Danpanik skrev:Vi skal først have lavet en inddeling i A & B mennesker, dem der bestemmer, og dem der bare skal holde kæft.
Den skal jeg nok lave - når nu Lycon er optaget af andre opgaver.
Hvor skal jeg sende den hen ?
Danpanik skrev:Vi skal først have lavet en inddeling i A & B mennesker, dem der bestemmer, og dem der bare skal holde kæft.
Danpanik skrev:Tjah, det er nemt med hundehvalpene, for mennesket er over hunde i hierakiet. Men mennesker er det sværere.
Vi skal først have lavet en inddeling i A & B mennesker, dem der bestemmer, og dem der bare skal holde kæft. Eller måske endnu bedre, A & B, og så C, som er dem det går ud over.
A bestemmer hvem der må leve og hvem der skal dø.
A & B har stemmeret.
C vil med tiden blive en mindre og mindre gruppe, hvorfor det er naturligt at nogle fra B rykker ned i C, og nogle fra A rykker ned i B.
Til sidst er vi kun medlemmer af MENSA tilbage, eller osse har der været en borgerkrig. Jeg tror mest på det sidste !
Borgerkrigen kan vi dog forsøge at forhindre ved præventivt at stramme våbenloven, så INGEN civile har våben, for dem har de intet at bruge til !
Så skal vi så lige have defineret en ny form for 'læge', da den gamle form jo redder liv, og forsker for at forebygge sygdomme.
Den nye 'læge', vi kan kalde ham 'bøddel', skal så, på anvisning fra A holdet, sørge for at C ikke formerer sig.
Vi skal også have et nyt Politi, da det gamle havde til opgave at beskytte borgeren. Dette nye Politi skal overvåge borgeren, og specielt skolebørnenes resultater, og rapportere til A hvis nogen falder udenfor normen.
Er der noget Jeg har glemtSå vi kan få det perfekte samfund
Hmm, det havde Jeg ikke lige tænkt på ! Vi skal naturligvis have et Over over menneske, der bestemmer ALT !! Naturligvis.HVK skrev: Hvor skal jeg sende den hen ?
Hans Rytter skrev:(selv om "kamphundene" ligger langt bagefter gravhundene i bidestatestikken.)
Det har Jeg skam ikke glemt, der skal bare være bemandet fra A-holdet :yo:Hans Rytter skrev:Der er en lille detalje du har glemt.
I lille DK har vi magtens tredeling med lovgivende, udøvende og dømmende.
Ikke Adolfs tusindårs rige.
Naturligvis, derfor skal A-holdet selvfølgelig have maskinpistoler. Det kunne jo være at ikke bare hundene, men også C-holdet havde en 'forkert' meningHans Rytter skrev: Med hensyn til menneske højere placering i herakiet, så har jeg set resterne af et par grønlandske hundeførere, hvis hunde havde en anden mening om placeringen.
Vi er øverst i kraft af vores våben, uden våben er vi bare hundemad på to ben.
aaaaaaaaaahhhhhhh skambidt og skambidt er nu også noget af en overdrivelse, der vil noget. De er blevet hapset i deres ben og støvler etc. Og ingen tvivl om at hunde, der går løs rundt og hapser skal holdes i snor etc. Men en gang i 80'eren var Golden retriver den mest biddende hund etc. etc. (alt er relativt). Any way at sammenligne en gravhund med en kamphund er som at sammenligne en gammel Diana luftbøsse med en ny Sauer i .308 (overdrivelse fremmer forståelsen.....hvilket jeg selv håber du er gået efter).Hans Rytter skrev: E.B har jo lige forlangt en bestemt gravhund aflivet, da den gentagne gang har "skambidt" Garden.
Den hund skulle bare have haft et GIV AGT! og en kugle, så havde der ikke været nogen problemer, og så havde pågældende garder, kunne fremstå som et normalt tænkende mennekser, i stedet for en paradise-svans.Gunnut skrev:aaaaaaaaaahhhhhhh skambidt og skambidt er nu også noget af en overdrivelse, der vil noget. De er blevet hapset i deres ben og støvler etc. Og ingen tvivl om at hunde, der går løs rundt og hapser skal holdes i snor etc. Men en gang i 80'eren var Golden retriver den mest biddende hund etc. etc. (alt er relativt). Any way at sammenligne en gravhund med en kamphund er som at sammenligne en gammel Diana luftbøsse med en ny Sauer i .308 (overdrivelse fremmer forståelsen.....hvilket jeg selv håber du er gået efter).Hans Rytter skrev: E.B har jo lige forlangt en bestemt gravhund aflivet, da den gentagne gang har "skambidt" Garden.
Nu er det jo gardere vi taler om...LiberalLegion skrev: Den hund skulle bare have haft et GIV AGT! og en kugle, så havde der ikke været nogen problemer, og så havde pågældende garder, kunne fremstå som et normalt tænkende mennekser, i stedet for en paradise-svans.
Nu må iLiberalLegion skrev:Hvordan skal det forstås?Ej men helt ærligt, hvad skulle der være i vejen, for at skyde hunden, den angeb sgu da.
Og fra mine kilder, højt placeret i Forsvarskommandoen, kan jeg sige, at det på ingen måde, var Forsvarets intention, at indkalde mr. paradise. Just kidding.
Intern joke, du forstår den måske hvis du aftjener i hæren (måske undtaget Dronningens LivregimentLiberalLegion skrev:Hvordan skal det forstås?![]()
Som så blev nedlagt for vel over 10 år sidenTopcat skrev:(måske undtaget Dronningens Livregiment).
Sorry, Den Kongelige Livgarde (ikke?)Gunnut skrev:Som så blev nedlagt for vel over 10 år sidenTopcat skrev:(måske undtaget Dronningens Livregiment).
Jeg havde vippet den en med kolben.LiberalLegion skrev:Men okay, jeg kan selvfølgelig godt se, at man jo ikke bare kan skyde den stakkels gravhund, den gør vel som dens instinkt fortæller den. What do I know? Men Gunnut, hvis Du har været garder, hvad ville Du så mene, at man burde gøre? Lade den bide, til dit ben er så ilde tilredt, at Du dør af blodtab, på mens Du endnu står op?
Øh, husk at den livlige kongegarde nu har GV M/95, og ikke længere M/50 !Lycon skrev: Jeg havde vippet den en med kolben.
Nåå jaDanpanik skrev:Øh, husk at den livlige kongegarde nu har GV M/95, og ikke længere M/50 !Lycon skrev: Jeg havde vippet den en med kolben.