Jeg har lige talt med PAC Våben idag ifm en ansøgning på en Ruger Precision Rimfire og en ansøgning på en A-Tec dæmper til samme der var kommet forsinket afsted, men som jeg håber vil kunne behandles på samme tid.
(Jeg har i samme forbindelse sendt dem en Quickbrevs kode, for at formindske ventetiden.)
Denne og sidste gang jeg har talt med dem, syntes jeg faktisk at den ellers gode og hjælpsomme tone der ellers har præget mine oplevelser med ACV tidligere, er gået lidt i glemmebogen.
Jeg spurgte bl.a. til forventet ventetid, og de plejer som regel at ville oplyse "Idag er vi nået til ansøgninger indsendt X-dato".
I stedet oplyste pigen (for hun lød ung) noget irriteret, at "Ja, vi har jo minimum 20 dages ventetid".
Hun fik sagt det på en måde der i mine ører lød mere som om, at u-anset hvor travlt eller ikke travlt de havde, så ville de minimum tage 20 dage om at behandle ansøgninger.
Da jeg gik hende lidt på klingen, pointerede hun dog at det de jo havde meget travlt, så der var minimum 20 dages ventetid.
Alligevel kunne hun ikke sige noget om hvilken dato de arbejdede på. (Men det lød mere som om at det VILLE hun ikke oplyse.)
Jeg venter også på at et medlem herfra skal få tilladelse til et våben jeg har solgt ham, så jeg spurgte til om der var noget overslag på hvor lang tid der cirka ville gå før han fik den.
Og SÅ skal jeg lige love for at der gik "GDPR-skråstreg-Jeg siger intet til formodede Terrorister" i hende, -også selvom jeg forklarede hende at det jo drejede sig om MIT våben, som var i MIN bessidelse.
PAC bør i den grad til at få røven med sig ind i dette årtusinde...Før folket rejser sig i protest

(

)