Kogepladen skrev: ↑13. sep 2022, 12:06
Porgys skrev: ↑9. sep 2022, 14:24
Ansøgning til riffel (vekselsystem) på jagttegn indsendt d. 27. januar, modtaget i dag d. 9. september.
Dårlig melding
Jeg antager at vekselsystemet har gjort sagebehandlingstiden længere.
Venter selv på en riffel med vekselpibe og havde egentlig forventet at få den om ~4 ugers tid med de oplyste tider på deres hjemmeside.
Jeg begriber ikke, at PAC ikke blot fører data ind i et Excel ark, sender en tilladelse for så senere at tage alt dataen fra det store excel og skubbe i systemet.
Ville elske at være en flue på væggen til sagsbehandlingen af en tilladelse. Faktisk få lov at se hvor mange timer der går i en enkelt og hvor retarderet en sagsgang de har lavet derinde.
Nåede at ringe til PAC tre gange undervejs og selvom jeg egentlig var godt gal i skralden, talte jeg naturligvis pænt og venligt.
Allerede anden gang jeg ringede, kunne jeg fornemme at deres medarbejder absolut ikke var stolt over situationen.
Sidste gang fik jeg så fat i den samme person som anden gang og vupti, modtog tilladelsen dagen efter.
Det kan godt virke som om at tilladelsen i dette tilfælde, blev overdraget til flere medarbejdere undervejs.
Det kan naturligvis skyldes ferie eller sygdom, men jeg fik blot af vide at tilladelsen burde være færdigbehandlet hurtigere.
For mit vedkommende havde det hjulpet en lille smule hvis man havde forklaret arbejdsgangen og hvad plus hvor det gik galt undervejs.
Der er i mine øjne, dog ingen undskyldninger der beretter den lange ventetid.
De medarbejdere jeg talte med var i øvrigt utrolig flinke og venlige.