https://www.wish.com/product/5ef332acca ... =mobileweb

Jeg skulle ikke risikere mine tilladelser på det fuel filter der. Men der er da billigt.
Er der nogen der ved om man bare kan søge import tilladelse + tilladelse, og så er den fjong.
Jep. Solvent “traps” er ikke lyddæmpere i USA (medmindre du borer gennem den), så mange køber en solvent trap, indsender en Form 1 til ATF og får lov at lave deres egen lyddæmper på den baggrund.Lassescout skrev: ↑28. jun 2020, 20:24Det er en lyddæmper, designet til at omgå lovgivning med andre definitioner end de danske.
Men bare rolig. Om ikke så længe kan du købe alle de lyddæmpere du har lyst til, fordi våbentilladelsen til din riffel kommer til at omfatte lyddæmpere på samme måde som den nu omfatter magasiner. Når det sker, køber du bare uden at risikere noget. Men der skal nok stadig importtilladelse til hvis du køber fra udlandet.
Jeg vil nu IKKE sige det er en lyddæmper.! På ingen måde. Slet ikke i USA med alle de papirer/godkendelser man skal igennem med ATF.!Lassescout skrev: ↑28. jun 2020, 20:24Det er en lyddæmper, designet til at omgå lovgivning med andre definitioner end de danske.
Men bare rolig. Om ikke så længe kan du købe alle de lyddæmpere du har lyst til, fordi våbentilladelsen til din riffel kommer til at omfatte lyddæmpere på samme måde som den nu omfatter magasiner. Når det sker, køber du bare uden at risikere noget. Men der skal nok stadig importtilladelse til hvis du køber fra udlandet.
De er importeret med importtilladelse til DK allerede.HappyNanoq skrev: ↑28. jun 2020, 21:42...
Dk har nok ikke haft tilfældet endnu, så det må blive en prøvesag på den første man fanger og lade den sag danne precedens.
Så er de vel også importeret som lyddæmper. Og så er det en lyddæmper, intet problem i det. Problemet opstår hvis man bestiller den uden importtilladelse, og onkel blå så beslutter at det er en lyddæmper. Det bliver hurtigt træls i en længere periode.Bofhenator skrev: ↑29. jun 2020, 09:23De er importeret med importtilladelse til DK allerede.HappyNanoq skrev: ↑28. jun 2020, 21:42...
Dk har nok ikke haft tilfældet endnu, så det må blive en prøvesag på den første man fanger og lade den sag danne precedens.