Information om Københavns Skyttecenter

Debat om foreningsarbejde, organisering, konsortier - alt, der skaber aktivitet for skytter og jægere.
Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 17. aug 2016, 18:38

Flugteren skrev:Jeg håber, at denne tråd er det rette sted at placere spørgsmålet, snarere end at oprette en selvstændighed tråd - so here goes :smile:

Jeg er ny riffelskytte, og skal indskyde min nye riffel, så den er klar til jagt senere på året. Jeg har dog ikke været ude på KSC før, og jeg har derfor nogle spørgsmål

Hvordan er det med indskydning på KSC/SJF´s baner?

1. Møder man op med riffel + tilbehør (og diverse tilladelser) på et vilkårligt tidspunkt indenfor åbningstid, skriver sig ind, betaler og derefter skyder?

2. Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i, hvor meget det egentlig koster at indskyde sin riffel (altså, hvad er prisen for brug af en bane)? Prisen betyder jo ikke det store i det lange løb, men jeg synes kun at finde priser på baneskydning (altså regulær skydning på flere afstande), og ikke på indskydning/træning? Kan man udelukkende indskyde, og derefter skal man booke bane i tre timer, hvis man vil skyde ti skud yderligere?

3. Hvor lang tid har man til at indskyde og derefter træne en smule med riflen? Jeg kan læse noget om tre timer, er det korrekt?

Det var alligevel en del :smile: Håber, at det er til at overkomme, og at nogle har lyst til at svare. ;)

På forhånd tak :eek:
Ad 1:
Ja. Du kan dog være uheldig at der ikke er plads eller at der på anden vis er lagt beslag på banerne.

Ad 2:
Banelejen er (så vidt jeg husker) 125kr. Jeg regner ikke med at de afkræver dig yderligere, såfremt du kan nå at afvikle skydning på andre afstande, indenfor de 3 timer.

Ad 3:
Ja. 3 timer.


Hvis du kommer i tvivl om noget derude, så er vagten altid flink og behjælpelig. Det samme gælder øvrige skytter/brugere.... Så spørg endelig.

Og god fornøjelse :razz:
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Flugteren » 17. aug 2016, 19:05

Agamemnon skrev:
Flugteren skrev:Jeg håber, at denne tråd er det rette sted at placere spørgsmålet, snarere end at oprette en selvstændighed tråd - so here goes :smile:

Jeg er ny riffelskytte, og skal indskyde min nye riffel, så den er klar til jagt senere på året. Jeg har dog ikke været ude på KSC før, og jeg har derfor nogle spørgsmål

Hvordan er det med indskydning på KSC/SJF´s baner?

1. Møder man op med riffel + tilbehør (og diverse tilladelser) på et vilkårligt tidspunkt indenfor åbningstid, skriver sig ind, betaler og derefter skyder?

2. Jeg kan ikke rigtig finde hoved og hale i, hvor meget det egentlig koster at indskyde sin riffel (altså, hvad er prisen for brug af en bane)? Prisen betyder jo ikke det store i det lange løb, men jeg synes kun at finde priser på baneskydning (altså regulær skydning på flere afstande), og ikke på indskydning/træning? Kan man udelukkende indskyde, og derefter skal man booke bane i tre timer, hvis man vil skyde ti skud yderligere?

3. Hvor lang tid har man til at indskyde og derefter træne en smule med riflen? Jeg kan læse noget om tre timer, er det korrekt?

Det var alligevel en del :smile: Håber, at det er til at overkomme, og at nogle har lyst til at svare. ;)

På forhånd tak :eek:
Ad 1:
Ja. Du kan dog være uheldig at der ikke er plads eller at der på anden vis er lagt beslag på banerne.

Ad 2:
Banelejen er (så vidt jeg husker) 125kr. Jeg regner ikke med at de afkræver dig yderligere, såfremt du kan nå at afvikle skydning på andre afstande, indenfor de 3 timer.

Ad 3:
Ja. 3 timer.


Hvis du kommer i tvivl om noget derude, så er vagten altid flink og behjælpelig. Det samme gælder øvrige skytter/brugere.... Så spørg endelig.

Og god fornøjelse :razz:
Det var det, jeg tænkte. Og 125 kroner er ikke galt. ;-) Mange tak for svaret, jeg håber at komme ud på lørdag ;-)

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Flugteren » 20. aug 2016, 23:33

Havde en herlig "indvielse" i riffelskydningen i dag - tog tidligt lørdag morgen ud på skydebanen for at indskyde riflen, og blev høfligt henvist til SJF´s baner af Vagten på KSC. Her havde jeg et par herlige timer i godt selskab med flinke riffelskytter og dygtige instruktører. Fik skudt riflen ind, blev kyndigt instrueret i teknikken og fik sat 50 skud på skiverne :eek:

Piben (og lyddæmperen) blev godt varme :rolf:

Tak til KSC for en god oplevelse - glæder mig til næste gang :beback:

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af 458hunter » 19. sep 2016, 09:24

Nogen der skal på KSC lørdag?

Kommer til at have 3-4 rifler fra bøjlespænder til PAR med, da jeg har shuflet kikkerter rundt.

Altid rart med selskab :)

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 3350
Tilmeldt: 23. maj 2016, 10:13
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 69 times
Been thanked: 632 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Flugteren » 19. sep 2016, 10:16

Chrstn_Olsen skrev:Nogen der skal på KSC lørdag?

Kommer til at have 3-4 rifler fra bøjlespænder til PAR med, da jeg har shuflet kikkerter rundt.

Altid rart med selskab :)
Det er muligt. Nu er det også over 12 timer siden, jeg sidst skød med min S&L, så den trænger sikkert til at blive luftet på lørdag. Men jeg må lige se på kalenderen og lektier. :smile:

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 3. dec 2016, 11:49

For anden gang, indenfor en måned, har jeg oplevet at blive afvist på Københavns Skyttecenter, når jeg ønskede at benytte riffelbanerne (i mit tilfælde 300m banerne).

Afvisningen sker, med henvisning til afvikling af vinter-terrænskydning og at denne aktivitet fremgår af hjemmesiden (hvilket den ikke gjorde) og at jeg kan "prøve lykken" senere eller komme igen en anden dag.

Jeg har fuld forståelse for at centeret har en begrænset kapacitet og at det er én af de få faciliteter, på Sjælland der kan huse større stævner. Men hér ender min forståelse til gengæld også.

Når Københavns skyttecenter sælger årskort til 1800,- kroner, hvilket er 3-4 gange så dyrt som det gennemsnitlige kontingent for en skytteforening, så mener jeg at årskorts-indehavere, med rimelighed kan forvente at kunne benytte centerets faciliteter, indenfor centerets åbningstider. Er banerne optaget af andre skytter (enkeltpersoner) så venter man naturligvis til vedkommende er færdig, hvorefter man kan overtage banen. Men at centeret så ofte, som tilfældet er, er fuldt belagt med stævner, og at faste årskort-kunder mister så relativt mange skydedage, er simpelthen ikke acceptabelt, i mine øjne.

Københavns Skyttecenter sælger mig en vare (muligheden for at benytte banerne, i centerets åbningstid) for den nette sum af 1800,- kroner om året, hvorefter de sælger den samme vare IGEN til en anden køber. Dét er, i mine øjne, dobbeltsalg og burde ikke forekomme.

I mit tilfælde udløber mit årskort d. 06DEC2016. Herefter har jeg mulighed for at betale pr. gang (125,- kr.) eller også kan jeg indløse et nyt årskort til 1800,- kr. Men I dag var den sidste dag, hvor jeg havde mulighed for at benytte mig af den vare, som jeg havde betalt for, hvilket jeg så ikke kunne, grundet afholdelse af vinter-terræn. Personligt er jeg voldsomt afhængig af at kunne koordinere mine skydninger relativt frit, da mit arbejde og familie kræver ganske meget af min tid. I den forholdsvis sparsomme fritid jeg så har, skal der koordineres børnepasning o.a. før jeg kan komme på banen. Jeg troede, i min barnlige naivitet, at det var dén fleksibilitet jeg betalte for ved at give 1800,- kr for at årskort.

Skulle der være nogen form for rimelighed til burde der friholdes 1-2 standpladser/distance til skytter, der havde betalt forud (indløst årskort). Eller også burde prisen nedjusteres ganske betragteligt, da skyttecenteret ikke kan garantere, at personer, der allerede har betalt for at kunne benytte banerne, kan benytte disse, indenfor centerets åbningstid.

Jeg har således intet som helst imod at vente på, at en anden skytte, der har indløst årskort, bliver færdig på banen, før jeg kan komme til. Jeg synes derimod at det er aldeles uforskammet at sælge folk et årskort, som så efterfølgende ikke kan benyttes adskillige weekend dage, i løbet af året, fordi man vælger at leje SAMTLIGE baner ud til stævner. :evil:
Senest rettet af Agamemnon 3. dec 2016, 20:06, rettet i alt 1 gang.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

AHSV
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 663
Tilmeldt: 19. okt 2007, 11:36
Interesser: Jagt, Fiskeri, Baneskydning
Geografisk sted: København
Has thanked: 21 times
Been thanked: 103 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af AHSV » 3. dec 2016, 12:53

Hej Agememnon

Jeg har et perifært kendskab til driften af KSC gennem mit medlemsskab af SJF hvor jeg er medlem af skydeudvalget. Da Københavns kommune for nogle år siden trak sig ud af anlægget overgik driften til diverse foreninger (herunder SJF). Den gang var budgettet relativt stramt og man kan sige at anlæggets overlevelse stod på spil.

Jeg skal ikke kunne sige om budgettet stadig er stramt for hele anlægget, men nede hos jægerne spinder vi ikke guld, på trods af at vi alle er frivillige.

Fik du noget skriftligt med da du købte årskortet, det du er udsat for er vel fair nok, hvis du ellers er blevet oplyst derom. Ellers er jeg da helt enig i at det er en sur oplevelse som også ville irritere mig. Jeg ville tage kritikken ned på kontoret, hvor de sælger årskort og bede dem sikre at de bedrer informationsniveauet omkring hvor mange lukkedage man kan forvente og så tage stilling til dit fremtidige køb af årskort med dette i mente.

:razz:

Mvh.
Anders

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 3. dec 2016, 13:35

AHSV skrev:Hej Agememnon

Jeg har et perifært kendskab til driften af KSC gennem mit medlemsskab af SJF hvor jeg er medlem af skydeudvalget. Da Københavns kommune for nogle år siden trak sig ud af anlægget overgik driften til diverse foreninger (herunder SJF). Den gang var budgettet relativt stramt og man kan sige at anlæggets overlevelse stod på spil.

Jeg skal ikke kunne sige om budgettet stadig er stramt for hele anlægget, men nede hos jægerne spinder vi ikke guld, på trods af at vi alle er frivillige.

Fik du noget skriftligt med da du købte årskortet, det du er udsat for er vel fair nok, hvis du ellers er blevet oplyst derom. Ellers er jeg da helt enig i at det er en sur oplevelse som også ville irritere mig. Jeg ville tage kritikken ned på kontoret, hvor de sælger årskort og bede dem sikre at de bedrer informationsniveauet omkring hvor mange lukkedage man kan forvente og så tage stilling til dit fremtidige køb af årskort med dette i mente.

:razz:

Mvh.
Anders
Jeg er kommet på KSC de sidste 20 år.... Ihvertfald.... Og jeg husker udmærket tiden under kommunalt styre. Der er ingen tvivl om at den daglige drift kører markant bedre nu, end tidligere og at personalet derude (Henrik, Heino m.fl.) gør et kæmpe stykke arbejde for at anlæggets brugere får de absolut bedste, fysiske forhold. Stor respekt for dem. Jeg er ligeledes udmærket bekendt med finansieringen via brugerbetaling. Så meget at jeg faktisk er medlem af 3 forskellige skytteforeninger, der bruger KSC. Og dette er udover det årskort, som jeg også køber. Jeg bruger således lige omkring 3500 om året på medlemskaber og kontingenter, der mere eller mindre direkte tilfalder KSC. Og dét inden jeg har skudt ét eneste skud.

Dét jeg er irriteret over er, at ikke engang dét faktum kan garantere, at jeg kan benytte de baner jeg ønsker, i centerets åbningstid og at centerets bestyrelse åbenbart ikke ser dette som et problem.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af KenP » 3. dec 2016, 13:53

Nå ja nu er det så en medlemsbetalende forening som har booket banerne.... som formentlig betaler mere end dig, og datoerne har været kendt et par måneder.

Vil du have de næste datoer du kan brokke dig over med det samme?

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 3. dec 2016, 14:04

KenP skrev:Nå ja nu er det så en medlemsbetalende forening som har booket banerne.... som formentlig betaler mere end dig, og datoerne har været kendt et par måneder.

Vil du have de næste datoer du kan brokke dig over med det samme?
Konfrontatorisk, intetsigende svar, der oser langt væk af misset pointe.
Gider ikke engang svare.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

A284win
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 286
Tilmeldt: 17. okt 2016, 17:40
Interesser: Skydning med 284win
Geografisk sted: Smidt på Falster
Has thanked: 71 times
Been thanked: 42 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af A284win » 3. dec 2016, 14:33

Jeg har lige checket deres hjemmeside og der står intet om at 300 meter banerne ikke er tilgængelige.
Hvis jeg var driblet fra Falster og til Kbh for at skyde 300 meter og der var lukket så ville jeg nok også være en anelse på tværs. Det er i hvertfald ærgerligt at informationsniveauet er så dårligt.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 2039
Tilmeldt: 27. maj 2014, 19:23
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 840 times
Been thanked: 266 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af LapuaMagnum » 3. dec 2016, 14:34

KenP skrev:Nå ja nu er det så en medlemsbetalende forening som har booket banerne.... som formentlig betaler mere end dig, og datoerne har været kendt et par måneder.

Vil du have de næste datoer du kan brokke dig over med det samme?
Jamen så svarer jeg da!!

Manden er utilfreds med at man ikke kan komme til at skyde grundet at andre har booket hele anlægget og ikke at nogen betaler mere end andre, det er i min optik en ulækker tankegang på trods af at jeg lever af penge!

Møllen gik på at det burde være muligt at kunne komme til at skyde som alm. betalende medlem med årskort underordnet om hele den danske hær skal ud og indskyde en gammel karabin eller hvad det måtte være. Desuden kunne det måske med fordel gøres som starter udtrykker at man kunne holde en bane eller 2 ledig så andre betalende gæster også kunne skyde.

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 3. dec 2016, 14:44

A284win skrev:Jeg har lige checket deres hjemmeside og der står intet om at 300 meter banerne ikke er tilgængelige.
Nemlig... Just "sakset" fra hjemmesiden.
Vedhæftede filer
KSC 1.JPG
KSC 1.JPG (27.83 KiB) Vist 27902 gange
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

AHSV
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 663
Tilmeldt: 19. okt 2007, 11:36
Interesser: Jagt, Fiskeri, Baneskydning
Geografisk sted: København
Has thanked: 21 times
Been thanked: 103 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af AHSV » 3. dec 2016, 15:11

Agamemnon skrev:
AHSV skrev:Hej Agememnon

Jeg har et perifært kendskab til driften af KSC gennem mit medlemsskab af SJF hvor jeg er medlem af skydeudvalget. Da Københavns kommune for nogle år siden trak sig ud af anlægget overgik driften til diverse foreninger (herunder SJF). Den gang var budgettet relativt stramt og man kan sige at anlæggets overlevelse stod på spil.

Jeg skal ikke kunne sige om budgettet stadig er stramt for hele anlægget, men nede hos jægerne spinder vi ikke guld, på trods af at vi alle er frivillige.

Fik du noget skriftligt med da du købte årskortet, det du er udsat for er vel fair nok, hvis du ellers er blevet oplyst derom. Ellers er jeg da helt enig i at det er en sur oplevelse som også ville irritere mig. Jeg ville tage kritikken ned på kontoret, hvor de sælger årskort og bede dem sikre at de bedrer informationsniveauet omkring hvor mange lukkedage man kan forvente og så tage stilling til dit fremtidige køb af årskort med dette i mente.

:razz:

Mvh.
Anders
Jeg er kommet på KSC de sidste 20 år.... Ihvertfald.... Og jeg husker udmærket tiden under kommunalt styre. Der er ingen tvivl om at den daglige drift kører markant bedre nu, end tidligere og at personalet derude (Henrik, Heino m.fl.) gør et kæmpe stykke arbejde for at anlæggets brugere får de absolut bedste, fysiske forhold. Stor respekt for dem. Jeg er ligeledes udmærket bekendt med finansieringen via brugerbetaling. Så meget at jeg faktisk er medlem af 3 forskellige skytteforeninger, der bruger KSC. Og dette er udover det årskort, som jeg også køber. Jeg bruger således lige omkring 3500 om året på medlemskaber og kontingenter, der mere eller mindre direkte tilfalder KSC. Og dét inden jeg har skudt ét eneste skud.

Dét jeg er irriteret over er, at ikke engang dét faktum kan garantere, at jeg kan benytte de baner jeg ønsker, i centerets åbningstid og at centerets bestyrelse åbenbart ikke ser dette som et problem.
Som sagt, jeg forstår udemærket din irritation, særligt når det (som det fremgår længere nede i tråden) ikke har været annonceret ordentligt. Når jeg skrev om priserne var det egentligt blot for at sige at jeg mener priserne er rimeligt (jeg bliver, når jeg står bag disken, ofte konfronteret med at folk oplever dem som værende ublu).

Min hovedpointe var egentligt også bare et spørgsmål omkring hvorvidt du ved købet af årskortet egentligt var blevet gjort opmærksom på at lukkedage kan forekomme? Fordi hvis man rent faktisk får den information når man tegner årskortet - så har du jo fået hvad der er aftalt! Der er så ingen tvivl om at annonceringen er mangelfuld...

Hvad angår at holde et par baner ledige så tror jeg ikke at foreningerne vil acceptere dette! Primært grundet at det så bliver svært at overskue hvem der har ansvar for hvad hvis man pludselig har et uheld på benene der kræver involvering af et forsikringsselskab.

Mvh.
Anders

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Bofhenator » 3. dec 2016, 15:42

AHSV skrev: Hvad angår at holde et par baner ledige så tror jeg ikke at foreningerne vil acceptere dette! Primært grundet at det så bliver svært at overskue hvem der har ansvar for hvad hvis man pludselig har et uheld på benene der kræver involvering af et forsikringsselskab.

Mvh.
Anders
På pistolafsnittet er dette intet problem, hvis en forening kun har booket 8 ud af de ti ledige standpladser kan centret sagtens sælge de sidste to standpladser til to skytter der bare dukker op.

Jeg kan ikke forestille mig det er mere bøvlet som riffelskytte, hvor man ikke skal ud og fællesmarkerer efter 10-20-30 skud.

Jeg er dog helt enig i at HVIS det er blevet oplyst at man kan forvente (feks) 8 lukkelørdage OG de bliver annonceret på KSC hjemmeside i ordentlig tid (som minimum annonceret i det hele taget), så ved man hvad man betaler for... Jeg fik ikke oplyst den slags da jeg indløste mit årskort. Og det er tydeligvis ikke oplyst på KSC hjemmeside.

Stram op, kan man vist med sindsro opfordre til.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

300win
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 340
Tilmeldt: 4. okt 2008, 19:04
Interesser: jagt, våben og skydning
Geografisk sted: Fyn, DK.
Has thanked: 16 times
Been thanked: 5 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af 300win » 3. dec 2016, 17:38

KenP skrev:Nå ja nu er det så en medlemsbetalende forening som har booket banerne.... som formentlig betaler mere end dig, og datoerne har været kendt et par måneder.

Vil du have de næste datoer du kan brokke dig over med det samme?
Mage til arrogance.....

Anders

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af KenP » 3. dec 2016, 18:09

Dette er meldt ud til alle de skytteforeninger 1. September, om den enkelte forening, så har givet det videre kan jeg ikke svare på.

Men hvis man er medlem af 3 som skyder på KSC, burde der være en chance for at der blev gjort opmærksom på det.

http://www.skyd.dk/joomla/Dokumenter/In ... 016-17.pdf

Så kan man kalde og arrogant som man har lyst til.

KenP
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 544
Tilmeldt: 18. nov 2013, 22:01
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 32 times
Been thanked: 70 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af KenP » 3. dec 2016, 18:14

Glemte lige...

Dette er på ksc egen hjemmeside, hvor det også står at banerne er booket:

http://www.kbh-skyttecenter.dk/index.ph ... 30-11-2016

458hunter
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 14. maj 2005, 19:19
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 821 times
Been thanked: 429 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af 458hunter » 3. dec 2016, 18:19

Der er jo mange andre brugere end dem i foreningerne. Så kun at melde det ud i foreningerne er ikke godt nok.

Når man nu kender dagene i god tid, er det skidt at det ikke er meldt ud..

Brugeravatar
Kleth
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 5290
Tilmeldt: 27. mar 2013, 15:20
Interesser: Jage,Skyde,Ammo&Historie
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 971 times
Been thanked: 725 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Kleth » 3. dec 2016, 18:50

Jeg ved ikke om det er relateret, og jeg kan på IPhone og Android ikke se hverken Excel-arket over banebookninger og i dag kunne jeg ikke se at banen var reserveret til kl 13 fra IPhone. Jeg har før observeret dette problem, så jeg havde smug-kigget fra en laptop.
En bedre mobility løsning ville af mig blive modtaget med et skræmmende smil :biggrin:
Maxim #28: “If the price of collateral damage is high enough, you might be able to get paid for bringing ammunition home with you.”

A284win
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 286
Tilmeldt: 17. okt 2016, 17:40
Interesser: Skydning med 284win
Geografisk sted: Smidt på Falster
Has thanked: 71 times
Been thanked: 42 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af A284win » 3. dec 2016, 20:48

Jeg vil gerne støtte op om en lidt bedre og informativ hjemmeside til Kbh skyttecenter. Det er måske mere relevant at de ansvarlige for programmeringen tager kritikken konstruktivt frem for at svine de brugere til som trods alt også betaler til fællesskabet.

Jeg har faktisk ringet til vagten og verificeret at hjortebanen var åben for to timer senere opleve et "lukket" skilt på huset. Jeg har raset af nu men det var sku træls at køre fra Falster og til storbyen og så kunne drible hjem igen.

Brugeravatar
Agamemnon
Moderator
Moderator
Indlæg: 3578
Tilmeldt: 6. jan 2008, 15:36
Interesser: Skydning genladning Etymologi
Geografisk sted: København
Has thanked: 566 times
Been thanked: 1055 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Agamemnon » 3. dec 2016, 21:09

KenP skrev:Dette er meldt ud til alle de skytteforeninger 1. September, om den enkelte forening, så har givet det videre kan jeg ikke svare på.

Men hvis man er medlem af 3 som skyder på KSC, burde der være en chance for at der blev gjort opmærksom på det.

http://www.skyd.dk/joomla/Dokumenter/In ... 016-17.pdf

Så kan man kalde og arrogant som man har lyst til.
Aha..... Ja.... Endnu en gang vil jeg undlade at svare direkte på dit indlæg, men nøjes med at sige, at jeg finder den fingerpegende, små fornærmede "the customer is always wrong" tone ganske uklædelig.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.

Edmund Burke, 1729-1797.

A284win
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 286
Tilmeldt: 17. okt 2016, 17:40
Interesser: Skydning med 284win
Geografisk sted: Smidt på Falster
Has thanked: 71 times
Been thanked: 42 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af A284win » 4. dec 2016, 09:59

Nu har jeg lige prøvet på at finde den kalender som kenp henviser til. Min Google er så svag at jeg ikke kan finde den gennem Kbh-skutteventer hjemmeside. Jeg kan finde at 100 meter og 200 meter er lukket frem til kl 13.

Under topic: priser.
Her kan jeg finde løssalg uden reservation. Timepriser mv. Der står også at et årskort koster 1800kr som giver adgang til alle ovennævnte distancer.
Der står ingen steder at hele afsnit kan afspærres til arrangementer. Det ville da være god info enten her eller på forsiden at skrive hvilke baner der ikke er ledige på forskellige dage.

Nå men jeg dropper ud af tråden nu. Har ikke mere at bibringe men blot et håb om at det bliver muligt at undgå at køre forgæves i fremtiden. Ingen kæde er stærkere end det svageste led.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Indlæg: 9650
Tilmeldt: 22. apr 2010, 22:01
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 1721 times
Been thanked: 2146 times
Kontakt:

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af Bofhenator » 4. dec 2016, 13:09

A284win skrev:Nu har jeg lige prøvet på at finde den kalender som kenp henviser til. Min Google er så svag at jeg ikke kan finde den gennem Kbh-skutteventer hjemmeside. Jeg kan finde at 100 meter og 200 meter er lukket frem til kl 13.

Under topic: priser.
Her kan jeg finde løssalg uden reservation. Timepriser mv. Der står også at et årskort koster 1800kr som giver adgang til alle ovennævnte distancer.
Der står ingen steder at hele afsnit kan afspærres til arrangementer. Det ville da være god info enten her eller på forsiden at skrive hvilke baner der ikke er ledige på forskellige dage.

Nå men jeg dropper ud af tråden nu. Har ikke mere at bibringe men blot et håb om at det bliver muligt at undgå at køre forgæves i fremtiden. Ingen kæde er stærkere end det svageste led.
Jeg er helt enig.

Det skal naturligvis være muligt at gennemføre store stævner på KSC, men det skal meldes klart og tydeligt ud hvor meget det drejer sig om ifm med køb af årskort og det skal fremgå tydeligt af hjemmesiden.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
CheesusCrust
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. mar 2014, 18:26
Interesser: Hulmaskiner
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 21 times
Been thanked: 7 times

Re: Københavns Skyttecenter

Indlæg af CheesusCrust » 4. dec 2016, 17:16

KenP skrev:Nå ja nu er det så en medlemsbetalende forening som har booket banerne.... som formentlig betaler mere end dig, og datoerne har været kendt et par måneder.

Vil du have de næste datoer du kan brokke dig over med det samme?
KenP skrev:Dette er meldt ud til alle de skytteforeninger 1. September, om den enkelte forening, så har givet det videre kan jeg ikke svare på.

Men hvis man er medlem af 3 som skyder på KSC, burde der være en chance for at der blev gjort opmærksom på det.

http://www.skyd.dk/joomla/Dokumenter/In ... 016-17.pdf

Så kan man kalde og arrogant som man har lyst til.

Det er fandme en ulækker holdning at have til ens kunder

Besvar