En dommerkendelse er jo det at en dommer f.eks. godkender at politiet kan få adgang til kontoudtog m.m.Kenneth Jensen skrev: ↑23. jul 2019, 09:49Det er ikke spor nemt, da jeg mener at man skal op kriminalitet der kan give en fængselsstraf før de kan få en dommerkendelse til det - men jeg vil meget gerne korrigeres hvis jeg tager fejl på hvor grænsen er.PSindrup skrev: ↑23. jul 2019, 09:42Man skal, først og fremmest, nægte at UDTALE sig, samtidig med at man ikke kan vedkende sig forholdet man er/bliver sigtet for.PerNielsen skrev: ↑22. jul 2019, 21:25Mht benægtelse !
Er det ikke nemt at bevise hvem der har købt ringene ?
Det er vel ret simpelt at tjekke op på,om de er trukket på en konto tilhørende familien ??
Peter
Enig i at man ikke skal udtale sig - udover at man ikke kan vedkende sig forholdet.
Hilsen Kenneth
At få en sag for en dommer, er noget helt andet.
Det kan du få med sager så små som at få forlagt en bøde for at overtræde en hastighedsbegrænsning, som du ikke vil vedkende dig.
Så denne sag kan helt sikkert komme for en dommer, hvis det er det far og søn ønsker.
At sønnike så har været et en anelse naiv ved at bestille fingerringe på nettet, der kan forveksles med ulovlige knojern, det er så en helt anden sag.
Peter
EDIT: Sprog og formulering modereret på opfordring fra C-X