Jeg er bestemt ikke fan....
Da vores nummerplader skulle skrues fast f.eks.. Det er totalt dumt, det tager ca 10 sek, med en boremaskine, og ellers så tager man bare fat i pladen og hiver til, så bliver skruehovederne bare revet igennem pladen, og så monterer man bare med et sæt skruer der er et nummer større næste gang. Sådan måtte jeg gøre på en bil, da skruerne var helt kværnet i hovedet.
Ligesom jeg nødig ville have folk skulle være tvunget på vinterdæk i vintermånederne...
Eller knivloven
eller...
Man kan blive ved, jeg synes ikke man skal straffe, folk på den måde, tilgengæld så straf dem der ikke kan finde ud af det.
Er du involveret i et uheld selv solo, om vinteren på sommerdæk, jamen, så skal man stå til evt bøde, og have ansvaret for ulykken, medmindre modparten har gjort noget endnu dummere....
Straf dem der ikke kan finde ud af at have en lommekniv, jeg har før stået og skulle aflive en kat, men havde ingen kniv i bilen, da jeg er bange for at loven rammer mig, selvom at kniven/multitool, kun vil blive brugt til et fornuft formål.
Hvis ens nummerplader blir stjålet, jamen så betaler man selv for nogle nye, det er jo ikke nogle man får.
Straf i stedet, dem der laver ugerningerne, i stedet for at straffe dem som ikke har gjort noget galt