er en smule oppe at køre
konen smser mig at der render en i haven og jeg godt kan komme i tøjet.
- vi har 2 afdelinger en jeg pt roder i om natten og så selve beboelse så vi både kan få styr på alle de praktiske ting samt hun og junior kan få nattesøvn.
ud med mig op bag i haven og snige mig ned i garagen - jo den var god nok efter en uges mistanke står der ganske rigtigt en person i min garage om natten og roder rundt stedkendt blandt mine skuffer med akkuværktøj, skal siges vi endnu ikke har bemærket der mangler noget blot at skuffer har været åbne eller lys har været tændt næste morgen osv. - småting men kan være lidt i tvivl om er en forglemmelse.
var det så ikke
konen ringer politi og forklarer vi står med en ældre mand der har brudt ind og at de sådan set godt må få fingeren ud af gattet og sende en vogn afsted
- DET HAR MAN IKKE MANDSKAB TIL ! trods flere tiggerier fra fruen
og HER går det så galt, jeg står med ham konen med røret og besked om at de kommer ikke men vi kan tage mandes information så vil de oprette en sag på det og kontakte os senere

så står man pludeligt uden meget andet valg end at nappe mandens ID tage foto og derefter eskortere vedkommende ned af villavejen.
men hvad så nu - hvad faen kan jeg gøre det tages åbenbart ikke seriøst at folk bryder ind
jeg agter ikke at lægge hånd på ham og risikere mine tilladelser jagttegn osv.
har sq brug for et hint hvad jeg kan gøre uden at risikere at skulle aflevere indhold af skab mv.
skal siges manden er på den ældre side af 75 og på ingen måde agerer voldeligt
han er ikke senil eller dement eller på anden måde ubevidst om sine gerninger så hvorfor man synes mit hjem er spændende vides ikke