Hej.
Jeg skal flytte bort fra Danmark i 3 år, og i den forbindelse har jeg brug for et sted i Danmark at opbevare mit våbenskab med mine våben, mens jeg er udstationeret...
Jeg har ikke lyst at sætte skabet hos venner/familie i 3 år, da det sådan et våbenskab er ikke det som pryder allermest hos folk...
Ved I derfor, om der findes aktører på markedet, som tilbyder opbevaring af våbenskab (eller bare våben) i længere perioder?
Opbevaring af riffel, mens man er udstationeret
- Bofhenator
- Moderator
- Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Has thanked: 410 times
- Been thanked: 960 times
- Kontakt:
Re: Opbevaring af riffel, mens man er udstationeret
Tag fat i en våbenhandler i nærheden og spørg dem hvad de skal have for at opbevare dine våben.Roger skrev: ↑29. apr 2018, 00:38Hej.
Jeg skal flytte bort fra Danmark i 3 år, og i den forbindelse har jeg brug for et sted i Danmark at opbevare mit våbenskab med mine våben, mens jeg er udstationeret...
Jeg har ikke lyst at sætte skabet hos venner/familie i 3 år, da det sådan et våbenskab er ikke det som pryder allermest hos folk...
Ved I derfor, om der findes aktører på markedet, som tilbyder opbevaring af våbenskab (eller bare våben) i længere perioder?
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor
- Fredericianer
- Platin Member
- Geografisk sted: Fredericia
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 32 times
Jeg ved ikke hvor meget du har, men det er sikkert billigste at lade en jagtkammerat 'købe' dine våben, og så kan du 'købe' dem tilbage når du kommer tilbage.
Never confuse verbosity with veracity.
-
- Platin Member
- Interesser: Guns 'n' bunnies
- Geografisk sted: Østjylland
- Has thanked: 213 times
- Been thanked: 817 times
Vælger du at opbevare ved en våbenhandler, så vælg en der ikke går konkurs mens du er i udlandet.
Våbenskabe pynter ikke just, heri enig. Sætter man et billigt klædeskab omkring, så er det dog til at overse. Se om ikke der alligevel, er familie eller venner, der mod en lille kompensation, vil have dit skab stående i nogle år.

Våbenskabe pynter ikke just, heri enig. Sætter man et billigt klædeskab omkring, så er det dog til at overse. Se om ikke der alligevel, er familie eller venner, der mod en lille kompensation, vil have dit skab stående i nogle år.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
-
- Gold Member
- Interesser: Jagt, skydning og jagthunde
- Geografisk sted: Midtjylland
- Has thanked: 35 times
- Been thanked: 31 times
Med mindre du har nogle våben med meget høj affektionsværdi eller nogle meget sjældne våben, vil jeg anbefale, at du sælger dine våben. Så slipper du for at have udgifter til jagttegn, opbevaring mm i perioden og kan købe nogle nye fede våben, når du vender hjem som en rig mand efter dit eventyr i udlandet!
Mvh Lars
Mvh Lars
-
- Platin Member
- Interesser: Jagt. Riffelskydning.
- Geografisk sted: Fyn.
- Has thanked: 303 times
- Been thanked: 1122 times
Hvis du flytter folkeregisteradresse er jeg ikke sikker på du kan beholde dine våbentilladelser i Danmark.
Så jeg ville også vælge "sælg" - modellen, enten pro-forma eller reelt.
Så jeg ville også vælge "sælg" - modellen, enten pro-forma eller reelt.
Hilsen Lasse.
... Buy the best and cry once.
... Buy the best and cry once.