Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Besvar
Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 16. mar 2018, 00:52

:rock: Prøv den - Prøv den - Prøv den !!! At både Diana og Weihrauch er af fornuftig kvalitet (og fås til ganske fornuftige priser), tror jeg at de fleste vil erklære sig generelt enige med mig i (og dette mener jeg også selv stadigvæk !) Jeg må bare samtidigt også sige, at Walter LGV Master Pro er - af en - Helt Anden Verden - og er dette vel, at mærke positivt ! Modtog den igår, monterede den i nat og test-skød (HN Silver Point 11,57 Grains 0,75 Gram) den lidt idag - Resultat for de første 5 skud (15 m) et hul på 7 mm...... Og præssionen er ikke det hele - skæftet er - mageløst - tæt på ufatteligt lækkert (Mine Dianaer og Weihrauch er også lækre, at røre ved - dette her er bare bedre..). Og aftrækkeren som jeg havde læst lidt blandede udtalelser om - ja første trin er lidt langt og udformningen af selve aftrækkeren - er klart Anderledes - end Weihraus Record-Aftrækker og Diana`s T-6 Aftrækker - men jeg finder den på ingen måde dårligere (kan være, at jeg er meget heldig med netop min ?) Den er faktisk Rigtig God !!!. Walter LGV Master Pro er et knækløbet luft-gevær - det er næsten uforståeligt let - at knække (Husk - at Udløse - Løbs-Lås - Hver Gang :biggrin: ). Rekyl er der - men der er ikke meget af den (kortvarig og let) og geværet er i realiteten vibrations-frit (Rekyl - et Diana Magnum Modeller`s "problem" - Vibrationer - et "generelt" Weihrauch "problem". Disse ting er -IKKE - reele problemer - hos hverken Diana eller Weihrauch (efter min personlige mening), men snare mærkernes karakter-træk og personlighed - så at sige). Walter LGV Master Pro - er et meget stille gevær - der lyd ved skud og en lidt speciel lyd (en nærmest behagelig lyd). Dette luft-gevær er en Vinder :numberone: Anmeldelserne - af geværet - er efter min bedste og umiddelbare overbevisning fuldstændigt - SANDE ! (lyd og vibrations-frit med PCP-præssion). Mvh Happy (Er der Nogen som kan og vil smide et billede (af en Walter LGV Master Pro) på denne tråd - så siger jeg - MANGE TAK - da dette ligger uden for mine PC-evner, at gøre dette).
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Jesper5036 » 16. mar 2018, 11:38

Tillykke med den :thumbup:
Vedhæftede filer
carl_w15.jpg
AA tx 200 med MTC Viper

Switz
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 146
Tilmeldt: 11. feb 2011, 09:34
Interesser: Skytte
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 1 time
Been thanked: 19 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Switz » 16. mar 2018, 15:17

lækker anmeldelse :)
Det lyder som et virkelig lækkert luftgevær .. Kan den lgv master pro fåes i DK eller ???
Ruger Black Hawk . 177. 4x32

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af SorenSD » 16. mar 2018, 15:29

Tillykke med din fine nye fjederskyder :thumbup: :smile:

Glæder mig til at høre mere om den :smile:
:smile: :thumbup:

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Jesper5036 » 16. mar 2018, 17:15

Er aftrækkeren og bøjlen af plastik?
Mvh Jesper
AA tx 200 med MTC Viper

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 16. mar 2018, 20:33

Jesper5036 skrev:
16. mar 2018, 11:38
Tillykke med den :thumbup:
:smile: Tak Tak ! Og også Tusind Tak for billed-assistance - Jesper :numberone:
Senest rettet af Happy 16. mar 2018, 20:36, rettet i alt 1 gang.
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 16. mar 2018, 20:35

Switz skrev:
16. mar 2018, 15:17
lækker anmeldelse :)
Det lyder som et virkelig lækkert luftgevær .. Kan den lgv master pro fåes i DK eller ???
HejSwitz :smile: Tak Tak ! Ja, den fås i Danmark - Bla. Gunpit har den (3599,- hvis, at jeg husker rigtigt). Mvh Happy
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 16. mar 2018, 20:38

SorenSD skrev:
16. mar 2018, 15:29
Tillykke med din fine nye fjederskyder :thumbup: :smile:

Glæder mig til at høre mere om den :smile:
:smile: Tak Tak Søren ! Glæder mig også - Meget - til, at høre mere om din nye TX 200 mrk 3 !!! Mvh Happy :tmg:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 16. mar 2018, 20:47

Jesper5036 skrev:
16. mar 2018, 17:15
Er aftrækkeren og bøjlen af plastik?
Mvh Jesper
Hej Jesper :smile: Det vil Jeg umiddelbart mene - men jeg har fundet et firma "Rowan" - som kan levere en - Rigtig - fin metal aftrækker og nogle andre (gejl) ting. Så det kigger jeg - lidt mere - på senere - og så måske overvejer om noget skal skiftes/opgraderes..... Aktuelt er jeg - Dybt - imponeret af Walter LGV (LGU) og vil lige - NYDE - den som, at den nu er "født". Mvh Happy :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Sommerglad
Bronze Member
Bronze Member
Indlæg: 56
Tilmeldt: 11. aug 2016, 18:27
Interesser: Natur
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 24 times
Been thanked: 26 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Sommerglad » 16. mar 2018, 21:20

Tak for anmeldelsen.
Det er da helt vildt fedt med de gode og glade rapporter der kommer om lækre luftgeværer: Navarones LGU, SorenSD's TX200 og nu Happy's LGV

Jeg har en underlukker på vej med GLS (Mundilar havde HW -10% uge så jeg kompenserede for den julegave konen syntes skulle være en forårstur til Holland?) Jeg kommer sgu nok over sommeren før jeg kan udvide arsenalet :oops:
Jeg har været småforelsket i LGV/LGU siden jeg så dem. Er rigtig glad for mine knækløb men nu får den underlukker som er på vej lige en chance men jeg har aldrig tidligere resultatmissægt været bedre med løbstunge våben og umiddelbart virker det at lade et knæløb bare mere, hmm, glidende/simpelt?

Som Jesper spørger: Tak for svar på aftræk/bøjle. Lidt øv, men det er selvfølgelig en mulighed for tilpasning/pimping/customization.

Fortsæt endelig med at opdatere med dine erfaringer: Nogle af os er tavse selvom vi følger spændt med!

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Jesper5036 » 16. mar 2018, 21:34

Det er åbenbart lidt forskelligt om de er af metal eller plastik.
I USA er det vist plastik og i England metal :???:
Så der må være lidt tilpasninger til det forskellige markeder.
AA tx 200 med MTC Viper

Andrik
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 326
Tilmeldt: 2. jun 2011, 18:09
Interesser: luftrifler, elbas, selvsmageri
Geografisk sted: Sydsjælland
Has thanked: 87 times
Been thanked: 94 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Andrik » 19. mar 2018, 13:25

Jamen Happy!
Mange tillykke' til dig med din skyder. :smile:
They can cut off our fingers one by one, but if we join together, we can make a powerful fist.

Sitting Bull.

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 19. mar 2018, 23:40

Jesper5036 skrev:
16. mar 2018, 21:34
Det er åbenbart lidt forskelligt om de er af metal eller plastik.
I USA er det vist plastik og i England metal :???:
Så der må være lidt tilpasninger til det forskellige markeder.
Hej Jesper. Du har åbenbart ganske ret ! Efter hvad, at jeg har fundet/kunne læse mig frem til flere forskellige steder, så er det åbenbart med forskellig aftrækkere alt efter til hvilket marked, at de er leveret -"Rowan Engenering" kan dog levere metal aftrækker og flere andre ting til rimeligt overkommelige priser. Mvh Happy :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 19. mar 2018, 23:41

Andrik skrev:
19. mar 2018, 13:25
Jamen Happy!
Mange tillykke' til dig med din skyder. :smile:
Hej Andrik :smile: Tusind tak ! Og den er ren succes indtil videre :biggrin: Mvh Happy
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 20. mar 2018, 00:05

Sommerglad skrev:
16. mar 2018, 21:20
Tak for anmeldelsen.
Det er da helt vildt fedt med de gode og glade rapporter der kommer om lækre luftgeværer: Navarones LGU, SorenSD's TX200 og nu Happy's LGV

Jeg har en underlukker på vej med GLS (Mundilar havde HW -10% uge så jeg kompenserede for den julegave konen syntes skulle være en forårstur til Holland?) Jeg kommer sgu nok over sommeren før jeg kan udvide arsenalet :oops:
Jeg har været småforelsket i LGV/LGU siden jeg så dem. Er rigtig glad for mine knækløb men nu får den underlukker som er på vej lige en chance men jeg har aldrig tidligere resultatmissægt været bedre med løbstunge våben og umiddelbart virker det at lade et knæløb bare mere, hmm, glidende/simpelt?

Som Jesper spørger: Tak for svar på aftræk/bøjle. Lidt øv, men det er selvfølgelig en mulighed for tilpasning/pimping/customization.

Fortsæt endelig med at opdatere med dine erfaringer: Nogle af os er tavse selvom vi følger spændt med!
Hej Sommerland :smile: Du skal Ikke lade dig skræmme af plast aftrækkeren - for den er faktisk rigtig fin ! (og kan som, at du selv skriver "pimpes" senere :biggrin: hvis, at der føles behov -"Rowan Engenering"). Mvh H :smile:
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 20. mar 2018, 21:01

:smile: Åh.... Det er SKU så dejligt med sådan en Marts solskinsdag og næsten vindstille - fik begyndt på lidt forårs-oprydning omkring huset - og så blev der tid til Øl og Vand-Dåse-skydning med Walter LGV Pro Master`en - Hi-Hi...... Jeg blir vist aldrig træt af at skyde dåser :biggrin: Dagens skydning 30 og 50 meter med HN Barracuda Hunter - træffer og væltede dåser - alle gange - på nær to skud (skytte-fejl).... og en lille smule skive-skydning på 30 m gruppe størrelse fra 1 kr størrelse til 5 kr størrelse (5 kr størrelserne må jeg vist tage ansvaret for - det var ikke den mest seriøse skydning - vejret skulle bare ikke gå til spilde !). HN Barracuda Hunter er fint til dåser med ikke optimalt til skive skydning - der føre HN silverpoint klart indtil videre Hi-Hi ! Mvh Happy
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Happy
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 312
Tilmeldt: 27. jul 2017, 23:21
Interesser: Luftvåben/Bue-skydning/Våben
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 1185 times
Been thanked: 47 times

Re: Walter LGV Master Pro - Nikko Sterling Gold Crown 3-9-42

Indlæg af Happy » 31. mar 2018, 23:13

:giggle: Endnu en hygge-skydning (Influenza-skydning :freak: ).... Selv når, at hovedet føles som en "Spærre-Ballon" kan en Hygge-Skydning med en "Walter LGV Master Pro" bringe en i Godt Humør ! (Lidt som en køre-tur - i en Rolls Royce... En Perfekt tilberedt Mør BØF... En Solskinsdag ! ). Det er Ikke helt så meget - som at jeg gerne ville have haft, at det havde været - at jeg har fået skudt med min Walter LGV og min "Diana 350 Premium" endnu... Men lidt har også ret - Især når, at fornøjelsen er så stor (Gælder for begge Våben ! - men må sige - at Walteren`s Finish-Lækkerhed er i Særklasse/en klasse for sig selv !). En lille bemærkning (Om Walterèn) - Det er ikke helt ligegyldigt hvordan, at den holdes (prøv dig frem og find der virker bedst for dig personligt !), der er Præcision "uanset" hvordan, at du holder den - og "uanset" hvilke hagl, at du anvender - men ikke den samme !!!
Kun Æreløse, Kujoner og Tosser - hævder - at slå ihjel - i "Guds Navn" ! Normale mennesker og mennesker med Selvrespekt - Står ved Deres Ansvar - for Egne Handlinger !

Besvar