Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 27. aug 2016, 22:48

Man hører jo af og til at det eneste der duer til præcisionsskydning er PCP'er, og fjederbøsser er nogle raslede tingester der dårligt nok kan ramme en lade, selv om man står inde i den...

Ok, nu er forummet herinde nok ikke det sted hvor der er flest af disse postulater, da vi jo herinde godt ved at kvalitetsfjedervåben sagtens kan hamle op med PCP'er... Så hvad vil jeg egentlig med dette indlæg? Jo, jeg vil tillade mig dels at prale lidt(Ikke for meget, det kan hurtigt komme retur), og dels vise noget der bør overbevise, bare lidt i hvert fald, skeptikere der stadig ikke tror på det..

Så hermed lige lidt facts og et billede af aftenens sidste gruppe...

Afstand: 25m.

Skydestilling: Siddende med støtte..

Vind: Minimal...

Gevær: AirArms Prosport

Hagl.: JSB Exact 4.52mm

CC: 6mm... (Ja, jeg skrev 6mm :blink: )
14169552_10154562127615362_2079591144_n.jpg
14169552_10154562127615362_2079591144_n.jpg (286.78 KiB) Vist 9977 gange
Som sagt, det er ikke kun for at prale, men synes sgu alligevel at når man lige laver sådan en gruppe der sidder lige i skabet, så skal den sgu vises frem... Og jeg må sige jeg er dybt imponeret af ProSporten... Glæder mig til at jeg skal ud og strække den ud på 50-60 meter..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
Boerge
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1400
Tilmeldt: 12. feb 2011, 20:30
Interesser: haglgevær, riffel, ammunition
Geografisk sted: østjylland
Has thanked: 213 times
Been thanked: 470 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Boerge » 27. aug 2016, 23:16

Imponerende -- og en gang imellem har man lov til at prale lidt :smile:
Andre interesser:
Frimærkesamling, astronomi og dyremishandling!!

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 27. aug 2016, 23:23

Boerge skrev:Imponerende -- og en gang imellem har man lov til at prale lidt :smile:
Tak tak... :razz:

Jeg ville ellers til at pakke sammen, men tænkte, ahr, jeg snupper lige den sidste 5-skuds gruppe....Og jeg sad bare der med den rigtige gode fornemmelse, at det ville blive en god gruppe...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

686
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 272
Tilmeldt: 22. mar 2006, 20:58
Interesser: Pistolskydning og luftvåben
Geografisk sted: Nordsjælland
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 19 times
Been thanked: 34 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af 686 » 28. aug 2016, 14:06

Fornem skydning. Jeg vil forsøge at efterligne dig med min HW97kt. Jeg er der ikke endnu :-)

Jeg er selv blevet overrasket over hvad hvad en fjederdrevet HW97 kan. Så enig med dig i, at man ikke skal afskrive fjedre, som drivteknologi :-)

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 28. aug 2016, 15:22

686 skrev:Fornem skydning. Jeg vil forsøge at efterligne dig med min HW97kt. Jeg er der ikke endnu :-)

Jeg er selv blevet overrasket over hvad hvad en fjederdrevet HW97 kan. Så enig med dig i, at man ikke skal afskrive fjedre, som drivteknologi :-)
Nej, det skal man bestemt ikke... Men læg mærke til at dem der som regel kommer med de postulater, skyder gerne med noget KinaGamorasleskramme-gevær... Ikke at der kan ske fejl med kvalitetsgeværer, men tysk og engelsk mekanik tager man som regel ikke fejl af...

Lige her vil jeg sige at pris og kvalitet hænger sammen... Ikke at en Gamo eller Hatsan kan vælte dåser på 30-40 meter, men til præcisionsskydning er man nødt til at tage trinnet højere oppe...

Åh ja, jeg har også en HW97'er... Det var indtil nu, min yndlingsfjederbøsse... Men må nu vige pladsen for ProSporten... Så en værdig aftager vil jeg sige... :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af PSindrup » 28. aug 2016, 17:41

Flot!

Hvad benyttede du som støtte?

Peter

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 28. aug 2016, 18:02

PSindrup skrev:Flot!

Hvad benyttede du som støtte?

Peter
Tak tak.. :razz:

Det var som sagt siddende skydning, med begge albuer på bordet, og forreste hånd på en skydebænk... Giver det mening? :fun:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Holten101
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 576
Tilmeldt: 5. dec 2014, 12:59
Interesser: Buejagt, buebyg og knive
Geografisk sted: Midtvestsjælland
Has thanked: 110 times
Been thanked: 62 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Holten101 » 29. aug 2016, 09:33

Imponerende skydning, men en Prosporter er heller ikke en hvilken som helst riffel:-)

Jeg har en kæmpe forkærlighed for fjederbøsser, men kæmper en desperat kamp (er tæt på at give op) for at få min RWS 68 (teknisk set en Diana 34) til at skyde bare nogenlunde. Jeg burde måske starte en tråd med alle de issues jeg har med den;-).

Der er et rimeligt prishop mellem en Prosporter og en HW97....hvor meget har du vundet præcisionsmæssigt ved at skifte?. Og er det de fastløbet fjederbøsser man skal ud i for at få noget der minder om den slags PCP agtig præcision som du ligger og leger med?

Cheers
“You cannot reason people out of a position that they did not reason themselves into.”
― Ben Goldacre

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af PSindrup » 29. aug 2016, 10:35

Timber skrev:
PSindrup skrev:Flot!

Hvad benyttede du som støtte?

Peter
Tak tak.. :razz:

Det var som sagt siddende skydning, med begge albuer på bordet, og forreste hånd på en skydebænk... Giver det mening? :fun:
Jeps!

Det kunne jo også havde været siddende på jorden i en "jagtrelevant skydestilling" ... :thumbup: :giggle:

Peter

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Indlæg: 5497
Tilmeldt: 16. feb 2015, 20:56
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 5632 times
Been thanked: 537 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af PSindrup » 29. aug 2016, 10:37

Holten101 skrev:Imponerende skydning, men en Prosporter er heller ikke en hvilken som helst riffel:-)

Jeg har en kæmpe forkærlighed for fjederbøsser, men kæmper en desperat kamp (er tæt på at give op) for at få min RWS 68 (teknisk set en Diana 34) til at skyde bare nogenlunde. Jeg burde måske starte en tråd med alle de issues jeg har med den;-).
Har du prøvet med rigtigt mange forskellige typer hagl? Evt. en af de prøvepakker man kan købe, med ca. 10 forskellige typer hagl i.

Peter

Brugeravatar
Robse
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1902
Tilmeldt: 21. feb 2011, 11:29
Interesser: Skydevåben: Krudt & Luft
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 168 times
Been thanked: 222 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Robse » 29. aug 2016, 10:51

Diana 350 Magnum 5,5 mm
5 skud, afstand 43 meter.
Hagl: H&N Baracuda Match 21,14 Grain
Underlag/støtte: Plastic havestol :mrgreen:
Vedhæftede filer
d350m-50m.jpg
d350m-50m.jpg (29.94 KiB) Vist 9708 gange
You will be hollow. We shall squeeze you empty, and then we shall fill you with ourselves.
― George Orwell, 1984

Holten101
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 576
Tilmeldt: 5. dec 2014, 12:59
Interesser: Buejagt, buebyg og knive
Geografisk sted: Midtvestsjælland
Has thanked: 110 times
Been thanked: 62 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Holten101 » 29. aug 2016, 11:07

PSindrup skrev:
Holten101 skrev:Imponerende skydning, men en Prosporter er heller ikke en hvilken som helst riffel:-)

Jeg har en kæmpe forkærlighed for fjederbøsser, men kæmper en desperat kamp (er tæt på at give op) for at få min RWS 68 (teknisk set en Diana 34) til at skyde bare nogenlunde. Jeg burde måske starte en tråd med alle de issues jeg har med den;-).
Har du prøvet med rigtigt mange forskellige typer hagl? Evt. en af de prøvepakker man kan købe, med ca. 10 forskellige typer hagl i.

Peter
Jeps...har sendt PM så jeg ikke afsporer tråden (helt).

Cheers
“You cannot reason people out of a position that they did not reason themselves into.”
― Ben Goldacre

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 12:59

Holten101 skrev:Imponerende skydning, men en Prosporter er heller ikke en hvilken som helst riffel:-)

Jeg har en kæmpe forkærlighed for fjederbøsser, men kæmper en desperat kamp (er tæt på at give op) for at få min RWS 68 (teknisk set en Diana 34) til at skyde bare nogenlunde. Jeg burde måske starte en tråd med alle de issues jeg har med den;-).

Der er et rimeligt prishop mellem en Prosporter og en HW97....hvor meget har du vundet præcisionsmæssigt ved at skifte?. Og er det de fastløbet fjederbøsser man skal ud i for at få noget der minder om den slags PCP agtig præcision som du ligger og leger med?

Cheers
Med min HW97, kan jeg også lave cirka samme grupper, hvis dagen lige er til det.. Ok ok, minimalt større, men det er så fordi det er en 5.5'er... Men stadig så en 1-krone kan dække gruppen... Vil vove at påstå at det er ikke geværet, men skytten der er begrænsningen på de to... Så jeg har ikke vundet det store i præcision, på den måde.. Men for pokker hvor er den dog dejlig at skyde med..Og så har det altid været en våd drøm at eje sådan en.. :giggle:

Og det der med om der er forskel på fast og knækløb, vil jeg mene det er lidt en skrøne. I hvert fald når vi snakker kvalitetsgeværer.. Nu har jeg tilfældigvis også en HW98'er, og der er det bestemt også skytten der sætter begrænsningen.. Desværre har jeg ikke helt fundet det ultimative hagl til det endnu, omend det præsterer rigtigt godt med både JSB Exact 4.52mm, og H&N Baraccuda 4.51mm..

Selv med min gamle Diana 34 kan jeg skyde ganske præcist, omend den desværre døjer med en dårlig fjeder efterhånden.. Det lyder ikke sundt når jeg knækker den, i hvert fald...

Så jeg vil påstå at en ordentlig kvalitets fjederbøsse, uanset fast eller knækløb, sagtens kan følge med en PCP'er ud til omkring de 50 meter med de rigtige hagl...Og skytten er i form, naturligvis.. :giggle:

Hvis man går ind på Youtube og søger på Si Pittaway, så har han lavet en video med en tunet HW98, hvor han nærmest sætter haglene hul i hul på 50 meter.. :respekt: Så det kan lade sig gøre...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 13:04

PSindrup skrev:
Timber skrev:
PSindrup skrev:Flot!

Hvad benyttede du som støtte?

Peter
Tak tak.. :razz:

Det var som sagt siddende skydning, med begge albuer på bordet, og forreste hånd på en skydebænk... Giver det mening? :fun:
Jeps!

Det kunne jo også havde været siddende på jorden i en "jagtrelevant skydestilling" ... :thumbup: :giggle:

Peter
Ja, det kunne det selvfølgelig også have været.. Men da det jo er en 4.5'er så tænker jeg at jagtrelevante skydestillinger måske er lidt overkill at øve, eftersom den nok er dømt udelukkende til bænkskydning... Selvom det kunne være sjovt at dyrke lidt Field Target med den..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 13:06

Robse skrev:Diana 350 Magnum 5,5 mm
5 skud, afstand 43 meter.
Hagl: H&N Baracuda Match 21,14 Grain
Underlag/støtte: Plastic havestol :mrgreen:
Det er bestemt også godkendt... :thumbup:

Glæder mig også til at jeg skal ud og strække ben på Prosporten, når det altså gider at blive lidt bedre vejr...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Holten101
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 576
Tilmeldt: 5. dec 2014, 12:59
Interesser: Buejagt, buebyg og knive
Geografisk sted: Midtvestsjælland
Has thanked: 110 times
Been thanked: 62 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Holten101 » 29. aug 2016, 13:07

Timber skrev:
Holten101 skrev:Imponerende skydning, men en Prosporter er heller ikke en hvilken som helst riffel:-)

Jeg har en kæmpe forkærlighed for fjederbøsser, men kæmper en desperat kamp (er tæt på at give op) for at få min RWS 68 (teknisk set en Diana 34) til at skyde bare nogenlunde. Jeg burde måske starte en tråd med alle de issues jeg har med den;-).

Der er et rimeligt prishop mellem en Prosporter og en HW97....hvor meget har du vundet præcisionsmæssigt ved at skifte?. Og er det de fastløbet fjederbøsser man skal ud i for at få noget der minder om den slags PCP agtig præcision som du ligger og leger med?

Cheers
Med min HW97, kan jeg også lave cirka samme grupper, hvis dagen lige er til det.. Ok ok, minimalt større, men det er så fordi det er en 5.5'er... Men stadig så en 1-krone kan dække gruppen... Vil vove at påstå at det er ikke geværet, men skytten der er begrænsningen på de to... Så jeg har ikke vundet det store i præcision, på den måde.. Men for pokker hvor er den dog dejlig at skyde med..Og så har det altid været en våd drøm at eje sådan en.. :giggle:

Og det der med om der er forskel på fast og knækløb, vil jeg mene det er lidt en skrøne. I hvert fald når vi snakker kvalitetsgeværer.. Nu har jeg tilfældigvis også en HW98'er, og der er det bestemt også skytten der sætter begrænsningen.. Desværre har jeg ikke helt fundet det ultimative hagl til det endnu, omend det præsterer rigtigt godt med både JSB Exact 4.52mm, og H&N Baraccuda 4.51mm..

Selv med min gamle Diana 34 kan jeg skyde ganske præcist, omend den desværre døjer med en dårlig fjeder efterhånden.. Det lyder ikke sundt når jeg knækker den, i hvert fald...

Så jeg vil påstå at en ordentlig kvalitets fjederbøsse, uanset fast eller knækløb, sagtens kan følge med en PCP'er ud til omkring de 50 meter med de rigtige hagl...Og skytten er i form, naturligvis.. :giggle:

Hvis man går ind på Youtube og søger på Si Pittaway, så har han lavet en video med en tunet HW98, hvor han nærmest sætter haglene hul i hul på 50 meter.. :respekt: Så det kan lade sig gøre...
Det er godt at høre:-). Jeg er ikke helt parat til at skyde skylden for de dårlige resultater på mig selv (kan ikke udelukke at det er der vi havner dog;-).

Nu skal jeg lige hjem og tage et par billeder og så laver jeg en tråd med min case. Tak til dig og Peter (PSindrup).

Cheers
“You cannot reason people out of a position that they did not reason themselves into.”
― Ben Goldacre

Andrik
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 326
Tilmeldt: 2. jun 2011, 18:09
Interesser: luftrifler, elbas, selvsmageri
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 87 times
Been thanked: 94 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Andrik » 29. aug 2016, 13:12

Hej Timber!
Først og fremmest tillykke med Prosporten. Et gevær som jeg selv lurer på. Frygtindgydende gruppering. :respekt: :numberone:
Men må jeg spørge dig?
Hvor købte du det. Var det bare at bestille uden blanketfniller og tilladelser, da det er 4,5mm.
Hvordan fik du sendt det.
På forhånd tak og i håb om en velvillig sagsbehandling! :biggrin:
They can cut off our fingers one by one, but if we join together, we can make a powerful fist.

Sitting Bull.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 13:24

Andrik skrev:Hej Timber!
Først og fremmest tillykke med Prosporten. Et gevær som jeg selv lurer på. Frygtindgydende gruppering. :respekt: :numberone:
Men må jeg spørge dig?
Hvor købte du det. Var det bare at bestille uden blanketfniller og tilladelser, da det er 4,5mm.
Hvordan fik du sendt det.
På forhånd tak og i håb om en velvillig sagsbehandling! :biggrin:
Jo tak... Det er bestemt et yderst præcist gevær...

Jeg bestilte fra Mundilar, som vi jo har snakket om... Og da jeg tænkte jeg ligeså godt kunne gå all in, bestilte jeg det med valnøddeskæfte.. Desværre var der så sket en fejl på hans hjemmeside, så det stod som lagervare, men var det ikke.. Jeg fik dog besked med det samme om det, men måtte lige vente 10 dage ekstra på det.. Dog var der ingen slinger i valsen efter, og det tog 5 dage at få det hjem til DK, og det var endda over en weekend. Han smed også et par dåser hagl i pakken, som kompensation..... Og det var med GLS... Og så vidt jeg ved, så skal man ikke bruge papirer på en 4.5'er...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Jesper5036 » 29. aug 2016, 14:43

Tillykke med den fine skyder :smile:
Tror heller ikke Air Arms er mere præcis fremfor HW, hvis alt spiller på dagen kan de begge levere varen lige godt.
Dog synes jeg Air arms er flotteste i detaljerne, og meget lette af servicere.
AA tx 200 med MTC Viper

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 15:07

Jesper5036 skrev:Tillykke med den fine skyder :smile:
Tror heller ikke Air Arms er mere præcis fremfor HW, hvis alt spiller på dagen kan de begge levere varen lige godt.
Dog synes jeg Air arms er flotteste i detaljerne, og meget lette af servicere.
Lige nøjagtig... Men skal da have prøvet at sætte dem op mod hinanden, sådan bare for sjov... Og ja, det er et flot gevær, sådan en englænder.. Der er tyskerne måske lidt mere konservative... Men skyde, det kan de begge to...

Og tak.. :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af C-X » 29. aug 2016, 15:24

Billeder af skyderen skal vi åbenbart snydes for? :???:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Uldsok
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 21. jan 2013, 13:18
Interesser: Genladning, skydning, fiskeri
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 28 times
Been thanked: 52 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Uldsok » 29. aug 2016, 16:03

C-X skrev:Billeder af skyderen skal vi åbenbart snydes for? :???:
Ja og hvorfor mon?
Næh du, jeg er sikker på den gode Timber har siddet og kedet sig dernede sydpå og så har han været i Silvan og købt ny skruemaskine

Enhver kan jo bore 5 huller med et betonbor og så påstå det er en skudgruppe fra en AirArms Prosport...

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 16:05

C-X skrev:Billeder af skyderen skal vi åbenbart snydes for? :???:
Nej nej, bare rolig... De skal såmend nok komme.. Men udfordringen er at kameraet på min telefon er møgelendigt, så billederne er ikke specielt gode. Og det er en dumbphone, så jeg kan heller ikke lægge dem på nettet..

Men har bestilt et digitalkamera, som gerne skulle lande indenfor de næste par dage.. Og så kommer der billeder.. :blink: :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af Timber » 29. aug 2016, 16:06

Uldsok skrev:
C-X skrev:Billeder af skyderen skal vi åbenbart snydes for? :???:
Ja og hvorfor mon?
Næh du, jeg er sikker på den gode Timber har siddet og kedet sig dernede sydpå og så har han været i Silvan og købt ny skruemaskine

Enhver kan jo bore 5 huller med et betonbor og så påstå det er en skudgruppe fra en AirArms Prosport...
Nu ikke afsløre alt for meget, for pokker da... Nu var jeg lige ved at slippe afsted med det... :neutral: :fun:

Hov, glemte lige.. Vi har slet ikke nogen Silvan hernede.. Så skal jeg helt til Nyk. F., og det er da immervæk et stykke vej...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Det der med at fjedergeværer ikke kan ramme... Eller noget..

Indlæg af C-X » 29. aug 2016, 16:10

Hold nu fast... Skal vi tro på, at du har smidt guldet for en AA Pro Sport, men du har hverken en mobillos eller et andet digicam der kan skyde lidt billeder af herligheden? :modbat:

+1 til murborsteorien :twisted:


:giggle:
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Besvar