Besøg af politiet

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
600
Silver Member
Silver Member
Interesser: Dykning og skydning og klatrin
Geografisk sted: København
Has thanked: 15 times
Been thanked: 84 times

Re: Besøg af politiet

Indlæg af 600 » 30. jan 2017, 17:40

Min sag kort. Kronologisk opstilt.

1. Lørdag d. 21. jan. 2017 skyder jeg på Københavns Skytte Center med min nye riffel. Første gang på skytte banen. Her indskyder jeg den og drøner de sidste 4-5 skud af. Min søster filmer de sidste 4-5 skud og drøner den af på Snapchat. På denne snapchat har hun satme 200+ venninder!

Skudene er købt på skytte banen.

2. Søndag d. 22. jan 2017 banker det på døren kl. ca, 20:30. Jeg var i bad og gad ikke at afbryde mit bad. Vi har mange småbørn i opgangen og tit og ofte banker de på for at lege min min søn eller spørger om de ikke må besøge hinanden.

Banken bliver gradvist mere og mere voldsom og min kæreste bliver satme bange og tror det er en hjemmerøver! Tilsidst bliver der sparket på døren og revet i dør håndtaget! Det gik mig sgu lidt på nerverne at man begynder at rive på dørehåndtaget. Det var pisse grænseoverskridende. Den der banker har ikke givet sig til kende endnu. Jeg råber og spørger "hvem er det?" og der bliver først her svaret "det er politiet".

3. Jeg lukker op og står i badhåndklæde om livet og ser 5 betjente med skudsikre veste og ballistisk skjold. Her blev der udvekslet noget kommunikation mellem mig og politiet angående hvad der foregår. Jeg blir oplyst omkring at nogen har set mig på det sociale medie at jeg har skudt med et fuld automatisk riffel!

4. Jeg spørger om jeg ikke lige kan hoppe i tøjet. Om jeg har givet dem lov til at komme ind eller ej kan jeg ærlig talt ikke huske. Jeg går ind på værelset og tager bukser og trøje på. Kærsten sidder pisse forskrækket og sønnen med!

5. Politiet spørger om det passer at jeg har været ude og skyde og jeg siger jeps, det er korrekt. De gav udtryk for at de vidste jeg har købt ammunition fra Københavnsskytte center og jeg sagde det også var korrekt. De troede jeg havde riflen opbevaret et andet sted, men jeg fortalte dem at det hele er opbevaret hjemme på bopælen i skabet.

6. De beder mig om at tage det hele frem. Det gøre jeg, jeg åbner våbenskabet og de står skide nervøse og tror måske jeg skal til at trække våben og skyde dem. (forståelig nok). Efter at have revet alt grej frem tager der billeder og dokumenter alt hvad jeg har. De tager også billeder af jagttegn og våbentilladelse.

7. De tjekker min person for evt. skjulte genstande og jeg står med lommerne på vrangen.

8. Efter et stykke tid med foto sessionen, åbner jeg riflen op for dem og viser dem at min riffel er en semi auto og at der er sket en misforståelse. Den er fuld lovlig, ingen modifikationer af nogen art og viser dem funktionen.

9. De beklager ulejligheden går en tur i stuen og altanen for at tjekke alt af.

10. De smutter. Men efter ca. 5 min vender indsatslederen tilbage og beder om riflen sendt til yderligere inspektion. Her har han medbragt et Journal nr. og givet mig sit eget telefon nummer i tilfældet af hvis sagen skulle trække i lang drag.

Min personlig oplevelse er at jeg synes episoden var pissehamrende ubehaglig, og nu tror naboerne satme også jeg er stor kriminel. Men det endte godt vil jeg mene. Og den aggressive fremgangsmåde blev til sidst en venligsindet samtale mellem mig og politiet og vi fik da også grint lidt af hvordan det hele forløb. De undskyldte forløbet, gav mig pænt hånden og beklaget ulejligheden og gik med riflen og sagde hvis noget går i stykker vil politiet erstatte det. Det var efter at jeg sagde til dem at de skulle passe godt på den. Jeg spurgte faktisk også ind til hvad nu hvis et andet politi hold kom vadende og spurgte hvor i helvede min riffel er?? Her garanteret de at det vil ikke ske, for hele kredsen ved hvilken sager der kører.

Den jeg er mest irriteret over er faktisk min søster der åbenbart har været hurtigere på snapchat knapperne end jeg var på aftrækkeren! Den næste i køen er den kæmpe idiot der har meldt mig! For det var satme ikke med god intentioner! Det er jeg 99% sikker på! De hønse venninder søs har er sgu nogle misundelig, bitter kællinger! (Undskyld udtrykket). Det er garanteret fordi de er vred på hende også skal jeg lige have en tur! De konkkurere fandema hele tiden om hvem der har flest "likes" og "followers" og tasker og smykker så det gøre helt ondt! Og søs fik sikkert mange likes efter en video med riffel som de andre hønse ikke har adgang til!

PS: Jeg er nok mest vred på mig selv for ikke at have tænkt over at søs står og filmer! Når man ikke selv bruger snapchat er det svært at indstille sin hjerne til at tage højde for "Snapchat leaks" og 200+ potentielle idioter der har meldt mig for terror! Det undre mig fanden dælme ikke hvis den høns har anmeldt mig for terror! Det må sgu være derfor politiet kom med ballistisk skjolde!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

ReneKJ
This member is
This member is
Interesser: Våbenrelateret information
Geografisk sted: Jylland
Has thanked: 141 times
Been thanked: 503 times

Indlæg af ReneKJ » 30. jan 2017, 18:09

600 skrev:Min sag kort. Kronologisk opstilt.
:
Jeg må nok trække lidt i land igen, og sige at med den fulde historie så lyder det til at poltiet handlede rimeligt og fornuftigt.
De der små detaljer med hurtigskydningen og journalnummeret ændre sagen en del for mig.

Gunrunner
Bronze Member
Bronze Member
Interesser: Skydning. ;)
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 43 times
Been thanked: 87 times

Indlæg af Gunrunner » 30. jan 2017, 20:11

600 skrev:(...)
1. Lørdag d. 21. jan. 2017 skyder jeg på Københavns Skytte Center med min nye riffel. Første gang på skytte banen. Her indskyder jeg den og drøner de sidste 4-5 skud af. Min søster filmer de sidste 4-5 skud og drøner den af på Snapchat. På denne snapchat har hun satme 200+ venninder!
(...)
... Hvis det er på snapchat har hun sandsynligvis fået en notifikation om hvem der har gemt/screenshottet videoen...
Si'r det bare.... ;)

TeNielsen
Banned
Banned
Interesser: Pistol, Riffel og Haglbøsse
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Been thanked: 9 times

Indlæg af TeNielsen » 30. jan 2017, 21:19

Slettet af bruger
Senest rettet af TeNielsen 10. apr 2017, 15:43, rettet i alt 1 gang.

Tonnytot
Gold Member
Gold Member
Interesser: Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 111 times
Been thanked: 59 times

Indlæg af Tonnytot » 30. jan 2017, 21:27

Multebear skrev:For det første, er der ingen mennesker, der ryger i fængsel pga. en fejl hos politiet....
På nær Pedal-Ove... Og Jeppe Storm... Og Jan Linholt Mikkelsen...

(Det måtte jeg bare lige indskyde) :smile:
Frihed frem for alt

ReneKJ
This member is
This member is

Indlæg af ReneKJ » 30. jan 2017, 21:41

TeNielsen skrev: Men den som har fremkommet med en falsk anmeldelse, vil typisk blive straffet med 1 måneds fængsel. Ubetinget!!
Derfor bør du anmelde anmelderen, - det har en ret præventiv virkning!!
Jeg tror at det bliver svært at få en sag om falsk anmeldelse ud af det. Politiet syntes jo selv at videoen så bekymrende ud.

Hvis man var hævngerrig kunne man måske få søster til at uploade relevante dele af rapporten på snapchat (med navnet på anmelderen)
Noget i stil med
Kære alle, sidste uge uploadede jeg en film hvor jeg var ude at hygge mig med min bror på skydebanen.
Samme aften fik han besøg af poltiet fordi nogen havde anmeldt ham ud fra videoen, hvilket selvfølgeligt viste sig at være helt grundløst.
Så tjek jeres vennelister, det kan være der er nogen som ikke burde være i dem.
Jeg ved dog ikke om det ville være lovligt.

Sierra13
Platin Member
Platin Member
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Stor kbh
Been thanked: 82 times

Indlæg af Sierra13 » 30. jan 2017, 22:08

600 skrev:Min sag kort. Kronologisk opstilt.

,............................

Den jeg er mest irriteret over er faktisk min søster der åbenbart har været hurtigere på snapchat knapperne end jeg var på aftrækkeren! Den næste i køen er den kæmpe idiot der har meldt mig! For det var satme ikke med god intentioner! Det er jeg 99% sikker på! De hønse venninder søs har er sgu nogle misundelig, bitter kællinger! (Undskyld udtrykket). Det er garanteret fordi de er vred på hende også skal jeg lige have en tur! De konkkurere fandema hele tiden om hvem der har flest "likes" og "followers" og tasker og smykker så det gøre helt ondt! Og søs fik sikkert mange likes efter en video med riffel som de andre hønse ikke har adgang til!

PS: Jeg er nok mest vred på mig selv for ikke at have tænkt over at søs står og filmer! Når man ikke selv bruger snapchat er det svært at indstille sin hjerne til at tage højde for "Snapchat leaks" og 200+ potentielle idioter der har meldt mig for terror! Det undre mig fanden dælme ikke hvis den høns har anmeldt mig for terror! Det må sgu være derfor politiet kom med ballistisk skjolde!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Har du søgt aktindsigt for at finde ud af hvem det er der har anmeldt dig? Eller fundet ud af det på anden måde? eller blot et gæt?

600
Silver Member
Silver Member

Indlæg af 600 » 30. jan 2017, 22:20

Har jeg overhovedet en sag når jeg nu selv gik med til at de må låne riflen? Jeg jo ikke dømt eller sigtet.

Kan man få agtindsigt hvis der ingen sag er?

Brugeravatar
NSander
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydning, ww2
Geografisk sted: Djursland
Has thanked: 34 times
Been thanked: 342 times

Indlæg af NSander » 30. jan 2017, 23:57

600 skrev:Har jeg overhovedet en sag når jeg nu selv gik med til at de må låne riflen? Jeg jo ikke dømt eller sigtet.

Du kan altid få aktindsigt, især når du er part. Man kan sige at så snart du er i kontakt med politiet, så er der en "sag". Det betyder altså ikke nødvendigivs en kriminalsag hvor du er sigtet eller lign. Men du er en "sag" i systemet. Du kan skrive til politiet, med det journal nr. du har fået, og anmode om at få alt der relaterer sig til sagen. Og som tidligere nævnt, så er det vigtigt du nævner at du er part, så er der nemlig flere ting du har krav på at få oplyst.

600
Silver Member
Silver Member

Indlæg af 600 » 31. jan 2017, 00:19

NSander skrev:
600 skrev:Har jeg overhovedet en sag når jeg nu selv gik med til at de må låne riflen? Jeg jo ikke dømt eller sigtet.

Du kan altid få aktindsigt, især når du er part. Man kan sige at så snart du er i kontakt med politiet, så er der en "sag". Det betyder altså ikke nødvendigivs en kriminalsag hvor du er sigtet eller lign. Men du er en "sag" i systemet. Du kan skrive til politiet, med det journal nr. du har fået, og anmode om at få alt der relaterer sig til sagen. Og som tidligere nævnt, så er det vigtigt du nævner at du er part, så er der nemlig flere ting du har krav på at få oplyst.
Super, jeg googlet og fandt ud af jeg skal skrive til min lokale politi kreds. Fandt emailen og banket en email afsted om partaktindsigt. Lad os se hvad der kommer ud af det.

Lassescout
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 305 times
Been thanked: 1123 times

Indlæg af Lassescout » 31. jan 2017, 07:22

Skidegodt 600. Det er sådan du kommer i styring, i stedet for at være et offer !

P.S. Der bliver ingen sag om falsk anmeldelse. Gåsen har ageret på en mistanke om noget kriminelt, det er ikke ulovligt. Politiet har taget mistanken alvorligt nok til at undersøge den nærmere, og at det så viser sig at der ikke foregår noget kriminelt betyder ikke at mistanken var ulovlig at have.

Sagerne om falsk anmeldelse opstår der hvor en person f.eks. anmelder et overfald der ikke har fundet sted. Det er noget helt andet.
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, IPSC langspyt
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 395 times
Been thanked: 105 times

Indlæg af LapuaMagnum » 31. jan 2017, 08:43

Lassescout skrev:Skidegodt 600. Det er sådan du kommer i styring, i stedet for at være et offer !

P.S. Der bliver ingen sag om falsk anmeldelse. Gåsen har ageret på en mistanke om noget kriminelt, det er ikke ulovligt. Politiet har taget mistanken alvorligt nok til at undersøge den nærmere, og at det så viser sig at der ikke foregår noget kriminelt betyder ikke at mistanken var ulovlig at have.

Sagerne om falsk anmeldelse opstår der hvor en person f.eks. anmelder et overfald der ikke har fundet sted. Det er noget helt andet.
Ja, det er meget mærkeligt da jeg boede i danmark ringede jeg flere gange til politiet og anmeldte hvis folk så ud til at lave noget ulovligt så som at sælge hash og stoffer samt måske handle ulovlige biler til østen. Aldrig har jeg fået et svar om at de vil kigge på det eller sende en vogn for nærmere kontrol, og flere gange har jeg sagt glem denne samtale det bringer jo intet godt med sig, fordi der sidder en person i den anden ende som subjektivt ikke ser at der skule være et problem. Så jeg er stoppet med at ringe til politiet med mindre der ikke er andre udveje, og jeg siger ikke at jeg begår selvtægt da det er ulovligt.

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

Brugeravatar
Glockster
Moderator
Moderator
Has thanked: 104 times
Been thanked: 146 times

Indlæg af Glockster » 31. jan 2017, 09:03

ReneKJ skrev:Jeg må nok trække lidt i land igen, og sige at med den fulde historie så lyder det til at poltiet handlede rimeligt og fornuftigt.
De der små detaljer med hurtigskydningen og journalnummeret ændre sagen en del for mig.
Okay her må jeg da sige at være helt uenig....enhver person med bare et minimum af våbenerfaring (forventer jeg at politiet har) både kan og bør kunne kende forskel på fuldautomatisk skydning og 4-5 skud sendt afsted semiautomatisk.

Det sagt er det helt tosset hvis vi nu også indfører en mystisk regel om man ikke må skyde en hurtig serie? Så længe skydning foregår under sikker kontrol og man rammer det man sigter efter så kan jeg ikke se noget problem.

Der er jo masser af skydediscipliner hvor netop hastigheden af skud kombineret med præcision giver bedste score så hvad er det lige 600 gjorde forkert ved at sende en hurtig serie afsted?
"A fear of weapons is a sign of retarded sexual and emotional maturity." - Sigmund Freud

ReneKJ
This member is
This member is

Indlæg af ReneKJ » 31. jan 2017, 09:19

Glockster skrev:
ReneKJ skrev:Jeg må nok trække lidt i land igen, og sige at med den fulde historie så lyder det til at poltiet handlede rimeligt og fornuftigt.
Okay her må jeg da sige at være helt uenig....enhver person med bare et minimum af våbenerfaring (forventer jeg at politiet har) både kan og bør kunne kende forskel på fuldautomatisk skydning og 4-5 skud sendt afsted semiautomatisk.

Det sagt er det helt tosset hvis vi nu også indfører en mystisk regel om man ikke må skyde en hurtig serie? Så længe skydning foregår under sikker kontrol og man rammer det man sigter efter så kan jeg ikke se noget problem.

Der er jo masser af skydediscipliner hvor netop hastigheden af skud kombineret med præcision giver bedste score så hvad er det lige 600 gjorde forkert ved at sende en hurtig serie afsted?
Jeg mener bestemt ikke at der er noget galt i at lave hurtigskydning.
Bare at det gør en væsentligt forskel om episoden kun var baseret på at man kunne se nogen skyde med en halvautomatisk riffel, eller om der var en hurtig skudserie som kunne misforstås. Det er forskellen mellem en overreaktion og en forståelig fejltagelse.

Og jeg ved ikke hvor meget erfaring politiet har med automatvåben. En årlig skydetime med en MP5 bliver man ikke ekspert af.

Det her kunne da f.eks. godt snyde mig, men jeg har heller aldrig haft fat i en automatriffel.

youtu.be/Vr4uGexRHE0

Brugeravatar
Krung
Platin Member
Platin Member
Interesser: Skydning, jagt, ballistik.
Geografisk sted: Remouladebæltet (kbh)
Has thanked: 96 times
Been thanked: 137 times

Indlæg af Krung » 31. jan 2017, 09:39

ReneKJ skrev:Jeg mener bestemt ikke at der er noget galt i at lave hurtigskydning.
Bare at det gør en væsentligt forskel om episoden kun var baseret på at man kunne se nogen skyde med en halvautomatisk riffel, eller om der var en hurtig skudserie som kunne misforstås. Det er forskellen mellem en overreaktion og en forståelig fejltagelse.
Jeg mener stadigvæk at det er en forholdsvis grov overreaktion. 600 har ikke gjort noget forkert, men han skal stadigvæk tjekkes for grove overtrædelser af våbenloven.

Min frygt er at politiet har et klima/ledelsespres, hvor det er bedre at se ud som om man gør noget, end at gøre det rigtige.
.172x2, .177, .204, .22, .224, .243, .264, .308x2, .355, .357, .410, .366, .73. Buy Hard, Cry Hard.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member

Indlæg af LapuaMagnum » 31. jan 2017, 09:39

ReneKJ skrev:
Glockster skrev:

Jeg mener bestemt ikke at der er noget galt i at lave hurtigskydning.

Og jeg ved ikke hvor meget erfaring politiet har med automatvåben. En årlig skydetime med en MP5 bliver man ikke ekspert af.

Det her kunne da f.eks. godt snyde mig, men jeg har heller aldrig haft fat i en automatriffel.

youtu.be/Vr4uGexRHE0
https://www.youtube.com/watch?v=NM8xvE5B4yk

Prøv at sammenlign kadancen :smile:

mvh
Hellere være neutral og kunne sit kram frem for at ligne en million og være uduelig!

ReneKJ
This member is
This member is

Indlæg af ReneKJ » 31. jan 2017, 09:44

LapuaMagnum skrev:

mvh
I det eksempel syntes jeg at den maniske latter er mere foruroligende end skudhastigheden :fun:

Altså jeg kan godt høre at der er forskel, men der er jo ikke en minimum skudhastighed for at noget bliver erklæret fuldautomatisk. Men jeg erkender blankt at jeg ikke har erfaring med den slags legetøj.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member

Indlæg af LapuaMagnum » 31. jan 2017, 10:17

ReneKJ skrev:
LapuaMagnum skrev:

mvh
I det eksempel syntes jeg at den maniske latter er mere foruroligende end skudhastigheden :fun:

Altså jeg kan godt høre at der er forskel, men der er jo ikke en minimum skudhastighed for at noget bliver erklæret fuldautomatisk. Men jeg erkender blankt at jeg ikke har erfaring med den slags legetøj.
Det skal altid være sjovt at skyde fullauto :rolf: Og at der kan komme en latter man ikke høre over alt er dejliglyd i mine øre. Det foregår jo i det forjættede land :fun:

mvh

600
Silver Member
Silver Member

Indlæg af 600 » 31. jan 2017, 11:40

Teknisk afdeling gav mig et opkald her til morges. De har modtaget min anmodning om partsaktindsigt. Det er den samme sagsbehandler der ringede mig op. Han oplyser der først kan gives en partsaktindsigt når sagen er afsluttet og at han godt vil være behjælplig med det.

A284win
Silver Member
Silver Member
Interesser: Skydning med 284win
Geografisk sted: Smidt på Falster
Has thanked: 14 times
Been thanked: 16 times

Indlæg af A284win » 31. jan 2017, 11:56

Jeg vil godt vædde en basse på at de læser med herinde.

600
Silver Member
Silver Member

Indlæg af 600 » 31. jan 2017, 12:17

A284win skrev:Jeg vil godt vædde en basse på at de læser med herinde.
Det håber jeg de gøre.

Brugeravatar
LapuaMagnum
Platin Member
Platin Member

Indlæg af LapuaMagnum » 31. jan 2017, 18:17

Ja det skulle være lidt unaturligt om de ikke gjorde, om ikke andet almindelige betjente da de er mennesker ligesom os, og har lige så meget lyst til alt det sjove som os, men det er ikke dem der lovgiver, men deres ledelse og nogle andre ubetydelige mennesker :rolf: Ahhh ikke ubetydelige men så mennesker der bliver punket fra oven om tal der skal opnåes for at tingene kan rende rundt. Vi burde være glade for så få betjente som muligt, netop fordi det også bør indikere at der ikke er ret meget at komme efter undtaget tosserne der leger ulovligt og pt. gør det surt for os som hverken trækker kniv eller rækker til våben fordi tingene ikke arter sig efter eget hovedet :biggrin:

mvh

458hunter
Platin Member
Platin Member
Interesser: Skydning, jagt og MC
Geografisk sted: Øst-Sjælland
Has thanked: 348 times
Been thanked: 160 times

Indlæg af 458hunter » 1. feb 2017, 07:39

600 skrev:Teknisk afdeling gav mig et opkald her til morges. De har modtaget min anmodning om partsaktindsigt. Det er den samme sagsbehandler der ringede mig op. Han oplyser der først kan gives en partsaktindsigt når sagen er afsluttet og at han godt vil være behjælplig med det.
Hvis der ikke er noget som helst i 600s baggrund der giver belæg for at de er lidt ekstra på spidserne, syntes jeg 5 mand i kampuniform er helt grotesk.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 754 times

Indlæg af Flugteren » 1. feb 2017, 08:33

Chrstn_Olsen skrev:
600 skrev:Teknisk afdeling gav mig et opkald her til morges. De har modtaget min anmodning om partsaktindsigt. Det er den samme sagsbehandler der ringede mig op. Han oplyser der først kan gives en partsaktindsigt når sagen er afsluttet og at han godt vil være behjælplig med det.
Hvis der ikke er noget som helst i 600s baggrund der giver belæg for at de er lidt ekstra på spidserne, syntes jeg 5 mand i kampuniform er helt grotesk.
Ja, de skal jo tage deres sikkerhedsmæssige forholdsregler, men de kunne godt have slået ham op i systemet inden hjemmebesøget og set, at han har jagttegn, er vandelsgodkendt, og har opnået tilladelse til - og dermed ekstra godkendt - "særlige farlige våben" (en halvautomatisk riffel). Det er nok ikke typer som "600", der er ulydige bandemedlemmer.

Tror Politiet, at han måske har et par UZI'er, en M249SAW og en konverteret HK liggende klar i køkkenet fuldt ladt op, klar til kamp?

Det må i såfald være en meget overforsigtig ledelse, siden man skal bruge kampklædte betjente til at spørge en mand om lovligheden af hans riffel.

En mand, der vel og mærke nok nyder størst tillid i forvejen fra det danske system.

Brugeravatar
CQB
Platin Member
Platin Member
Geografisk sted: nordjylland
Has thanked: 11 times
Been thanked: 25 times

Indlæg af CQB » 1. feb 2017, 08:37

Flugteren skrev:
Chrstn_Olsen skrev:
Ja, de skal jo tage deres sikkerhedsmæssige forholdsregler, men de kunne godt have slået ham op i systemet inden hjemmebesøget og set, at han har jagttegn, er vandelsgodkendt, og har opnået tilladelse til - og dermed ekstra godkendt - "særlige farlige våben" (en halvautomatisk riffel). Det er nok ikke typer som "600", der er ulydige bandemedlemmer.

Tror Politiet, at han måske har et par UZI'er, en M249SAW og en konverteret HK liggende klar i køkkenet fuldt ladt op, klar til kamp?

Det må i såfald være en meget overforsigtig ledelse, siden man skal bruge kampklædte betjente til at spørge en mand om lovligheden af hans riffel.

En mand, der vel og mærke nok nyder størst tillid i forvejen fra det danske system.
Politiet tager ingen chancer i disse tider , jeg kender en HJV mand ,der havde haft et skænderi med konen hvor efter han blev anholdt af 6 betjente i fuld kampudstyr

Besvar