Elbæk skrev:Skal vi ikke lade være med - selv i spøg - at sammenligne politiet med rockere? Det virker altså lidt uværdigt...
Næh, det kan jeg ikke se hvorfor man skulle lade være med.
De bærer da rygmærker, våben, og bruger bølle-metoder til at få folk til at makke ret, samt bruger "supportere" (SKAT) til at lægge yderligere pres på...
Kan dog godt forstå det (lidt) at de slår følge med SKAT, Arbejdstilsynet m.v. - da det bare er en praktisk måde (for dem) at opnå deres måltal på, og samtidig holde timetallet nede i jagten på at NÅ det måltal.
At det så ikke er tiltænkt fra lov-magernes side, og at man så derfor gradbøjer hvad man egentlig må indenfor egne rammer - og man derfor så udnytter en andens beføjelser til at få foden indenfor.
Jeg påregner selv at nægte at tale med politiet, når/hvis SKAT/Arbejdstilsynet eller andre er indenfor hørevidde af samtalen mellem Politiet og mig selv.
Dermed vil jeg mene at de påtagne "fordele" som de tiltvinger sig, ikke kan bruges, da det ikke i sig selv er en "begrundet mistanke" for nogen af dem - at man pludselig holder i en kø ét eller andet sted.
Jeg ved godt at de til en vis grad er "betroede medarbejdere" med tavshedspligt og alt det hejs - men jeg kan ikke se hvorfor andre, selv "betroede", skal have indblik i mit forhold med en anden instans.
De får i hvert fald lov at argumentere for rimeligheden i det de har gang i, før de får bare det mindste.
Jeg tror det er godt en PRUT ikke smitter på samme måde som et GAB gør.
Dét ville bare være ulideligt for alle.
̿̿̿ ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿
Jeg skriver sikkert dette indlæg mens jeg sidder og skider.