Jeg må væbne mig med tålmodighed såBofhenator skrev: ↑16. aug 2021, 13:41Det svinger vist en del. Jeg tror ikke du skal begynde at blive utålmodig før du rammer 6 uger.

Jeg må væbne mig med tålmodighed såBofhenator skrev: ↑16. aug 2021, 13:41Det svinger vist en del. Jeg tror ikke du skal begynde at blive utålmodig før du rammer 6 uger.
Hvad siger din formand, der bør vel være rykket på denne sag allerede.Zakke skrev: ↑19. aug 2021, 19:48Har en ansøgning på en Troy PAR søgt på SKV som sidder fast i systemet på snart 14. uge.
Ansøgningen må enten være faldet ned bag kaffemaskinen, eller måske har de virkelig bare ikke travlt med sagsbehandling af SKV ansøgninger for tiden.
Sidste våben (grovpistol) jeg fik tog omkring 10 uger, og det var midt under coronapandemiens højdepunkt, og den undskyldning kan de vel ikke bruge mere nu da mange af restriktionerne er løftet...
Normalt er jeg rimlig tålmodig hvad angår sløvheden i SKV-systemet, men jeg må nok indrømme at jeg er ved at være lidt træt af at vente!
Tror jeg også der er blevet, men han siger også at PAC favoriserer jægere for tiden, og jeg derfor er kommet bagerst i køen.Greyberd63 skrev: ↑19. aug 2021, 20:23Hvad siger din formand, der bør vel være rykket på denne sag allerede.
Mvh
grey
Det er i givet fald noget svineri. Som minimum bør de køre tilladelserne igennem i den rækkefølge de kommer ind.Zakke skrev: ↑19. aug 2021, 20:37Tror jeg også der er blevet, men han siger også at PAC favoriserer jægere for tiden, og jeg derfor er kommet bagerst i køen.Greyberd63 skrev: ↑19. aug 2021, 20:23Hvad siger din formand, der bør vel være rykket på denne sag allerede.
Mvh
grey
Men det var det ikke.Peter skrev: ↑13. aug 2021, 18:34Alt overstået i løbet af 14 dage fra nu! Det lyder for godt til at være sandt...Bofhenator skrev: ↑13. aug 2021, 15:28De er i gang med dem nu:Peter skrev: ↑31. jul 2021, 08:40De mangler de fysiske pas og har manglet dem i efterhånden en del måneder... Og ja, vi er enige om, at det må bare ikke ske.
Hvis du "blot" skal have fornyet dit eksisterende, er det et godt tidspunkt at sende ind på nu - så længe de fysiske pas ikke er kommet endnu, har de ledige ressourcer til at forny de gamle. Der går rygter om, at vi er nede på at snakke dage for fornyelse, så det kan du roligt gøre.
https://www.jaegerforbundet.dk/om-dj/dj ... -vabenpas/
Jeg venter også på en Troy.Zakke skrev: ↑19. aug 2021, 19:48Har en ansøgning på en Troy PAR søgt på SKV som sidder fast i systemet på snart 14. uge.
Ansøgningen må enten være faldet ned bag kaffemaskinen, eller måske har de virkelig bare ikke travlt med sagsbehandling af SKV ansøgninger for tiden.
Sidste våben (grovpistol) jeg fik tog omkring 10 uger, og det var midt under coronapandemiens højdepunkt, og den undskyldning kan de vel ikke bruge mere nu da mange af restriktionerne er løftet...
Normalt er jeg rimlig tålmodig hvad angår sløvheden i SKV-systemet, men jeg må nok indrømme at jeg er ved at være lidt træt af at vente!
Hvis det er angående en SKV skal det gå igennem formanden i din forening. Jeg har selv prøvet at kontakte politiet angående den langsommelige behandling af min PAR, men blev afvist med henvisning til førnævnte, da det er formanden der har adgang til journalnummer og datoer, mv.
Tak, så burde min, jagtriffel søgt d. 13.08., være på trapperne. Min tålmodighed er ikke blevet bedre med årene.Altmuligmand skrev: ↑3. sep 2021, 19:15Hørte på en fornyelse af tilladelse i mandags. Den var søgt d19.8. De var nået til d7.8 denne dag. Ny tilladelse kom til mig i går. Det var omkring riffel og bortkommet tilladelse.
Ring til dem. Det er set flere gange før at ansøgninger på forunderlig vis er "blevet væk" i systemet.
Må jeg gøre hvis der ikke sker noget næste uge. De skriver godt nok selv 6-8 ugers behandlingstid. Bare træls man har den usikkerhed at ansøgningen kan være blevet "væk".
Søgt d. 13.08., modtaget i dag, 08.09.C-X skrev: ↑3. sep 2021, 20:12Tak, så burde min, jagtriffel søgt d. 13.08., være på trapperne. Min tålmodighed er ikke blevet bedre med årene.Altmuligmand skrev: ↑3. sep 2021, 19:15Hørte på en fornyelse af tilladelse i mandags. Den var søgt d19.8. De var nået til d7.8 denne dag. Ny tilladelse kom til mig i går. Det var omkring riffel og bortkommet tilladelse.
Så Unionen er oppe på 14 uger nu? Det er sølle. Jeg har 2 skytter som har søgt våben gennem Unionen for 11 uger siden, som vi ikke har hørt noget til endnu. Samme skytter søgte nogle andre våben gennem DGI 2 uger senere, og dem fik vi kortene på for 2 uger siden, dvs. 7 ugers ekspeditionstid - det er det halve af Unionen!Ras.Killing skrev: ↑9. sep 2021, 12:30Troy PAR 308.Win søgt på SKV igennem unionen.
Søgt 5/6 - modtaget 8/9
Jeg har klaget nogle gange, første gang skrev de at deres interne sagsbehandlingstid var 8 hverdage. Det anfægtede jeg i min næste klage (efter endnu en SKV2 der havde taget 4 uger mere end hos DGI), den fik jeg ikke svar på, så spurgte jeg ind til den, det har jeg heller ikke fået svar på. Det var i foråret...Mapzter skrev: ↑9. sep 2021, 12:57Så Unionen er oppe på 14 uger nu? Det er sølle. Jeg har 2 skytter som har søgt våben gennem Unionen for 11 uger siden, som vi ikke har hørt noget til endnu. Samme skytter søgte nogle andre våben gennem DGI 2 uger senere, og dem fik vi kortene på for 2 uger siden, dvs. 7 ugers ekspeditionstid - det er det halve af Unionen!Ras.Killing skrev: ↑9. sep 2021, 12:30Troy PAR 308.Win søgt på SKV igennem unionen.
Søgt 5/6 - modtaget 8/9
Jeg har spurgt ind til sagsbehandlingstiden. Hvis jeg ikke får et tilfredsstillende svar vil jeg klage.