej 308W - jeg tilføjer gerne flere muligheder for svar. Skriv bare hvad du savner og hvor. Og mange tak for de svar, du har givet.
Jeg kan ikke lige huske alle spørgsmål, men blev meget stødt over at se min Ford Mondeo i samme svar mulighed som en fransk bil [emoji15]
Men som allerede nævnt så mangler der lidt mere nuancerede svar muligheder omkring modeller.
Sendt fra min D5803
Hvad pokker bilder du dig ind at sætte Ford i sammme gruppe som min elskede Picasso :evil

Perfect! Thats is good enough for me