Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Går du på jagt med et, eller har du bare en seriøs interesse i luftvåbenteknik er dette stedet.
Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 23. jan 2020, 09:06

Hej NVF. jeg står i det "dilemma" at jeg er lige startet med at skyde med luftgevær her for et par uger siden hvor jeg købte et gamo g-magnum 1250. Og det er da en okay riffel. Men jeg vil gerne kunne skyde på måls og rent faktisk ramme præcist hvor jeg sigter henne. Og så har jeg tænkt lidt på at købe et nyt allerede. Og af hvad jeg har kunnet finde frem til så skulle et weihrauch hw97k eller en Walter lgv varmint være gode, (vil ikke ind i PCP endnu) men er de så meget "bedre" den hw97k eller en varmint i forhold til sådan en gamo? Det jeg godt kan li ved gamoen er at den skyder så kraftigt også, og jeg kan forstå på det at sådan en hw97k ikke skyder særlig kraftigt er det rigtigt? Og lige en sidste ting, jeg vil bestille et nikko stirling airking med. Men det vil mest blive brugt til baghave skydning og længere afstande hvis det kan lykkes. Vil et 4-12x42 være fint, ellers kan jeg få et 4-14x50 mener jeg at det hedder til samme pris. Og det store er også med AO.

håber på nogen gode svar, kan i have en god dag.

Mvh Nicklas 😊

Engfred

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Engfred » 23. jan 2020, 11:34

Ja - G-Magnum er bare en kanon at ramme med.
Mit skød faktisk fint nok med H&N Baracuda Hunter hagl så længe det får et bjørnegreb.
Men det gav et brag i haven når man skød med den.

Idag ville jeg nok ha købt et Air Arms TX 200 hvis det skal være et fjeder eller et gasfjeder gevær.
Prøv at se resultaterne fra Sørens Drost herinde.
Den kan du ramme med som et PCP og Energien er fin også ved 50 m.
Det vigtigste er jo at kunne ramme og ikke at ramme rigtig hårdt ved siden af.

https://www.mundilar.net/en/air-rifles/ ... 4_50mm_177
4500 kr. Hjemme hos dig fra Mundilar.

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af SorenSD » 23. jan 2020, 16:07

Husk at nævne, hvilken model, når du bestiller : 16 Joules eller Full Power, som er 22 Joules :thumbup:

Her er lige linket til mit indlæg med mine erfaringer med Air Arms TX200 MK3 .177 FAC :smile:

viewtopic.php?f=29&t=72497

En virkelig lækker fjederriffel !!
:smile: :thumbup:

Cpt
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 632
Tilmeldt: 6. apr 2014, 22:26
Interesser: Pistol og revolver
Geografisk sted: Køge egnen
Has thanked: 61 times
Been thanked: 78 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Cpt » 23. jan 2020, 16:29

Et weihrauch hw97k skyder også rigtig godt og er måske lidt mere tacticool i udseende, hvis det gerne skal ligne gamo'en lidt..

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af C-X » 23. jan 2020, 16:33

Hvis ikke du ligefrem har ild i røven og penge der brænder i lommen, så kører jeg da gennem Mørke, fra tid til anden, og kan tage en HW97K med til nærmere bekendtskab.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 23. jan 2020, 17:02

SorenSD. Jeg har bestilt den hos airgun.dk så jeg går da ud fra at det er en 22 joules version, det håber jeg da 😅
Jeg har godt kigget på en tx200 også. Men jeg er stadig lidt ung, og vil aldrig blive glad for en riffel i træ da det ikke ser godt ud syntes jeg, men fint luftgevær ser det ud til at være 👍


C-X mange tak for dit tilbud, men jeg er desværre typen som ikke kan vente, så har endt med at bestille en hw97k i blackline med et nikko stirling airking 4-12x42 idag. Så jeg kan nå at få det inden weekenden, (typisk mig).

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af C-X » 23. jan 2020, 17:06

:fun:

Det sæt bliver du glad for, og kan du ikke ramme med det, er det nok jordforbindelsen :blink:
H&N Baraduca Match hagl kan min godt lide.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 23. jan 2020, 17:15

En 4-12x42 er helt fin ud til mindst 70-80 meter.. Det var min standardkikkert i mange år, men nu er jeg så begyndt at skifte over til Hawke Airmax, men de koster så også lidt mere...

Engfred skrev:
23. jan 2020, 11:34
Ja - G-Magnum er bare en kanon at ramme med.
Mit skød faktisk fint nok med H&N Baracuda Hunter hagl så længe det får et bjørnegreb.
Men det gav et brag i haven når man skød med den.
Du har tilfældigvis ikke billeder af dine grupper med den? Det er ren nysgerrighed, for jeg oplever tit at folk der skyder med sådanne kraftige geværer praler med de kan ramme en fluenosse på 100 meter, men sjovt nok aldrig bevise det... :smile: :razz:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Brugeravatar
SorenSD
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 1352
Tilmeldt: 18. jul 2015, 00:01
Interesser: Benchrest target shooting
Geografisk sted: Sydjylland
Geografisk sted: Grindsted
Has thanked: 492 times
Been thanked: 657 times
Kontakt:

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af SorenSD » 23. jan 2020, 19:07

Fgsportsline skrev:
23. jan 2020, 17:02

SorenSD. Jeg har bestilt den hos airgun.dk så jeg går da ud fra at det er en 22 joules version, det håber jeg da 😅
Jeg har godt kigget på en tx200 også. Men jeg er stadig lidt ung, og vil aldrig blive glad for en riffel i træ da det ikke ser godt ud syntes jeg, men fint luftgevær ser det ud til at være 👍
Tillykke med din fine nye riffel :thumbup: Den skal du helt sikkert nok blive meget glad for :smile:

Et skæfte i træ er typisk er lidt tungere, hvilket er en fordel med fjeder og rekyl.

Hvordan skyder sådan en HW97 lige ud af kassen ??? Har hørt at mange tuner dem ???
:smile: :thumbup:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 23. jan 2020, 19:25

SorenSD skrev:
23. jan 2020, 19:07
Fgsportsline skrev:
23. jan 2020, 17:02

SorenSD. Jeg har bestilt den hos airgun.dk så jeg går da ud fra at det er en 22 joules version, det håber jeg da 😅
Jeg har godt kigget på en tx200 også. Men jeg er stadig lidt ung, og vil aldrig blive glad for en riffel i træ da det ikke ser godt ud syntes jeg, men fint luftgevær ser det ud til at være 👍
Tillykke med din fine nye riffel :thumbup: Den skal du helt sikkert nok blive meget glad for :smile:

Et skæfte i træ er typisk er lidt tungere, hvilket er en fordel med fjeder og rekyl.

Hvordan skyder sådan en HW97 lige ud af kassen ??? Har hørt at mange tuner dem ???
Min skyder fortrinligt. Har haft den i over 10 år nu, og har godt nok skiftet aftrækkeren p.g.a. slidtage sidste år(måske kunne det fikses, men var doven), men ellers er den out of the box.. :thumbup:
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af C-X » 23. jan 2020, 19:42

Min er .177 er ikke tunet og skyder fint. Ikke så lækkert som min tunede .22'er, der larmer mindre, men tror den er lige så præcis.
I plastikskæfte er den stadig rigeligt tung og mener kun forskellen er 1-200 gram.

Nikko Stirling vs Hawke, der er jeg enig med Timber, Hawke er bare mere lækkert.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Jesper5036
Silver Member
Silver Member
Indlæg: 384
Tilmeldt: 21. jan 2012, 20:15
Interesser: luftriffel
Geografisk sted: Tønder
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Jesper5036 » 23. jan 2020, 20:24

Jeg har også haft 3 HW97, den første var i cal. 22 (dengang det var lovligt uden jagttegn)
De har alle været meget præcise, jeg har kunnet skyde 100meter grupper, der matcher min tx200.
Jeg lagde dog en foring i stemplet, da jeg ikke kunne holde den grimme fjeder raslen ud.
AA tx 200 med MTC Viper

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 24. jan 2020, 18:15

Så fik jeg den ind af døren idag og fik skudt en 50 skud med den. Det er godt nok noget andet end den gamo. Den virker virkelig sløv i det. Og fik af vide at det er en export version med høj joules. Men den virker helt vildt død, og næsten ingen rekyl. Og så lyder det godt nok specielt når man skyder med den pga den fjedre lyd den kommer med.

Men virker som en fin riffel, så må jeg håbe at det kan holde tørt i weekenden sådan at den kan skydes til, er bare utrolig chokeret over den forskel der er med kræften med gamo vs weihrauch, må indrømme at jeg syntes det virker lidt 'kedeligt'. Men nu må jeg se når jeg får skudt noget mere med det 😊

Kan I have en god aften alle sammen 👍

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af C-X » 24. jan 2020, 18:21

Lad den nu lige blive skudt til. Jeg foretrækker selv en rolig skudafgivelse og så glæden ved et præcist træf.

Hvad fodrer du den med? Du optimerer performance ved, at vælge et hagl der passer til hastigheden, så du enten får mere eller mindre skub fra fjederen. Normalt vil man hverken for let eller for tungt, da begge dele overbelaster hele systemet.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 24. jan 2020, 18:46

Som C-X skriver... Der skal lige et par hundrede hagl, eller fem, igennem før den er "skudt til".... Du vil sikkert opleve nogle mærkelige skud en gang i mellem, indtil det hele er raslet på plads..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 24. jan 2020, 18:50

Det vil jeg også helt klart, ser også frem til at prøve at få skudt mit sigte ind imorgen hvis vejret holder til det. Virker som en rigtig fin luftriffel, og så er den rigtig fed syntes jeg da den er noget kortere end den gamo så det hele passer så meget bedre når man står med den 😁

Jeg har prøvet med h&n ftt 8.64g og h&n hunter extreme 9.57g. Men vil prøve med lidt andet imorgen, men indtil videre er det h&n ftt den bedst kan li.

Men det bliver spændende med mit sigte imorgen, når jeg skyder efter min 14x14 kasses midte så rammer den slet ik kassen. Så den er helt gal med det sigte, og jeg har aldrig prøvet det før så håber lidt at YouTube er en god hjælp 😅

C-X
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 11047
Tilmeldt: 29. jun 2013, 00:59
Interesser: Guns 'n' bunnies
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 725 times
Been thanked: 2624 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af C-X » 24. jan 2020, 18:53

Og får du den tunet, kan den være lækker lige med det samme, hvis det er udført korrekt. I så fald er den endnu mere rolig og stille, uden det lidt træls *twang*.

Ja, det at den er så kort, er også noget der gør, at jeg ikke umiddelbart kommer til at finde noget der skal erstatte mine. Finder det bøvlet med længere luftvåben.
V: People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 24. jan 2020, 18:54

Fgsportsline skrev:
24. jan 2020, 18:50
Det vil jeg også helt klart, ser også frem til at prøve at få skudt mit sigte ind imorgen hvis vejret holder til det. Virker som en rigtig fin luftriffel, og så er den rigtig fed syntes jeg da den er noget kortere end den gamo så det hele passer så meget bedre når man står med den 😁

Jeg har prøvet med h&n ftt 8.64g og h&n hunter extreme 9.57g. Men vil prøve med lidt andet imorgen, men indtil videre er det h&n ftt den bedst kan li.

Men det bliver spændende med mit sigte imorgen, når jeg skyder efter min 14x14 kasses midte så rammer den slet ik kassen. Så den er helt gal med det sigte, og jeg har aldrig prøvet det før så håber lidt at YouTube er en god hjælp 😅
Jeg plejer gerne at tage et stykke pap, eller plade på mindst 80x80m, og så skyde efter midten, på maks 20 meter. Så kan man grovjustere derfra..

Det er yderst sjældent jeg skal tættere på for at ramme indenfor skiven der i hvert fald..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 25. jan 2020, 17:11

C-X - nu har jeg fået skudt noget med den idag. Ja den twang lyd er godt nok speciel at høre på. Nu har jeg læst lidt om sådan en tuning rundt på nettet. Er der nogen her i Danmark som kan gøre sådan noget for en? 😉

Timber - ja jeg må se hvad jeg kan finde frem imorgen til at skyde efter da jeg har prøvet alt idag mod en 14x14 kasse men ligemeget hvad jeg gør så kan jeg ingen gang ramme bare kassen selvom jeg prøver at justere op, ned, og til siderne. så jeg har opgivet for idag og må prøve igen imorgen 😁

Men en helt anden ting, ikke at jeg har købt det for at skal skyde igennem ting osv, men mit gamo kan uden problemer skyde igennem en 30mm træplade. Men har prøvet idag på en 20mm plade med den weihrauch og den ryger måske kun halvt igennem pladen og så ryger haglet bare ned på jorden ved siden af. Igen jeg ved godt at den slet ik er så kraftig som den gamo. Men må indrømme at den slet ikke virker til at være en 22 joules model som butikken har sagt. Da jeg ellers syntes at have set på nettet at sådan en hw97k sagtens burde kunne skyde igennem noget stadigvæk med de 22 joules, også en dåse der laver den kun et hul i den ene side og så ligger haglet i dåsen. Så kan umuligt forestille mig at den kan tage en rotte. ( ikke det som er min hensigt men den skulle jo gerne kunne dræbe en rotte)

Mvh Nicklas 🙂

Airsmith
Gold Member
Gold Member
Indlæg: 833
Tilmeldt: 10. maj 2012, 12:32
Interesser: DIANA nyere mod.
Geografisk sted: 7. kartoffelrække i udkants Sønderjylland
Has thanked: 15 times
Been thanked: 222 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Airsmith » 25. jan 2020, 17:21

Prøv se om du kan finde et F i en femkant på den, så er det en model til det tyske marked med reduceret ydelse 7,5j 175m/s. For nogen tid siden så jeg en dansk forhandler reklamere med en tysk F mærket udgave af HW 97 m. sort synt. hulskæfte på GoG.
Min mening står fast! - forvir mig ikke med kendsgerninger...
Egoisme og grådighed styrer verden.
I Danmark har vi folketingsdiktatur.
Kun en idiot er tilfreds.

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 25. jan 2020, 17:24

Gammel traver, ved det, ved det.. Nu er power ikke alt. Man skal også helst ramme...

En 97'er kan ramme, og det præcist... Skyd nu den bøtte hagl igennem først, inden du begynder at fortvivle om alt muligt.. Den kan sagtens nappe en rotte på 30-40 meter efter min mening..

Javist, man kan da "tune" den allerede fra start af, men personligt ville jeg da hellere få lidt glæde af den, som den er.. Mit har nok skudt de første 10.000 hagl afsted, og den skyder mere præcist end skytten gør endnu. Og det som sagt stort set out of the box...


Edit. Hov, ja, hvis det er en tysker som Airsmith skriver, så se bort fra mit skriv. Så er det jo en helt anden situation..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 25. jan 2020, 18:09

Airsmith - jeg har lige gået den igennem over alt og jeg kan ikke finde nogen firkant med et F i. Jeg har købt den hos airgun og se sagde at det var den kraftige model på 22 joule så det må jeg gå ud fra at det er. Det er nok bare mig som skal vendes til at ikke stå med den gamo magnum da det jo er noget helt andet med rekyl osv.

C-X - hehe :fun:
Ja du har helt ret i at power ikke er alt, jeg skal nok bare vende mig til at den ingen rekyl har som den gamo. Da det jo er 2 forskellige rifler. Men det virker til at være en rigtig lækker riffel, som jeg nok skal blive glad for når jeg vender mig til den og får det kikkert skudt ind.
Det er også mest det twang den kommer med når man skyder jeg godt gad at have væk da den godt nok er noget 'træls' at høre på den fjeder, det var den eneste grund til at jeg kiggede på sådan noget tuning på den 🙂

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 25. jan 2020, 20:14

Det var nu mig der nævnte det med poweren.. :blink:

Den manglende rekyle skyldes nok også at HW'eren er tungere end Gamoen... Det er en anden verden at komme ind i, vil jeg mene..

De Gamoer jeg har prøvet, har alle været noget sprælske i forhold til en 97'er..
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Fgsportsline
Newbie
Newbie
Indlæg: 9
Tilmeldt: 8. jan 2020, 09:00
Interesser: Luftgevær
Geografisk sted: Mørke

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Fgsportsline » 25. jan 2020, 20:36

Timber - ja det kan jeg da godt se, min fejl det svar var lavet til dig også, men det gik vidst lidt hurtigt :fun:

Ja det spiller selvfølgelig også ind med vægten på den, ja det er lige før at jeg vil gå så langt at sige at når jeg skyder med lette hagl så er det næsten som at stå med en salonriffel da den bryder lydmuren og med den rekyl, så det tæt på. og det er det eneste luftgevær jeg har prøvet, så det er nok derfor at jeg er blevet lidt 'skuffet' over weihrauchen. Men må indrømme at den er dejlig nem at lade, hvor imod man virkelig skal tage fat på den gamo.
Men må prøve at starte med at skyde ind på 5m imorgen og så arbejde mig op ad, fordi på 5m der skal den sku ramme den kasse :biggrin:

Timber
Platin Member
Platin Member
Indlæg: 4494
Tilmeldt: 6. maj 2011, 20:56
Interesser: Jagt/PCP-skydning
Geografisk sted: Dejlige Møn
Has thanked: 259 times
Been thanked: 701 times

Re: Gamo G-Magnum vs Weinreich hw97k

Indlæg af Timber » 25. jan 2020, 20:52

Fgsportsline skrev:
25. jan 2020, 20:36
Timber - ja det kan jeg da godt se, min fejl det svar var lavet til dig også, men det gik vidst lidt hurtigt :fun:

Ja det spiller selvfølgelig også ind med vægten på den, ja det er lige før at jeg vil gå så langt at sige at når jeg skyder med lette hagl så er det næsten som at stå med en salonriffel da den bryder lydmuren og med den rekyl, så det tæt på. og det er det eneste luftgevær jeg har prøvet, så det er nok derfor at jeg er blevet lidt 'skuffet' over weihrauchen. Men må indrømme at den er dejlig nem at lade, hvor imod man virkelig skal tage fat på den gamo.
Men må prøve at starte med at skyde ind på 5m imorgen og så arbejde mig op ad, fordi på 5m der skal den sku ramme den kasse :biggrin:
Ha ha, det går nok... Vi fandt jo ud af det.. :fun:

Og ja, på 5 meter bør der være en chance.. Det lyder bare underligt det skulle være så meget ud af kurs.. Jeg har dælme skudt mange geværer ind, og det er sjældent de ikke rammer bare nogenlunde hvor du sigter fra start af...
M.v.h. Timber


Samfundsrevser og gammel sur mand af 1. grad.. :mob:

Besvar