Ubehagelig samtale med PAC

Om Våbenloven, klagesager og hvordan reglerne skal tolkes i praksis
Brugeravatar
FBN
Platin Member
Platin Member
Interesser: Alt med/om våben :-)
Geografisk sted: Vestjylland
Has thanked: 35 times
Been thanked: 101 times

Re: Ubehagelig samtale med PAC

Indlæg af FBN » 3. jun 2021, 22:53

Lassescout skrev:
3. jun 2021, 20:47
Det er § 2 stk. 3 du skal bruge for at komme af krogen:
Stk. 3. Foranstående bestemmelser skal dog ikke være til hinder for, at et skydevåbens pibe- eller låsedele eller dele af baskyler ved istandsættelse fornys. Tilsvarende gælder aftagelige magasiner til skydevåben.
Der står at du kan erstatte/forny dele og købe dem, men der står reelt ikke at du ikke skal søge importtilladelse for at kunne
købe dem i udlandet,og du kan jo frit købe det i DK, så er det sælgers ansvar at tjekke din våbentilladelse.

Men det hindre dig jo ikke i at udskifte dele købt i udlandet, man skal bare søge en tilladelse, så systemet dvs fragt m.m kan se det er i
orden du køber det, e har jo ikke adgang til din våbentilladelse, men kan så se importtilladelsen at det er ok.

Desuden hvis det er 2 ekstra magasiner er det jo ikke reservedele så er det vel nyanskaffelse, og så skal du alligevel ansøge, som jeg vil tolke det.

Reelt ser jeg ikke den store problem i at søge det papir, kun ventetiden er dræbende, og ringer de og siger man ikke skal havde det,
ja så forlang de sender besked via eboks, så kan man dokumenter man har søgt og etaten har sagt det behøves ikke, og så må man
formode at stå rimelig stærk, når man har det sort på hvidt.
Senest rettet af FBN 4. jun 2021, 07:07, rettet i alt 1 gang.
MVH Frank.
Iøvrigt mener jeg vi skal beholde Kongehuset.!

Lassescout
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt. Riffelskydning.
Geografisk sted: Fyn.
Has thanked: 305 times
Been thanked: 1123 times

Indlæg af Lassescout » 4. jun 2021, 07:02

Fast Fumble skrev:
3. jun 2021, 22:02
Lassescout skrev:
3. jun 2021, 20:47
Jeg ville anke en dom hele vejen. Hvis bøden bliver så lav, så dommen ikke kan ankes, må retten derved have kategoriseret overtrædelsen som en bagatel, og derfor ville jeg klage hele vejen til Ombudsmanden hvis politiet efterfølgende nægter vandelsgodkendelse. Det skal de jo ikke gøre ved bagatelagtige overtrædelser.
At bøde-straffen på den slags sager er under grænsen for anke-mulighed har ikke nogen samenhæng med nogen "bagatel-grænse" jeg har hørt om. Hvor har du den oplysning fra?
Det er min egen udledning. Jeg skriver hvad jeg ville gøre hvis det var mig.

Jeg kan godt forstå at retssystemet er presset, så bøder under et vist beløb ikke kan ankes. Men det må da betyde, at man henregner overtrædelsen til en bagatel, ellers ville straffen vel være højere? Og når man således har fået tilkendegivet at man er straffet for en bagatel, har man i mine øjne et godt argument imod, at den skulle få konsekvenser for ens fremtidige ejerskab af våben. Efter Forvaltningsloven skal der være proportionalitet i de afgørelser myndighederne træffer. Det er efter min mening ikke proportionalt at inddrage jagttegn og våbentilladelser for en bagatel, så jeg ville prøve afgørelsen ved andre instanser. Men jeg er også et udsædvanligt kværulerende brokkehovede. Hvis man bliver nægtet samtykke til jagttegn af politiet, kan man klage over afgørelsen til Rigspolitiet, men de giver som regel politiet medhold. Dermed er de formelle klagemuligheder udtømt. Men så kan man indbringe afgørelsen for Folketingets Ombudsmand, og hvis han vælger at behandle sagen, kan det tænkes at afgørelsen kritiseres, og så må den laves om.
Hilsen Lasse.

... Buy the best and cry once.

PSindrup
UDMELDT AF NVF
Interesser: skydning
Geografisk sted: danmark
Has thanked: 1193 times
Been thanked: 185 times

Re: Ubehagelig samtale med ACØ

Indlæg af PSindrup » 4. jun 2021, 08:21

Bofhenator skrev:
3. jun 2021, 11:18
Ølgaard skrev:
3. jun 2021, 11:13
Bofhenator skrev:
3. jun 2021, 11:05
Ølgaard skrev:
3. jun 2021, 11:01
Jeg har budt på et S&W 22LR magasin på eGun, men har ikke fået importtilladelse til det endnu.

Ringede til ACØ, om hvor lang tid der går, ca 6-8 uger var svaret, spurgte om hvad hvis sælger havde sendt det, svar, jeg skulle ringe til sælger, jeg kan så ikke Tysk, men han sagde de talte Engelsk, og ellers var han ikke interesseret i mere samtale, og hvis jeg fik magasinet sendt, var det ulovlig våbenbesiddelse, selvom jeg har tilladelse til våbenet.

Prøvede at spørge til om der kunne gøres noget, svar, det kan der ikke og med en meget snerrende og stor arrogance, sagde han var ligeglad med problemet, og mere samtale kunne han ikke bruge til noget, så afbrød han samtalen. :shock:

:razz: :razz:
Jeg ville skrive til dem via e-Boks, hurtigst muligt, fremlægge sagen og til sidst evt beskriver samtalen med den navngivne medarbejder.

Edit, der er ikke noget der hedder acø mere. Er det PAC i Horsens du har haft fat i?
Ja selvfølgelig PAC, jeg var bare lidt rystet over samtalen.

Kan jeg godt forstå, skriv til dem, så du har det på skrift. Brug e-Boks så du kan dokumentere det.
Kan man skive til dem fra E-boks?

Peter

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 113 times
Been thanked: 129 times

Indlæg af Epae » 4. jun 2021, 08:36

PSindrup skrev:
4. jun 2021, 08:21
Bofhenator skrev:
3. jun 2021, 11:18
Ølgaard skrev:
3. jun 2021, 11:13
Bofhenator skrev:
3. jun 2021, 11:05
Ølgaard skrev:
3. jun 2021, 11:01
Jeg har budt på et S&W 22LR magasin på eGun, men har ikke fået importtilladelse til det endnu.

Ringede til ACØ, om hvor lang tid der går, ca 6-8 uger var svaret, spurgte om hvad hvis sælger havde sendt det, svar, jeg skulle ringe til sælger, jeg kan så ikke Tysk, men han sagde de talte Engelsk, og ellers var han ikke interesseret i mere samtale, og hvis jeg fik magasinet sendt, var det ulovlig våbenbesiddelse, selvom jeg har tilladelse til våbenet.

Prøvede at spørge til om der kunne gøres noget, svar, det kan der ikke og med en meget snerrende og stor arrogance, sagde han var ligeglad med problemet, og mere samtale kunne han ikke bruge til noget, så afbrød han samtalen. :shock:

Jeg ville skrive til dem via e-Boks, hurtigst muligt, fremlægge sagen og til sidst evt beskriver samtalen med den navngivne medarbejder.

Edit, der er ikke noget der hedder acø mere. Er det PAC i Horsens du har haft fat i?
Ja selvfølgelig PAC, jeg var bare lidt rystet over samtalen.

Kan jeg godt forstå, skriv til dem, så du har det på skrift. Brug e-Boks så du kan dokumentere det.

Peter
Ja, det kan man.
Browning B525 - 12/76
BRNO ZP 145 - 16/70
BRNO ZP 149 - 12/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

Gerdson39
Gold Member
Gold Member
Interesser: Jagt- og riffelskydning
Geografisk sted: Sønderjylland
Has thanked: 68 times
Been thanked: 25 times

Indlæg af Gerdson39 » 4. jun 2021, 08:37

Hvordan er det så, når man bare "kører over grænsen" med dem? Formelt set sikkert det samme, men hvordan i alverden vil de bevise at du ikke har ejet den før? Eller omvendt: Hvordan vil du selv bevise at du faktisk har?
Der er jo ting der giver god mening, så som at der ikke er idioter det bestiller en hel container og sælger dem videre til den næste warlord nede i central Afrika, men de burde da give generel dispens på våbendele til våben man i forvejen har tilladelse til. Med mindre det handler sig om "hvad man skal bruge til at nemt bygge et våben fra bunde ad". Det vil sige løb, låsekassen, bundstykke, måske aftræk. Nu er det jo ikke politi folk der skriver love (heldigvis, på den ene side, uheldigt for der tidt ikke ligger meget logik i det der så står i texten).

Jeg havde bestilt (og fået leveret) dele til mine Remington i USA. Aftræksbøjle og små fidus der kan sættes på aftræk, som hjælper at bygge den ud uden værktøj. Var godt nok usikker om det nu er lovligt eller ej...
En anden ting er jo at amerikanerne helst heller ikke må forsende selv de mest uskyldige ting, uden at bede om tilladelse... og når du følger med i tysk jagt og våbenforum, så kan du læse at de også bøvler med "systemet". Det er altså del af menneskets skæbne... :mrgreen:
“…a short, light, handy, versatile, utility rifle.” Cooper called his idea of this conceptualized carbine a “scout rifle.”

PSindrup
UDMELDT AF NVF

Indlæg af PSindrup » 4. jun 2021, 08:42

Epae skrev:
4. jun 2021, 08:36
PSindrup skrev:

Peter
Ja, det kan man.
Jeg burde have skrevet: Kan man skive til dem fra E-boks? Og i givet fald hvordan? :giggle:

Hvordan finder man en offentlig myndigheds officielle E-Boks adresse, så man er sikker på at man skriver til den rette?

Sorry for lidt :offtopic: men jeg regner med at svaret er relevant for andre end bare mig. :Hug:

Peter

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 754 times

Indlæg af Flugteren » 4. jun 2021, 08:57

PSindrup skrev:
4. jun 2021, 08:42
Epae skrev:
PSindrup skrev:

Peter
Ja, det kan man.
Jeg burde have skrevet: Kan man skive til dem fra E-boks? Og i givet fald hvordan? :giggle:

Hvordan finder man en offentlig myndigheds officielle E-Boks adresse, så man er sikker på at man skriver til den rette?

Sorry for lidt :offtopic: men jeg regner med at svaret er relevant for andre end bare mig. :Hug:

Peter
Du logger på borger.dk og finder våbenafdelingen hos Politiet i menuen derinde, og derfra kan du skrive. Man kan ikke skrive direkte fra e-Boks.

PSindrup
UDMELDT AF NVF

Indlæg af PSindrup » 4. jun 2021, 09:03

Flugteren skrev:
4. jun 2021, 08:57
PSindrup skrev:
Epae skrev:
PSindrup skrev:

Peter
Ja, det kan man.

Peter
Du logger på borger.dk og finder våbenafdelingen hos Politiet i menuen derinde, og derfra kan du skrive. Man kan ikke skrive direkte fra e-Boks.
Nååååeeeehhhh, det er jo noget helt andet. :giggle:

Jeg havde jo med vilje skrevet FRA E-Boks :grimasse:

Peter

Brugeravatar
Epae
Platin Member
Platin Member
Interesser: Flugt- og riffel-skydning
Geografisk sted: Roskilde
Has thanked: 113 times
Been thanked: 129 times

Indlæg af Epae » 4. jun 2021, 09:10

PSindrup skrev:
4. jun 2021, 09:03
Flugteren skrev:
PSindrup skrev:
Epae skrev:
PSindrup skrev:

Peter
Ja, det kan man.

Peter
Nååååeeeehhhh, det er jo noget helt andet. :giggle:

Jeg havde jo med vilje skrevet FRA E-Boks :grimasse:

Peter
Jeg prøver lige igen, det kan man godt - FRA E-Boks.
Se billede som jeg lige har fjernet et par ting fra for ikke at doxxe mig selv.
Vedhæftede filer
send mail til PAC via e-boks.png
Browning B525 - 12/76
BRNO ZP 145 - 16/70
BRNO ZP 149 - 12/70
Marlin (JM) 1895 SBL - 45-70 Govt.
Ruger Precision Rimfire - 22LR
Tikka T3X TAC A1 - .260 Remington
Ruger SFAR - .308 Win

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Interesser: Pistol, Riffeljagt, Genladning
Geografisk sted: Nordsjælland
Has thanked: 410 times
Been thanked: 960 times
Kontakt:

Indlæg af Bofhenator » 4. jun 2021, 09:18

Flugteren skrev:
PSindrup skrev:
Epae skrev:
PSindrup skrev:

Peter
Ja, det kan man.

Peter
SLudder.

Jo man kan.
/bofh
"never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Hanlons razor

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af Bofhenator » 4. jun 2021, 09:21

eb1.png
eb2.png
eb2.png (29.28 KiB) Vist 4456 gange
/bofh
Hanlons razor

Brugeravatar
Ølgaard
This member is
This member is
Interesser: Håndvåben - Blankvåben
Geografisk sted: KBH.
Has thanked: 104 times
Been thanked: 108 times

Indlæg af Ølgaard » 4. jun 2021, 09:30

Posten kom i dag med et brev fra Rigspolitiet, stor var min glæde, DET måtte da være importtilladelsen, så er der da fremskridt, men :twisted: det var en erindring at et par af mine tilladelser var udløbet, og BETAL BETAL 1085, og så en gratis (indtil videre) samlertilladelse der skulle fornys.

I kender alle sammen at i en periode, sker der intet nyt eller det går skævt eller langsomt, det er sådan for mig PT. :impatient:

Brugeravatar
Fast Fumble
Moderator
Moderator
Interesser: Pistoler, IPSC, motorsport
Geografisk sted: Nordjylland
Geografisk sted: Aalborg
Has thanked: 329 times
Been thanked: 949 times
Kontakt:

Indlæg af Fast Fumble » 4. jun 2021, 11:55

gerdson39 skrev:
4. jun 2021, 08:37
Hvordan er det så, når man bare "kører over grænsen" med dem? Formelt set sikkert det samme, men hvordan i alverden vil de bevise at du ikke har ejet den før? Eller omvendt: Hvordan vil du selv bevise at du faktisk har?
Der er jo ting der giver god mening, så som at der ikke er idioter det bestiller en hel container og sælger dem videre til den næste warlord nede i central Afrika, men de burde da give generel dispens på våbendele til våben man i forvejen har tilladelse til. Med mindre det handler sig om "hvad man skal bruge til at nemt bygge et våben fra bunde ad". Det vil sige løb, låsekassen, bundstykke, måske aftræk.
Som en af dem som ofte krydser grænser med mange magasiner i bagagen kan jeg sige, at det også har undret mig. Jeg har ofte 10+ magasiner med mig til stævner, og kan jo ikke dokumentere, at jeg både har dem med UD og ind af landet.
Men importerer jeg ET magasin til en pistol jeg har tilladelse til, så kan jeg blive erklæret "upålidelig" og miste alt. (Ja, alt. Det er en ret stor del af min tilværelse, der er bygget op omkring sports-skydning).

Og frikendelsen fra Århus slutter faktisk også, at magasiner blot er reservedele til en pistol, og derfor ikke straffes, "at der derfor ikke er strafhjemmel".

Det giver ikke meget mening. Men som så meget andet i våbenlov, så er det ikke logik, det er regler!
Football, tennis and golf, requires only one ball. Racing requires two.
Slava Ukraini!

Brugeravatar
Bofhenator
Moderator
Moderator
Kontakt:

Indlæg af Bofhenator » 4. jun 2021, 12:40

Fast Fumble skrev:
4. jun 2021, 11:55
...
Det giver ikke meget mening. Men som så meget andet i våbenlov, så er det ikke logik, det er regler!
:goodpost:
/bofh
Hanlons razor

Flugteren
Platin Member
Platin Member
Interesser: Jagt, skydning, sport, science
Geografisk sted: Sjælland
Has thanked: 80 times
Been thanked: 754 times

Indlæg af Flugteren » 4. jun 2021, 12:52

Jeg mistænker ofte våbenloven for at være skrevet for udefineret, og det er et stort problem i sager som f.eks. import af våbendele og ammunition.

Hvis jeg stod for at omskrive afsnittet omhandlende import, så ville jeg klart definere de ting, der kræves importtilladelse til og hvilke, der ikke gør. Magasiner kunne man sagtens gøre tilladelsesfrie at importere (hvis man i forvejen er i besiddelse af en våbentilladelse). Derudover ville jeg også definere en bagatelgrænse. Som det er i dag, så skal man faktisk have en importtilladelse, hvis man er på jagt i udlandet og køber en æske ammunition dér til brug på jagten, og tager resten med hjem.

En bagatelgrænse ville sikre, at man uden tilladelse kunne købe ammunition under en jagt i udlandet i rimelige mængder, og tage resten med hjem. Rimelige mængder vil så være, tja, 100 patroner. Hvis man ønsker at købe mere ind i udlandet grundet bedre priser, så kan man indhente en importtilladelse til det.

Lassescout
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lassescout » 4. jun 2021, 15:16

Ølgaard skrev:
4. jun 2021, 09:30
Posten kom i dag med et brev fra Rigspolitiet, stor var min glæde, DET måtte da være importtilladelsen, så er der da fremskridt, men :twisted: det var en erindring at et par af mine tilladelser var udløbet, og BETAL BETAL 1085, og så en gratis (indtil videre) samlertilladelse der skulle fornys.

I kender alle sammen at i en periode, sker der intet nyt eller det går skævt eller langsomt, det er sådan for mig PT. :impatient:

Jeg har lige fået importtilladelse til magasiner ind i e-boksen. Jeg kan se, at jeg ansøgte den 14. maj, så det er lige præcist tre ugers behandlingstid. Det er da ikke så slemt, når jeg var stillet 5-6 uger i udsigt :smile: . Nå, de når nok ikke at komme før rågereguleringen er slut. det havde jeg heller ikke regnet med.
Hilsen Lasse.

FWK
Bronze Member
Bronze Member
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Has thanked: 11 times
Been thanked: 24 times

Indlæg af FWK » 4. jun 2021, 17:33

Men taget i betragtning at import og våbentilladelser skulle have samme behandlingstid pt - så er 3 uger da ret positivt generelt.

Lad os håbe de er ved at forbedre sig eller tømme bunkerne før sommeren.

Slettes3
UDMELDT AF NVF
Interesser: Slettes
Geografisk sted: Danmark
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 384 times
Been thanked: 290 times

Indlæg af Slettes3 » 8. jun 2021, 09:42

Kortmentyk skrev:
3. jun 2021, 13:05
Jeg kan til stadighed forundres over den måde man agerer på hos PAC :???: Det er mig uforståeligt at man, så benhårdt, arbejder på at skabe modspillere hos borgerne, nedbryde tilliden til ordensmagten og at man i så udstrakt grad prøver med alle kneb at kriminalisere lovlydige mennesker :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :???:
Man skal ikke længere være overrasket men begynde at indse man bliver set på som en modpart og medarbejderne sandsynligvis bliver “coached” af en administrativ politisk papagøje oppe fra at man skal køre reglerne så regid som muligt i det store håb af en kommafejl kan fratage en våbenejer hans våben.

cka
Bronze Member
Bronze Member
Interesser: jagt
Geografisk sted: Kolding
Has thanked: 2 times
Been thanked: 3 times

Indlæg af cka » 9. jun 2021, 22:09

Har lige bestilt et magasin fra Tjekiet til min cz455 og havde da på ingen måde lige tænkt at det kræver importtilladelse til et magasin.

Puh et sug i maven samt nu flere timers koldsved!

Har skrivet til sælger at de IKKE skal sende ordren før jeg har styr på tilladelsen, men har intet hørt. kan ikke ringe dem op, så det er lidt på af bakke.
PAC har også fået en ansøgning, så håber det går..

/cka

Lassescout
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lassescout » 10. jun 2021, 10:45

Så kom der da lige et bud med to magasiner fra Tyskland. Fedt, så får jeg dem alligevel med på rågeregulering i år. Så er det spændende om de virker eller skal moddes.

Tidslinien for hele operationen bliver så:
Ansøgning om importtilladelse afsendt 14. maj.
Tilladelse modtaget fredag d. 4. juni (efter tre uger).
Magasiner bestilt i Tyskland mandag den 7. juni
Magasiner modtaget fra Tyskland torsdag den 10. juni, altså under en måned efter start.

Det er da ikke så tosset. Jeg sendte en mail til forhandleren med PDF filer med importtilladelse og bad ham printe dem og vedlægge i forsendelsen. Jeg kan se, at det havde han gjort, men der er ikke nogen tegn på at pakken har være åbnet eller undersøgt.

Normalt vil jeg godt give noget ekstra for at handle i en dansk butik, men der synes at være enighed i danske butikker om, at dette stykke plastik skal koste 700,- kr. Jeg gav ikke engang 700 kr. for to magasiner i Tyskland, og det har jeg det endda stramt med. Gad vide hvad produktionsprisen er i Kina?

.
Vedhæftede filer
Mags.jpg
Hilsen Lasse.

PSindrup
UDMELDT AF NVF

Indlæg af PSindrup » 10. jun 2021, 12:07

Lassescout skrev:
10. jun 2021, 10:45
Så kom der da lige et bud med to magasiner fra Tyskland. Fedt, så får jeg dem alligevel med på rågeregulering i år. Så er det spændende om de virker eller skal moddes.
Jeg er mere spændt på at høre om du kan finde nogen rågeunger at regulerer.
Begge mine kolonier har ingen fugle på grenene, og kun nogen ganske få på himlen.

Peter

Lassescout
Platin Member
Platin Member

Indlæg af Lassescout » 16. jun 2021, 14:26

PSindrup skrev:
10. jun 2021, 12:07
Lassescout skrev:
Begge mine kolonier har ingen fugle på grenene, og kun nogen ganske få på himlen.

Peter
Nå, det fandt vi ikke ud af Peter. Jeg kom sku ikke afsted. Vejret var for godt og hvidvinen for kølig. Nu skal jeg bare have indberettet de råger der faldt i sæsonen.
Hilsen Lasse.

PSindrup
UDMELDT AF NVF

Indlæg af PSindrup » 16. jun 2021, 14:35

Lassescout skrev:
16. jun 2021, 14:26
PSindrup skrev:
10. jun 2021, 12:07
Lassescout skrev:

Peter
Nå, det fandt vi ikke ud af Peter. Jeg kom sku ikke afsted. Vejret var for godt og hvidvinen for kølig. Nu skal jeg bare have indberettet de råger der faldt i sæsonen.
Jeg tror ikke du gik glip af noget.

"Mine kolonier" var stort set tomme 14 dage tidligere end sidste år
(og i dag er jo i øvrigt første dag i den 10½ måned lange ventetid før næste reguleringssæson)

Så er det kun tilbage at opdaterer :-)
https://nordisk-forum.dk/viewtopic.php? ... &start=200

Peter

Brugeravatar
Ninjakebab
Silver Member
Silver Member
Interesser: Lave ting, skyde med ting
Geografisk sted: Nordjylland
Has thanked: 19 times
Been thanked: 39 times

Indlæg af Ninjakebab » 16. jun 2021, 16:45

cka skrev:
9. jun 2021, 22:09
Har lige bestilt et magasin fra Tjekiet til min cz455 og havde da på ingen måde lige tænkt at det kræver importtilladelse til et magasin.

Puh et sug i maven samt nu flere timers koldsved!

Har skrivet til sælger at de IKKE skal sende ordren før jeg har styr på tilladelsen, men har intet hørt. kan ikke ringe dem op, så det er lidt på af bakke.
PAC har også fået en ansøgning, så håber det går..

/cka
:thumbdown:
Hold os endelig opdateret. Der er ingen garanti for at det går hverken galt eller godt, så det er desværre spændende.
I øvrigt mener jeg at riskiks er en af de mest ligegyldige opfindelser

FWK
Bronze Member
Bronze Member
Interesser: Skydning
Geografisk sted: Hovedstadsområdet
Has thanked: 11 times
Been thanked: 24 times

Indlæg af FWK » 16. jun 2021, 17:44

Ja - jeg håber du fik fat i afsender, så der er ro på.

Besvar