Nix, jeg er ikke ansat og ej heller frivillig i organisationen. Det er der andre herinde der er og jeg finder det under lavmålet, at disse skal kaldes idioter. Særligt når Kristian J ikke selv vil bidrage, på hverken den ene eller anden måde (synes det), og så samtidig forventer, at hans ønsker skal blive indfriet. Det er lidt som de nasserøve, der klager over dårlige arbejdsforhold, mens de selv er i en gul fag-forretning...100Radsbar skrev:C-X skrev:Tak fordi du valgte ikke at bidrage! Derfor stod vi andre svagere, da vores organisation forsøgte at forsvare dine interesser også. Derfor må vi stille os tilfredse med et ringere resultat.Kristian_J skrev:Tillykke til alle der glædeligt har betalt 800 om året til den flok idioter. Håber at i føler jer godt og grundig til grin!
Den flok idioter, som du kalder dem, er også repræsenteret herinde blandt brugerne. TTT.
Undskyld mig, nu ved jeg ikke om du arbejder for DJ, men jeg syntes at DJ har været meget passiv i denne sag. Og ikke har gjort sig fortjent til de penge vi smider efter dem hvert år.
Jeg føler mig ikke selv til grin, i hvert fald ikke pga DJ, det har jeg vores politikere til at sørge for!
Forbundet er baseret på repræsentativt demokrati. Melder man sig ind får man en stemme, som man kan vælge at bruge, og tager man ansvar får man indflydelse. Gør man ingen af delene, så får man måske ingenting, ud over et i øvrigt flot blad.100Radsbar skrev:Ud fra deres nyhedsbrev, virker det på mig som om de bare har fulgt med i debatten i EU, ikke at de har deltaget aktivt i kampen.
Jeg føler mig til grin for mine penge, og jeg føler ikke de tager det alvorligt. Jeg har i en anden tråd postet den korte korrespondance jeg havde med en medarbejder fra DJ (anonymiseret). Og ud fra hvad jeg kan læse hvad medarbejderen fra DJ skriver gider de ikke gøre meget for at modarbejde den dagsorden som EU, og politiet fremviser.
http://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/nyh ... til-sidst/
Problemet med DJ er nok at de er er et forbund for jægere, ikke for våbenejere generelt, der ligger deres svaghed, og sikkert deres manglende vilje til at se ud over deres egen næsetip når det ikke er "traditionelle" jagtvåben, der lovgives om.
DGI/Sportsskytte foreningen ved jeg ikke hvad laver i denne sag, men de har nok mere travlt med at selvregulere, og selvstramme mere end de har gjort i forvejen.
Jeg er, som nævnt herinde mange gange tidligere, ikke jublende glad for DJ's indsats og indstilling i hver eneste henseende. Det kan være der er andre medlemmer der er anderledes orienteret end jeg selv og derfor i samme sager er mere tilfredse. Det er beskæmmende så få jægere der mener, at vi har et behov for at organisere os, for at bevare vores privilegier og forsvare vores rettigheder.
At DJ er et forbund for jægere, er svært at klandre dem for. Havde DJ været en organisation for våbenejere generelt, så havde vi mødt større politisk modstand med vore rent jagtlige sager og ligeså generelt.
Hvis man ønsker sig en halvautomatisk plinkster, i .223 Rem., så burde man nok hellere arbejde for en sport indenfor dette, for den rent jagtlige relevans kan, pga lovgivning nationalt og internationalt, ligge på et ret lille sted (uanset hvad man så ellers synes om det).
Dermed ikke sagt, at DJ ikke også skal kæmpe for de jægere, der nu oplever politiet fra den grimme, formynderiske og selvlovgivende side. Jeg håber de løfter din sag også.