1.085 kr. for våbentilladelser. Også efterfølgende.

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Kalthoff
Platin Member
Platin Member
Interesser: jagt
Geografisk sted: København
Has thanked: 2975 times
Been thanked: 377 times

Re: 1.085 kr. for våbentilladelser. Også efterfølgende.

Indlæg af Kalthoff » 3. jan 2021, 11:31

Flugteren skrev:
2. jan 2021, 18:38
Vi har haft en egentlig våbenkultur i Danmark, men den er død og borte for mange år siden.
Før 2. Verdenskrig var det ikke usædvanligt at private Danskere lå inde med en revolver. Typisk var den i første omgang anskaffet med et praktisk formål, f.eks. selvforsvar mod hunde eller røvere. Det krævede så vidt jeg forstår en polititilladelse, men i betragtning af hvor mange revolvere der var i omløb, må den tilladelse have været rimelig ligetil at opnå.

Helt op i 1980'erne havde folk deres pæne jagtvåben hængende på væggen i stuen og de knapt så præsentable stående i bunden af klædeskabet i entreen. Patronerne stod typisk på en hylde i klædeskabet ved siden af huer og vanter.

Folk lå inde med "oldefars gamle bøsse" selvom de ikke selv gik på jagt eller på skydebanen. Ofte var den hængt op på væggen eller blev vist frem til besøgende drenge.

Det samme gjaldt blankvåben. Der hang sabler fra de Slesvigske krige og meget andet sjovt rundt om på væggene.

Salonrifler og luftgeværer var drengelegetøj indtil for ret nyligt. Man skal ikke være særligt gammel for at være vokset op med at det var noget der stod på børneværelset og blev anvendt i haven og på marken. Det var helt legalt og knægtene skulle slet ikke vandelsgodkendes af en statslig embedsmand.

Dolke og lommeknive var noget enhver rask dreng og mand gik med indtil for et årti eller to siden. Man blev som dreng jævnligt udsat for "knivinspektion" fra strenge ældre herrer - ve den dreng der ikke kunne præsentere en velslebet kniv ved sådan en inspektion. De ville se om man var "en rigtig dreng med orden i sagerne".

Nu er alt ovenfor forbudt og forbuddene håndhæves strengt.

Skytteforeningerne har ikke længere den tilslutning de førhen havde og skydebanerne er blevet mere sjældne og ligger så folk ikke ser dem.

Jægerne ryster nu i bukserne af frygt for at blive taget i en eller anden juridisk fodfejl og derved miste retten til det hele.

Den almindelige lovlydige dansker lever nu i et samfund med ringere legal adgang til knive og våben end nogen sinde før.

Brugeravatar
Ølgaard
This member is
This member is
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 104 times
Been thanked: 108 times

Indlæg af Ølgaard » 3. jan 2021, 13:35

Var på skydebanen i dag, fik ikke skudt, men en sludder med 2 handlere, der er allerede gået sving i salg af jagtvåben, de havde fået en hel del henvendelser ang. om de ville købe jagtvåben, men de var klar over at der kom en hel del med de nye prisstigninger på tilladelser, så de var ikke interesseret i at købe men afventer hvordan markedet bliver.

Så det må siges at der er kommet en effekt som de kloge herrer var interesserede i, nemlig afvæbning at jægere, og så kommer det til skytterne, var flere helt enige om.

At handle med våben er en uddøende métier, var der stor enighed om.

:razz: :razz:

Peter
Platin Member
Platin Member
Geografisk sted: Kbh.
Has thanked: 36 times
Been thanked: 51 times

Indlæg af Peter » 3. jan 2021, 13:42

Raptor357 skrev:
3. jan 2021, 01:28
Peter skrev:
2. jan 2021, 23:50
TheDarkSide skrev:
2. jan 2021, 23:00

De mest erfarne jægere jeg kender og dem som typisk skyder mest, går meget lidt op i deres våben, ammunition, udstyr og næsten aldrig går på skydebane - Fordi det er jo slet ikke det der betyder om man skyder meget eller lidt!
Næh, en hvilken som helst riffel eller haglbøsse med de billigste patroner er mere end rigeligt godt. Typisk er det mindre erfarne jægere der bruger en frygtelig masse energi på at have det rigtige grej osv.
Sjovt, jeg oplever det lige nøjagtigt omvendt.
Gamle jægere, hvem der skyder mest eller?
Erfarne skytter der skyder mest.

Brugeravatar
CO
Platin Member
Platin Member
Interesser: Long range, bue, jagt, IPSC
Geografisk sted: Østjylland
Has thanked: 30 times
Been thanked: 176 times

Indlæg af CO » 3. jan 2021, 13:59

Ølgaard skrev:
3. jan 2021, 13:35
Var på skydebanen i dag, fik ikke skudt, men en sludder med 2 handlere, der er allerede gået sving i salg af jagtvåben, de havde fået en hel del henvendelser ang. om de ville købe jagtvåben, men de var klar over at der kom en hel del med de nye prisstigninger på tilladelser, så de var ikke interesseret i at købe men afventer hvordan markedet bliver.

Så det må siges at der er kommet en effekt som de kloge herrer var interesserede i, nemlig afvæbning at jægere, og så kommer det til skytterne, var flere helt enige om.

At handle med våben er en uddøende métier, var der stor enighed om.

:razz: :razz:
Kommer ikke til at ske her, koste hvad det koste vil.

From my cold dead hands :blink:
Østbirk Pistolskytter og
Sportsskytteklubben Mildot

Styer SSG
Silver Member
Silver Member
Interesser: motocross jagt
Geografisk sted: Mariager Fjord
Has thanked: 3 times
Been thanked: 31 times

Indlæg af Styer SSG » 3. jan 2021, 23:24

Af Redaktionen

Et af målene med det nye afgiftsystem for jagtvåben er at mindske antallet af våben i samfundet.

Sådan lyder det i følge Ritzau fra Jesper Byskov, afdelingsleder ved våbenkontoret i Politiets Administrative Center (PAC)

Han mener der i jagtmiljøet er en del “nice to have” våben, som ikke bliver brugt.

Derfor understreger han, at man bør have de våben, man har brug for, men heller ikke flere end det.
Ovenstående er sakset fra Netnatur.
Ham Jesper er vist ikke jæger eller skytte selv. :impatient:
Alle våben er "nice to have", og det har man da brug for at have :biggrin:

Styer ssg
"Er de fleste de klogeste eller bare de fleste?" Niels Hausgaard
"Der er noget ved alting, det er bare ikke alting, der er noget ved" Poul Krebs

Brugeravatar
Elbæk
Platin Member
Platin Member
Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
Has thanked: 268 times
Been thanked: 1158 times

Indlæg af Elbæk » 4. jan 2021, 08:45

Styer SSG skrev:
3. jan 2021, 23:24
Af Redaktionen

Et af målene med det nye afgiftsystem for jagtvåben er at mindske antallet af våben i samfundet.

Sådan lyder det i følge Ritzau fra Jesper Byskov, afdelingsleder ved våbenkontoret i Politiets Administrative Center (PAC)

Han mener der i jagtmiljøet er en del “nice to have” våben, som ikke bliver brugt.

Derfor understreger han, at man bør have de våben, man har brug for, men heller ikke flere end det.
Ovenstående er sakset fra Netnatur.
Ham Jesper er vist ikke jæger eller skytte selv. :impatient:
Alle våben er "nice to have", og det har man da brug for at have :biggrin:

Styer ssg
Det er selvfølgelig "fint" at Jesper Byskov har den personlige holdning. Jeg tænker måske blot at han burde være sin position mere bevidst og skelne mellem sine personlige holdninger og den af samfundet stillede opgave han bestrider. Politiet i en retsstat skal ikke bedrive politik eller på anden vis søge at forfølge personlige agendaer gennem deres arbejde.

Jesper Byskovs udtalelser er stærkt problematiske for en embedsmand i hans position - og hvis Danmarks Jægerforbund ikke går benhårdt efter, som det allermindste, at få ham sat på plads oppefra, så har Danmarks Jægerforbund spillet fallit her. Det er nu Danmarks Jægerforbund skal vise tænder, hvis de stadig har nogen.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Slettes3
UDMELDT AF NVF
Interesser: Slettes
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 384 times
Been thanked: 290 times

Indlæg af Slettes3 » 4. jan 2021, 19:23

Sorry guys..

Jeg har en optaget telefonisk samtale med en person som sidder i DJF som udtrykker den samme holdning som den “folkevalgte” politimand.

Politiets troværdighed ligger på takken af et frimærke. De er vores modpart i jagt og våben. Havde jeg været en polititjenstemand sommogså havde jagt og skydning som interesse, havde jeg så småt begyndt at overveje et exitprogram for at komme ud af tjensten. Den menige politimand er fin nok, men deres bagland er bundråddent.

Brugeravatar
Langenge
This member is
This member is
Interesser: Gamle våben og bamser
Geografisk sted: Region midtjylland
Has thanked: 141 times
Been thanked: 427 times

Indlæg af Langenge » 4. jan 2021, 20:06

Rigbymauser skrev:
4. jan 2021, 19:23
Sorry guys..
.... samtale med en person som sidder i DJF som udtrykker den samme holdning ...
Overrasker mig ikke....
Jeg beklager, hvis mine indlæg ind imellem har skøre tyrkfejl. Jeg ser desværre meget dårligt, men jeg har besluttet, at i stedet for at opgive at skrive indlæg, fordi jeg skal bruge tyve minutter på at fejlrette, så må I leve med tyrkfejlene.

Og i øvrigt mener jeg, at kongehuset bør nedlægges!

Brugeravatar
100Radsbar
Gold Member
Gold Member
Interesser: Jagt & Historiske Våben
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 747 times
Been thanked: 90 times

Indlæg af 100Radsbar » 5. jan 2021, 08:17

Rigbymauser skrev:
4. jan 2021, 19:23
Sorry guys..

Jeg har en optaget telefonisk samtale med en person som sidder i DJF som udtrykker den samme holdning som den “folkevalgte” politimand.

Politiets troværdighed ligger på takken af et frimærke. De er vores modpart i jagt og våben. Havde jeg været en polititjenstemand sommogså havde jagt og skydning som interesse, havde jeg så småt begyndt at overveje et exitprogram for at komme ud af tjensten. Den menige politimand er fin nok, men deres bagland er bundråddent.
Ja hvis det er den generelle holdning hos dem, så bristede der endnu en tråd i den tynde snor der hedder mit fortsatte medlemskab af den forening........
De virker mere interesserede i at please det segment der ikke bryder sig om våben/jagt mere end deres medlemmer.

Og ja vi (jægerstanden) er nogen gange vores egen værste fjende, hvor alt ud over en dobbeltløbet, og en riffel med mauserlås og internt magasin er det eneste der dur.

Jeg ved sgu ikke hvorfor folk, foreninger, politikere generelt er så bange for at stå ved det de ønsker, og tror på. (Vi må endelig ikke støde nogen, eller sige noget som andre ikke kan lide at høre, etc. :puke: )

En ting er at de hæver gebyret, jeg kan godt finde pengene til det i mit budget.
Men det er der ikke alle der kan, og når det er med bagtanken at det er for at afvæbne os jægere/sportskytter m.m. ad bagvejen så er det forkasteligt, og et tegn på et system der burde kigges grundigt efter i sømmene.
7,62x54R Glory to the Mosin.

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 754 times

Indlæg af Flugteren » 5. jan 2021, 10:14

Politikere har kun en holdning, hvis den har nok opbakning. Det er yderst sjældent, at politikere er villige til at miste deres sæde i byrådet/kommunen/bestyrelsen/Folketinget for at stå fast på en holdning. Det har i mange år været populært at gå ind for, at man skal "mindske antallet af våben i omløb/på gaden", men de reelle løsninger - dem, som er svære at gennemføre - kan koste popularitet blandt den brede befolkning = færre stemmer.

Det er nemmere og mere ligetil at begrænse våben blandt lovlydige borgere. Statistisk set får man samme resultat (færre våben i "omløb"), og fordi lovlydige våbenejere er, ja, lovlydige, så skal vi nok rette ind, for vi ønsker at beholde vores andre våben. Det er nemt at forklare den almene befolkning, at en jæger ikke har brug for mere end X-antal våben, og at en skytte ikke har brug for mere end X-antal våben, og det er svært at modargumentere, for man hurtigt kommer til at fremstå som en "over my cold, dead body"-type. Helt uagtet, at lovlige våben i private hænder ikke er et problem.

Den danske kultur anno 1980 og opefter er bare ikke forenelig med våbenejerskab som en almindelighed. Flere og flere flyttede til byerne, færre mennesker gik på jagt eller regulerede skadedyr som en del af hverdagen og undertiden blev simple haglbøsser ikke længere anset for at være værktøj, men våben, og nu om dage kan du ikke få en politiker (som er fremadstående og kendt i den brede befolkning) for at gå ind for flere våben i samfundet. Ikke reelt. Selv hvis du kan er det nyttesløst, for der vil aldrig være nok, som vil stemme for sådan et forslag.

Desværre.

Kalthoff
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Kalthoff » 5. jan 2021, 20:56

Fra Danmarks Jægerforbunds webside idag:
"Nice-to-have" våben skal væk
Et andet mål med afgiftstignigen er ifølge Jesper Byskov at mindske antallet af våben i samfundet. Vel at mærke lovlige våben.

- Vi tror, der er en del "nice-to-have" våben, som ikke bliver brugt. Så man skal have de våben, man har brug for, men heller ikke mere end det, siger han til Ritzau.

Det er dog ikke just et argument, der møder begejstring i Danmarks Jægerforbund. Formand Claus Lind Christensen understreger, at der alt andet lige er tale om våben, som er erhvervet på lovlig vis, og som tjener et formål.

- Det er de legale våben, man endnu en gang kigger på, i stedet for at sørge for løbende at køre kampagner mod illegale våben, siger han.

PAC udsteder hvert år cirka 90.000 til 100.000 tilladelser til jagtvåben om året.
https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj ... tigninger/

Brugeravatar
NWF
Gold Member
Gold Member
Interesser: Jagt
Has thanked: 115 times
Been thanked: 98 times

Indlæg af NWF » 5. jan 2021, 21:12

Kalthoff skrev:
5. jan 2021, 20:56
PAC udsteder hvert år cirka 90.000 til 100.000 tilladelser til jagtvåben om året.
Jeg gad godt vide at mange af disse 90-100.000 tilladelser som reelt vedr. nye jagtvåben som kommer ind i puljen af samlet antal jagtvåben, og om disse gør at pujlen stiger ift hvor mange våben som skrottes hver år.
Deer don’t have a favorite cartridge; they hate them all equally.

F U B A R
Platin Member
Platin Member
Interesser: WW2 våben long range shooting
Has thanked: 73 times
Been thanked: 52 times

Indlæg af F U B A R » 5. jan 2021, 21:14

Jægerforbundet sidder ENDNU engang på deres små fede kim yung un hænder og tænker
Mit job er sikret derfor behøver jeg ikke gøre andet end at stå ret og yessir
Føj for pokker/helvede
Hvis en organisation son spillet fallit flere gange så behøver man ikke kigge længere
:wall: :wall:
Føj herfra
I spent most of my money on beer , guns and women
The rest i just wasted!

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 69 times

Indlæg af TheDarkSide » 5. jan 2021, 22:12

Jeg har skrevet til hovedbestyrelsen i DJ angående disse udtalelser fra PAC og bedt dem om at få fingeren ud og gå i kødet på PAC.
Jeg kan kun opfordrer andre DJ-medlemmer til at gøre det samme.

Brugeravatar
Lycon
Admin
Admin
Interesser: Special Operations Executive
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 592 times
Been thanked: 601 times
Kontakt:

Indlæg af Lycon » 5. jan 2021, 23:47

NWF skrev:
5. jan 2021, 21:12
Kalthoff skrev:
5. jan 2021, 20:56
Jeg gad godt vide at mange af disse 90-100.000 tilladelser som reelt vedr. nye jagtvåben som kommer ind i puljen af samlet antal jagtvåben, og om disse gør at pujlen stiger ift hvor mange våben som skrottes hver år.
Ja nu står der jo ikke at det er 90.000 til 100.000 NYE tilladelser, men kun tilladelser. Jeg tror de har regnet fornyelser af eksisterende tilladelser med i det regnestykke. Men det lyder jo skræmmende og ikke mindst voldsomt når det opgøres på den måde.
“My dear, it’s not how hard you hit them, but it’s where you hit them”
SOE agent Pearl Witherington

Brugeravatar
Elbæk
Platin Member
Platin Member
Interesser: WW2/jagt/CAS/blankvåben
Has thanked: 268 times
Been thanked: 1158 times

Indlæg af Elbæk » 5. jan 2021, 23:52

TheDarkSide skrev:
5. jan 2021, 22:12
Jeg har skrevet til hovedbestyrelsen i DJ angående disse udtalelser fra PAC og bedt dem om at få fingeren ud og gå i kødet på PAC.
Glimrende idé.

Jeg har gjort der samme.
"Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."
-Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

TheDarkSide
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydevåben...
Geografisk sted: Midtjylland
Has thanked: 22 times
Been thanked: 69 times

Indlæg af TheDarkSide » 6. jan 2021, 15:56

Elbæk skrev:
5. jan 2021, 23:52
TheDarkSide skrev:
5. jan 2021, 22:12
Glimrende idé.

Jeg har gjort der samme.
Tak, det var faktisk et af dine tidligere indlæg i tråden der inspirerede mig til at lave et lille skriv :thumbup:

Det er jo vigtigt at vores "fagforening" bliver holdt til ilden.

Slettes3
UDMELDT AF NVF
Interesser: Slettes
Has thanked: 384 times
Been thanked: 290 times

Indlæg af Slettes3 » 6. jan 2021, 16:39

Jeg tror ikke man kan stole på noget der kommer fra PAC. Jeg har beviser nok til at kunne sige de deres styre derovre er magtgale og bedragiske.

MBJ450
Newbie
Newbie
Interesser: Skydevåben.
Geografisk sted: Østfyn

Indlæg af MBJ450 » 6. jan 2021, 18:17

Ja det er da også en måde at komme af med alle lovlige våben på 🤢🤮

Kalthoff
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Kalthoff » 6. jan 2021, 20:09

Kalthoff skrev:
31. dec 2020, 14:34
Kalthoff skrev:
23. dec 2020, 11:56
NSander skrev:
22. dec 2020, 19:16
”Hvis man ligger inde med våben, man ikke længere bruger og derfor ikke vil betale ekstra for at have, kan man bruge afgiftsstigningen som anledning til at skille sig af med dem – fx ved at sælge dem eller indlevere dem til destruktion på en politistation. Dermed bidrager man også til det politiske mål om at nedbringe antallet våben i omløb,” siger afdelingsleder i politiets våbenafdeling, Jesper Byskov.
Jeg har netop skrevet til samtlige Retsordførerer i Folketinget og spurgt om det citerede er deres partis politik.

Endvidere bad jeg dem, hvis det ikke var tilfældet, om at give politiet en tilrettevisning.

Håber blot et par enkelte af Retsordførerene når at læse min henvendelse før lovforslaget skal i Folketinget. .
Mellemresultat 31. December 2020:

2 svar modtaget

Radikale Venstre:
Afgiftsforhøjelsen: støtter afgiftsforhøjelsen
Antal lovlige jagtvåben: Svarer ikke på spørgsmålet

Socialistisk Folkeparti:
Afgiftsforhøjelsen: støtter afgiftsforhøjelsen
Antal lovlige jagtvåben: "Skulle det have den bivirkning, at folk skiller sig af med våben, de ikke bruger, så tænker jeg også, at det er fint. Jeg er enig i målet, at vi skal have færrest våben muligt ude blandt folk, men også at man naturligvis skal have mulighed for jagt etc."
Mellemresultat 6. Januar 2021:

3. svar modtaget:

Venstre
Afgiftsforhøjelsen: modstander af afgiftsforhøjelsen
Antal lovlige jagtvåben: har ikke hørt at det skulle være et mål at nedbringe antallet af våben, ser det alene som en afgiftsforhøjelse

Brugeravatar
Pistolero
Silver Member
Silver Member
Interesser: Fitness & skydevåben
Geografisk sted: Fyen
Has thanked: 9 times
Been thanked: 2 times

Indlæg af Pistolero » 7. jan 2021, 16:53

Har vi en dato på hvornår det nye gebyr træder i kraft?
Du misser 100% de skud du aldrig tager.

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 410 times
Been thanked: 960 times
Kontakt:

Indlæg af Bofhenator » 7. jan 2021, 18:01

Pistolero skrev:
7. jan 2021, 16:53
Har vi en dato på hvornår det nye gebyr træder i kraft?
1/2-2021
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Kalthoff
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Kalthoff » 8. jan 2021, 13:52

Spørgsmål til Justitsministeren:
Af: Thomas Danielsen (V)
Til: justitsminister Nick Hækkerup (S)
Dato: 08-01-2021

Spørgsmål 1:
Vil ministeren oplyse, hvor mange jagttegnsløsere der er dømt for brug af jagtrifler og salonrifler til kriminelle formål de sidste 5 år?

Spørgsmål 2:
Vil ministeren redegøre for, om det er politiet, der fremover skal afgøre antal af jagtrifler og salonrifler, en jagttegnsløser har brug for til de forskellige jagtformer?

Spørgsmål 3:
Vil ministeren redegøre for, hvor ofte en jagttegnsløser skal bruge et våben, for at det efter ministerens vurdering ikke er et “nice to have” våben?

Spørgsmål 4:
Hvor mange våben vurderer ministeren, at danske jægere vil skille sig af med som følge af den foreslåede massive afgiftsstigning på våbentilladelser?

Spørgsmål 5:
Hvor mange våben håber ministeren, at danske jægere vil skille sig af med som følge af den foreslåede massive afgiftsstigning på våbentilladelser?

Spørgsmål 6:
Har ministeren en intention om, at revurdere afgiftsstigningen på våbentilladelser, såfremt det foreslåede tiltag ikke har nogen nævneværdig effekt på antallet af jagtrifler?
https://www.ft.dk/samling/20201/lovfors ... /index.htm

Rent formelt kan et Folketingsmedlem ikke henvende sig direkte til en myndighed såsom PAC eller Politiet. De skal gå via den Minister der har pågældende myndighed under sig.

Så selvom spørgsmålene formelt er stilet "til Justitsministeren" er de reelt rettet mod Politiet og vil formentligt blive besvaret af de samme i PAC/Politiet/Justitsministeret som støber kuglerne i de administrative stramninger vi oplever.
Senest rettet af Kalthoff 8. jan 2021, 14:17, rettet i alt 4 gange.

Styer SSG
Silver Member
Silver Member
Interesser: motocross jagt
Geografisk sted: Mariager Fjord
Has thanked: 3 times
Been thanked: 31 times

Indlæg af Styer SSG » 8. jan 2021, 13:55

Kalthoff skrev:
8. jan 2021, 13:52
Spørgsmål til Justitsministeren:
Af: Thomas Danielsen (V)
Til: justitsminister Nick Hækkerup (S)
Dato: 08-01-2021

Hvor mange våben håber ministeren, at danske jægere vil skille sig af med som følge af den foreslåede massive afgiftsstigning på våbentilladelser?
Mon han har fået et par ideer til spørgsmål fra en henvendelse fra folk fra dette forum? :blink:

Styer ssg
"Er de fleste de klogeste eller bare de fleste?" Niels Hausgaard
"Der er noget ved alting, det er bare ikke alting, der er noget ved" Poul Krebs

Kalthoff
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Kalthoff » 8. jan 2021, 13:57

Styer SSG skrev:
8. jan 2021, 13:55
Mon han har fået et par ideer til spørgsmål fra en henvendelse fra folk fra dette forum? :blink:

Styer ssg
Jeg har i hvert fald talt med ham via email i denne uge :giggle:

Spørgsmål 3 ville jeg ikke selv have stillet, idet det kan give "visse typer" hos PAC/politiet "gode ideer".

De øvrige spørgsmål er jeg glad for.

Besvar